Weergegeven resultaten: 1 t/m 6 van 6
    Member
    iTrader
    1 (100%)

Raad bij aankoop dj laptop

Hallo

Bij deze zou ik graag een mac kopen, maar ik heb wat hulp nodig bij men keuze. Ik denk aan de macbook pro 13 inch, maar ik vrees dat deze mss te klein en niet sterk genoeg is.
    De mac moet vooral dienen om te dj'en ( traktor pro 2 draaien) en ook om diablo 3 te spelen.
    Is dit perfect doenbaar of kies ik beter voor een ander model van mac of toch een windows pc?

mvg

Approved 9-lifer dacuba's schermafbeelding
    iTrader
    24 (100%)
    Weblogs
    11
    Ze zijn uit 1 stuk aluminium gemaakt dus zijn zeker sterk genoeg. Ook de toetsen zijn vervaardigd uit CNC-gefreesd materiaal dus geen probleem daar!

Verder is hij maar zo klein als je zelf denkt! Groter is altijd beter he. Daarom zou ik opteren voor een 17", dan zie je je decks ook vele malen beter. Veel succes DJ Sept!!

Member skampy's schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    MBP 13" is zeker sterk genoeg voor Traktor. Grootte? Kan ik niet echt over oordelen . Ik gebruik een 11,6" netbook voor Serato Scratch Live, maar dat heeft dan ook veel minder venstertjes. 13" zou voldoende moeten zijn, als zal het wat wennen zijn. Ik vind persoonlijk dat het voordeel van de grotere mobiliteit opweegt tegen het mogelijk nadeel van een kleiner scherm (zeker voor te dj'en). Maar misschien nog even wachten , in juni-juli wordt de Macbook lijn vernieuwd, met de nieuwe Ivy Bridge processors. Waarsch zal er dan ook een SSD in steken.

*edit* tenzij je natuurlijk niet op locatie zou draaien , dan kan je beter een groter model pakken.

Crew Member Davion's schermafbeelding
    iTrader
    7 (100%)
    Hoort meer op Aankoopadvies, moved.

Member
    iTrader
    1 (100%)
    mijn voorkeur ging naar de 13" maar nu ik gelezen heb dat diablo 3 er niet perfect op draaid vrees ik dat alles op low zal moeten spelen.
    Maar de overstap naar mac is zeker want nu heb ik een vaio en daar draaien zowel traktor pro 2 als diablo 3 heel slecht op.

mvg

sx mountain lion update van juni, zal ik die kunnen draaien op de macbook pro 13"?
    Laatst gewijzigd door Davion; 24 mei 2012 om 21:45

Member jiggyland's schermafbeelding
    iTrader
    53 (98%)
    Meesten gaan voor een MBP 15" met niet-glanzend scherm, kwestie van de reflectie van de lichten tegen te gaan... is ook ideaal voor traktor, denk dat 13inch mss pijn gaat doen aan je ogen icm lichten, concentratie etc...

Discussie informatie

Users Browsing this Thread

Op dit moment bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)

Regels voor berichten