Pagina 2 van 2 EersteEerste 12
Weergegeven resultaten: 16 t/m 23 van 23

Discussie: Aankoop nieuwe pc

Approved 9-lifer ToasT's schermafbeelding
    iTrader
    3 (100%)
    Die sterkere voeding is niet nodig, eigenlijk is 650W al te veel. Maar aangezien die maar 3€ meer kostte dan 550W voeding heb ik die genomen.
    Met deze setup kan je eventueel binnen een (half) jaar een (2de handse) 7850 bijsteken. Het mobo ondersteunt het en je voeding kan het ook aan. Je moet wel niet verwachten dat je prestaties opeens gaan verdubbelen door crossfire, maar het zal wel de goedkoopste upgrade zijn op dat moment.
    "Even the best of plans will not survive the encounter with the enemy" - Helmuth von Moltke

Member
    iTrader
    0
    Bedankt voor het advies jonges

@ toast: Ik bedoelde een icemat, ik merk net dat ik om een steelpad heb gevraagd

Member mdgf's schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    Dit bedoel je als icemat zeker (mousepad met glaslaag): SteelSeries - Gaming Mousepads - SteelSeries Experience I-2 (steelseries = icemat, ze zijn gewoon van naam veranderd)

edit:
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door steelseries
    ICEMAT?

If you’re old school, the I-2 might look familiar – and with good reason. The I-2 was once known as the Icemat, SteelSeries’ first peripheral.
    Laatst gewijzigd door mdgf; 27 mei 2012 om 19:12

Member
    iTrader
    0
    Inderdaad, dat is em!
    Bedankt ^^

Zijn er verder nog monitoren, toetsenborden en headsets die aangeraden kunnen worden? ik keek net voor de nieuwe siberia headset, maar blijkbaar kost die 100 euro, wat ik toch net ietsje te duur vind.
    Laatst gewijzigd door Davion; 27 mei 2012 om 21:13

Member Da_GoDoFuNReaL's schermafbeelding
    iTrader
    25 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ToasT Bekijk bericht
    Die sterkere voeding is niet nodig, eigenlijk is 650W al te veel. Maar aangezien die maar 3€ meer kostte dan 550W voeding heb ik die genomen.
    Met deze setup kan je eventueel binnen een (half) jaar een (2de handse) 7850 bijsteken. Het mobo ondersteunt het en je voeding kan het ook aan. Je moet wel niet verwachten dat je prestaties opeens gaan verdubbelen door crossfire, maar het zal wel de goedkoopste upgrade zijn op dat moment.
    grafisch zal toch wel zo goed als een verdubbeling zijn hoor.

Approved 9-lifer ToasT's schermafbeelding
    iTrader
    3 (100%)
    Zoals ik al zei, ben ik er niet zo goed in thuis. Ik had altijd gehoord dat je moest rekenen op een winst van 60-70% bij crossfire, geen 90-100%.
    Gelukkig is dat de enigste de opmerking die je hebt
    "Even the best of plans will not survive the encounter with the enemy" - Helmuth von Moltke

Member
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Da_GoDoFuNReaL Bekijk bericht
    grafisch zal toch wel zo goed als een verdubbeling zijn hoor.
    Lijkt het je dan niet beter dat ik meteen een zwaardere graka koop? of is de 7850 voldoende om deftig op ultra te kunnen presteren

Member Diinosaurus's schermafbeelding
    iTrader
    5 (100%)
    Even een vraagje over de graka, een 7770. is die goed voor te werken met programma's als illustrator, photoshop, 'adobe' programma's met andere woorden en ook voor games te spelen als CSS en CS? of is een hogere aangeraden?
    grtjs en bedankt diino

Pagina 2 van 2 EersteEerste 12

Regels voor berichten