Weergegeven resultaten: 1 t/m 12 van 12
    Member
    iTrader
    0

Graag jullie mening over mijn 1500€ gaming PC

Hallo

Ik heb zeer veel gelezen over gaming PC's bouwen de laatste weken omdat ik er zelf 1 wou kopen. Mijn budget was 1500€ en ik denk dat ik nu eindelijk een goede PC samengesteld heb!

Nu zou ik willen vragen aan jullie om eens te controleren, aangezien jullie echt pro's zijn op dit vlak

--> foto <--

Alvast heel erg bedankt!

----------------------------------------------------------------------------------------------
    PS: Weet er iemand of die pre-assambled PC's van "Power4pc" goed zijn? Of toch beter zelf samenstellen?
    Laatst gewijzigd door robinator002; 28 mei 2012 om 23:29

Approved 9-lifer Gurt11's schermafbeelding
    iTrader
    22 (100%)
    Dvd veranderen naar een Samsung SH-222BB, goedkoper en even goed

Die HDD is trage opslag. Te traag om je besturingssysteem op te zetten.
    Samsung 1TB HD103SJ is een betere keuze. Goedkoper, sneller, wel 'maar' 1tb.

Let erop dat die voeding maar 2 6-pins pci-e connectors heeft die allebei gebruikt worden door de 570 die je gekozen hebt. SLI zit er dus niet in tenzij je molex verlenging dingetjes gebruikt. Maar die 600w voeding zou ik precies ook niet gebruiken om 2 570's aan te hangen.

Ergens zou ik ook proberen er een andere grafische kaart erin te hangen... Een stapje naar boven naar een GTX 670 bijvoorbeeld... Misschien dat dat met andere kleine besparinkjes wel lukt.

Die van power4pc zijn heel degelijk ja.
    http://www.power4pc.be/webshop/deskt...cphgp0512.html
    -> mooie config! Dan moet je alleen nog een scherm en randapparatuur erbij...
    Laatst gewijzigd door Gurt11; 28 mei 2012 om 23:42
    Project "Chasing Dreams": Custom Modded & Watercooled Corsair 600T White||MSI Z77 MPower||Intel i5-2500K||Sapphire R9 290||8 GB Corsair Vengeance LP White||Corsair AX860 MDPC-X Custom Sleeved||Asus Xonar DX||ASUS VX238||Razer Carcharias||Logitech G700s

Member
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Gurt11 Bekijk bericht
    Dvd veranderen naar een Samsung SH-222BB, goedkoper en even goed

Die HDD is trage opslag. Te traag om je besturingssysteem op te zetten.
    Samsung 1TB HD103SJ is een betere keuze. Goedkoper, sneller, wel 'maar' 1tb.

Let erop dat die voeding maar 2 6-pins pci-e connectors heeft die allebei gebruikt worden door de 570 die je gekozen hebt. SLI zit er dus niet in tenzij je molex verlenging dingetjes gebruikt. Maar die 600w voeding zou ik precies ook niet gebruiken om 2 570's aan te hangen.

Ergens zou ik ook proberen er een andere grafische kaart erin te hangen... Een stapje naar boven naar een GTX 670 bijvoorbeeld... Misschien dat dat met andere kleine besparinkjes wel lukt.
    Idd ik zal nooit SLI kunnen gaan , maar dat hoeft ook niet voor me. Op die manier kon ik ook veel geld besparen. GTX670 kost 420€ bij alternate dat vind ik wel enorm veel. Ik zou graag battlefield 3 kunnen spelen op ultra 50-60 fps. Dat is mijn doel.

iTrader
    22 (100%)
    Een battefield 3 grafiekje voor je :
    http://be.hardware.info/productinfo/...=9025&tcId=287
    Project "Chasing Dreams": Custom Modded & Watercooled Corsair 600T White||MSI Z77 MPower||Intel i5-2500K||Sapphire R9 290||8 GB Corsair Vengeance LP White||Corsair AX860 MDPC-X Custom Sleeved||Asus Xonar DX||ASUS VX238||Razer Carcharias||Logitech G700s

Member
    iTrader
    0
    Bedankt! De meeste mensen raden me aan om te sparen voor de GTX 670, mss moet ik toch maar iets bedenken om mijn budget te verhogen.

Is voor de rest alles goed? Daarmee bedoel ik, als ik al die dingen bestel, gaat mn PC dan werken?
    Oh ja, nog een ding.
    Ik vroeg me af of het niet beter is om moederbord te vervangen door "Azrock Z77" en processor vervangen door "Intel i5 3570k (ivy bridge)"??
    Laatst gewijzigd door Davion; 29 mei 2012 om 17:53

iTrader
    22 (100%)
    Werken zal die ja ^^
    En dat is inderdaad een nieuwere processor met bijhorende Z77 moederborden. Je betaalt iets meer, maar de prestaties zijn niet zó veel meer. Zuiniger is het wel.
    Alternate heeft een vrij interessant upgrade kitje voor 399 euro: ALTERNATE - HARDWARE - Moederborden - Intel - Socket 1155 - ALTERNATE Upgrade Kit GigaByte GA-Z77X-D3H/i5-3570K/8GB

Member
    iTrader
    0
    Dus als ik wil besparen voor die GTX 670 , zal ik beter bij mijn 2500k blijven?

iTrader
    22 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door robinator002 Bekijk bericht
    Dus als ik wil besparen voor die GTX 670 , zal ik beter bij mijn 2500k blijven?
    Dat is inderdaad perfect mogelijk ;-) het verschil ga je niet merken.
    Tegen dat het nodig is om een i5 2500K te upgraden zitten we weer x-aantal generaties verder.

Member Da_GoDoFuNReaL's schermafbeelding
    iTrader
    25 (100%)
    maakt toch niet veel uit? de ivy bridge variant is nauwelijks duurder toch? Kan je van de eerste keer het laatste nieuwe kopen, al is het maar omdat ze wat zuiniger zijn.

iTrader
    22 (100%)
    Maar alle beetjes helpen als hij ruimte wil maken voor een GTX 670 ... Je bespaart toch vlug enkele tientallen euro's.

@ robinator: Als je het zou zien zitten om in Nederland je onderdelen te kopen, dan kan je bij azerty.nl of afuture.nl vaak hetzelfde goedkoper krijgen. (maar hou rekening met extra btw en verzendkosten)
    Enige probleem is dat wanneer je met een defect zit, je naar Nederland moet gaan versturen...

Member
    iTrader
    0
    Maar alle beetjes helpen als hij ruimte wil maken voor een GTX 670 ... Je bespaart toch vlug enkele tientallen euro's.

@ robinator: Als je het zou zien zitten om in Nederland je onderdelen te kopen, dan kan je bij azerty.nl of afuture.nl vaak hetzelfde goedkoper krijgen. (maar hou rekening met extra btw en verzendkosten)
    Enige probleem is dat wanneer je met een defect zit, je naar Nederland moet gaan versturen...
    Ik denk eraan om monitor te verkleinen van 24" naar 22". Zou dat een groot verschil zijn in grootte?
    Hierdoor zou ik de GTX 670 kunnen kopen. Ik kan ook €30 besparen op de case, ik kan diezelfde kopen van een vriend. (2hands)
    Laatst gewijzigd door robinator002; 29 mei 2012 om 00:30

iTrader
    22 (100%)
    Case kan je zeker tweedehands kopen, als die in goede staat is toch. Een keer goed afwassen en laten drogen voordat je begint te bouwen ;p nu schijnt het zonnetje toch. Of met perslucht erdoor.

Het verschil tussen 24 en 22 inch merk je wel.
    Als je hier iets uit kan opmaken: TV Calculator
    Ga in de media markt ofzo eens checken wat je leuk vindt ;-)

Discussie informatie

Users Browsing this Thread

Op dit moment bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)

Regels voor berichten