Weergegeven resultaten: 1 t/m 7 van 7
    Member Dzjul Kadul's schermafbeelding
    iTrader
    0

Aankoop interne harde schijf PS3: waarop letten?

Iemand suggesties?

Zelf lijkt me deze harde schijf geschikt. Wel weet ik dat de omvang van de buffer beter is naarmate die hoger is, maar is 8 Mb niet ruim voldoende? Heeft iemand hier verstand van? Misschien kunnen jullie betere harde schijven aanraden? Mijn hoofddoel is dezelfde prestaties als of beter dan mijn huidige 40Gb, maar met een vergroting van het opslagvermogen.

Psy
    Psy is nu online
    Member Psy's schermafbeelding
    iTrader
    14 (100%)
    Sowieso zal de schijf die ge erin steekt beter zijn dan degene die erin zit, de 40GB is al de launchversie van de PS3 & de schijven toen zijn ook al van een ander tijdperk.
    Zou eventueel enkel nog aanraden om een 7200rpm schijf te pakken ipv 5400rpm als de prijs niet zo'n groot verschil is, performance zal toch een stuk beter zijn op die manier, toch zeker voor games die op de hdd geinstalleerd worden.

En als geld weinig uitmaakt kunt ge eventueel nog opteren voor een SSD erin te steken van 120GB of iets dergelijks, al is dat misschien wat overkill voor een PS3.

iTrader
    0
    Ik zoek voor een goede balans tussen kwaliteit en betaalbaar. Ik zal wel 7200rpm in overweging nemen. Verder ben ik al tevreden dat ik een grotere opslag heb. Qua snelheid is de 40Gb die je standaard bij de PS3 kreeg in 2008 zelfs voldoende voor mij (ik weet niet beter).

P.S.: Het wordt deze. Bedankt nog.
    Laatst gewijzigd door Dzjul Kadul; 13 mei 2012 om 20:13

Approved 9-lifer Extrizyo's schermafbeelding
    iTrader
    52 (96%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Psy Bekijk bericht
    Sowieso zal de schijf die ge erin steekt beter zijn dan degene die erin zit, de 40GB is al de launchversie van de PS3 & de schijven toen zijn ook al van een ander tijdperk.
    Zou eventueel enkel nog aanraden om een 7200rpm schijf te pakken ipv 5400rpm als de prijs niet zo'n groot verschil is, performance zal toch een stuk beter zijn op die manier, toch zeker voor games die op de hdd geinstalleerd worden.

En als geld weinig uitmaakt kunt ge eventueel nog opteren voor een SSD erin te steken van 120GB of iets dergelijks, al is dat misschien wat overkill voor een PS3.
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Dzjul Kadul Bekijk bericht
    Ik zoek voor een goede balans tussen kwaliteit en betaalbaar. Ik zal wel 7200rpm in overweging nemen. Verder ben ik al tevreden dat ik een grotere opslag heb. Qua snelheid is de 40Gb die je standaard bij de PS3 kreeg in 2008 zelfs voldoende voor mij (ik weet niet beter).

P.S.: Het wordt deze. Bedankt nog.
    pas op met 7200 rpm in een ps3, die worden warmer en ps3 kan uitslaan door oververhitting, velen hebben dit probleem al gehad,

mijn advies: gewoon een 5400 rpm schijfje kopen van 2,5' en de gewenste grootte

Psy
    Psy is nu online
    Member Psy's schermafbeelding
    iTrader
    14 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Extrizyo Bekijk bericht
    pas op met 7200 rpm in een ps3, die worden warmer en ps3 kan uitslaan door oververhitting, velen hebben dit probleem al gehad,

mijn advies: gewoon een 5400 rpm schijfje kopen van 2,5' en de gewenste grootte
    Das eerder een probleem met de slims (minder ruimte voor warmte), heb zelf een 250gb 7200rpm in m'n 80gb fat ps3 & toch nog nooit miserie mee gehad.

iTrader
    0
    Ik heb ook een fat PS3 (uit 2008). We zullen zien. Hij is al besteld en zou vandaag moeten arriveren als het goed gaat. Indien hij aankomt na mijn werk eens kijken.

iTrader
    0
    Hij is ge´nstalleerd sinds gisteren en doet het nog steeds uitermate.

Discussie informatie

Users Browsing this Thread

Op dit moment bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)

Regels voor berichten