Pagina 2 van 2 EersteEerste 12
Weergegeven resultaten: 16 t/m 22 van 22
    Member bosiwollig's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Die 'site' heb ik gemaakt toen ik nog een pamper droeg en niets beter te doen had als mijn tijd daar aan te verspillen. Kheb hem uiteindelijk nooit gebruikt (had hem gekregen en niet zelf gekocht). Af en toe gebruik ik nog dvd speler maar dat is dan om enkel dvd's te rippen van vrienden familie zodat ik die op de mediaplayer kan zetten. Anders gebruik ik deze niet meer.

edit: maar we zijn teveel aan het afdwalen van het onderwerp van deze thread.
    Laatst gewijzigd door bosiwollig; 19 juni 2012 om 18:30
    CPU: phenom II x4 955 BE MOBO:asus evo m4a785td-v
    GPU:asus EAH4870 1gb CASE:cm storm scout(red lights)
    RAM:Corsair XMS3 8GB DDR3 (CMX8GX3M2A1600C9) PSU:cooler master real power M520
    HDD: samsung f3 1TB(7200RPM) en een seagate 250gb verdere pc specs met foto

Member
    iTrader
    0
    Als je lichtjes wilt gaan overclocken en later een 670 wilt bijsteken zou ik toch voor een 750 Watt voeding gaan. Voor de rest ziet het er perfect in orde uit.

Crew Member epsilon's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Denk dat ik morgen mijn bestelling ga plaatsen. Ik heb de voeding vervangen door de Corsair CMPSU-700GEU, Kingston hyperx blue ram latjes en een andere monitor. De blueray ga ik toch erin laten zitten

Member Vic 40+'s schermafbeelding
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door epsilon Bekijk bericht
    r.
    Mogelijkheid tot SLI wil ik wel openlaten om over 2 jaar of zo een kaart bij te steken eventueel.
    Dat klinkt een beetje van ik weet het nog niet,maar toch een opmerking.Je weet dat die gs 700watt voeding maar 2 pcie aansluitingen heeft?
    Dit betekend dat als je voor sli zou gaan dat je voor die molex->pcie verloopstukjes moet gaan.Vind je dat niet erg is dat ook prima,maar ikzelf zou toch een voeding kiezen die er al 4 heeft.

Member
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Vic 40+ Bekijk bericht
    Dat klinkt een beetje van ik weet het nog niet,maar toch een opmerking.Je weet dat die gs 700watt voeding maar 2 pcie aansluitingen heeft?
    Dit betekend dat als je voor sli zou gaan dat je voor die molex->pcie verloopstukjes moet gaan.Vind je dat niet erg is dat ook prima,maar ikzelf zou toch een voeding kiezen die er al 4 heeft.
    Meestal zijn die inbegrepen bij de GPU.

Crew Member epsilon's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Pc is bestelt met de aanpassingen die ik hierboven al vermeld heb.
    Dank aan allen voor de goede raad!

Member Twinturbo's schermafbeelding
    iTrader
    3 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Twinturbo Bekijk bericht
    Voeding zou ik ook wel veranderen naar Corsair TX/XFX 650W-750W. Naargelang of je de kaarten nog gaat overklokken of niet.
    Corsair GS voedingen zijn van mindere kwaliteit dan bovenstaande vermelde TX reeks of XFX voedingen.

Geef ook nog eens de volledige lijst door.
    i7 860 / ASUS P7P55D / 8 GB DDR3 1333 MHz / Noctua NH-U12P SE2 / Sapphire R9 280X 3GB / Samsung 840 Evo 250Gb / 1 TB Samsung Spinpoint F1 / 1TB Hitachi / 500GB WD / CoolerMaster ACTS / Seasonic M12II 520 Evo / Dell U2311H

Pagina 2 van 2 EersteEerste 12

Regels voor berichten