Oorspronkelijk geplaatst door
G Flow
@Golla: Thanx om dit even na te gaan en te posten. Zoals verwacht is de koeler van deze kaart uitstekend (ook in combinatie met je case). Prachtig. Geniet er maar van! PS: ik merk dat je je performance van je kaart regelt met, wat ik vermoed, third party-software. Zijn deze beter? (qua management, opties, nauwkeurigheid e.d.) want heeft nVidia standaard ook een soort van "AMD Catalyst Center" waar je alles hieromtrent kan regelen?
@donutClown: Bedankt voor deze tip! Dit is idd een uitstekende kaart. (Deze versie had ik persoonlijk nog niet eens opgemerkt.) Dus even een paar benchmarks opgezocht van deze kaart en vergeleken met de de andere Gigabyte-kaart (GTX670 OC) en zoals ik al vermoedde zijn beide kaarten gewaagd aan elkaar. Het verschil in fps is verwaarloosbaar en algemeen gezien presteert de GTX670 OC (wat) beter op Full HD.
Op Alternate.be is deze kaart jammer genoeg zelfs 10euro duurder dan de GTX670 OC. Aangezien ik al ervaring heb met de goede (klanten)service van Alternate, ga ik mijn onderdelen nogmaals van deze winkel kopen. Kan je me anders de website eens meedelen van deze nederlandse webshop? Altijd interessant natuurlijk.