Zoals zovelen hier ben ik op zoek naar een (nieuwe) TV. Voor mij is vooral beeldkwaliteit belangrijk, extra features zoals Smart TV en 3D spreken mij niet direct aan.
Qua grootte had ik gedacht aan een 32". 37" - 40" is misschien mogelijk maar dan wordt het wat krap met mijn huidige luidsprekers (Marantz Imperial 7g).
- Budget: €500 (hoger kan indien een reeks hoger beter is prijs/kwaliteit gezien)
- liefst een mat-scherm of semi-glossy, ik ben geen fan van reflecties
- 32" tot 37"/40" max
- analoge audio out, evt. via headphone out (heb een oude versterker)
- treffelijke luidsprekers voor gewoon tv-kijken, bij films schakel ik m'n stereo wel in
Modellen die tot nu toe mijn aandacht hebben:
- Sony EX650: weinig reviews te vinden maar over de HX750 zijn de meeste relatief positief dus ik hoop dat dit instapmodel in dezelfde lijn presteert
- Sony EX720: ouder model, maar staat in de recommended lijst van flatpanelshd
- Panasonic ET5: IPS-paneel met goed kijkhoeken, passieve 3D (goedkope brillen), goede ervaring met Panasonic DVD-recorder hier thuis
- Samsung ES6100: goede media-support via USB, Samsung heeft naar 't schijnt relatief veel mogelijkheden om het beeld goed in te stellen
Naar wat ik lees is de Smart TV van Samsung bij de betere, maar is dit in België wel van toepassing? Zaken als Netflix werken hier (spijtig genoeg) toch niet.
Van Sony lees ik dat ze relatief neutrale kleuren hebben, wat me wel aanspreekt. Ook het design is vrij neutraal.
Opmerkingen zijn welkom!

LinkBack URL
About LinkBacks
Met citaat reageren

Je hebt nog 3 dagen solden over, je zult vast wel ergens een TV vinden voor een goedkopere prijs.