Weergegeven resultaten: 1 t/m 16 van 16

Discussie: Gaming pc gezocht

Member
    iTrader
    0

Gaming pc gezocht

Hallo,
    ik ben opzoek naar een gaming pc die games van deze generatie kan draaien op gemiddelde kwaliteit. Ik ken weinig van de grafische kant van een pc, vandaar deze discussie. Neem bijvoorbeeld het spel Guild Wars 2, dit zijn de requirements:

Windows® XP Service Pack 2 or better • Intel® Core 2 Duo 2.0 GHz, Core i3, AMD Athlon 64 X2, or better • 2 GB RAM • NVIDIA® GeForce® 7800, ATI X1800, Intel HD 3000, or better (256MB of video RAM and shader model 3.0 or better) • 25 GB available HDD space • Broadband Internet connection • Keyboard and mouse

Hier weet ik persoonlijk weinig mee. Maar ik ga er van uit dat dat de gemiddelde requirements van een game zijn. Dit soort games wil ik dus degelijk (zonder lag) kunnen spelen. Ik zou graag niet onder het budget van €700 gaan.

Alvast bedankt, Senne

Approved 9-lifer ToasT's schermafbeelding
    iTrader
    3 (100%)
    Ik ga er vanuit gaan dat 700€ je max budget is. Wat heb je allemaal nodig? Enkel de pc of ook nog scherm, toetsenbord, muis, ... ?
    "Even the best of plans will not survive the encounter with the enemy" - Helmuth von Moltke

Member
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ToasT Bekijk bericht
    Ik ga er vanuit gaan dat 700€ je max budget is. Wat heb je allemaal nodig? Enkel de pc of ook nog scherm, toetsenbord, muis, ... ?
    Ja ik heb het over max budget, klein foutje. en qua prijs heb ik het alleen over de pc, niet over scherm, etc...

Member
    iTrader
    0
    Wat dacht je hiervan?

Een klein beetje duurder als €700, maar dat is ie echt wel waard

Approved 9-lifer botchla's schermafbeelding
    iTrader
    32 (100%)
    Vergeet niet dat bij bovenstaande nog assemblage en verzendingskosten bijkomen. Maar is een propere config voor dat geld.

Wat zou ik wijzigen, aangezien topic starter niet zoveel over computers weet is geen i5 met K multiplier (denk niet dat de persoon gaat OC'en). Dan ook de scythe schrappen want boxed cooler is voldoende voor non OC.

Verder kan het RAM geheugen nog iets goedkoper, headspreaders & 1600 mhz is waste of cash.

Lastly @ topicstarter, heb je een windowslicentie nodig? Da's ook snel een hap uit het budget.
    Education costs money, but then so does ignorance.

Member
    iTrader
    0
    Moet ie in elkaar gezet worden of kan je dat zelf?

Member
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Vic 40+ Bekijk bericht
    Moet ie in elkaar gezet worden of kan je dat zelf?
    Hmm, hoeveel zou het kosten om dit in elkaar te laten zetten?
    Laatst gewijzigd door ijskar; 14 mei 2012 om 17:26

Member
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door botchla Bekijk bericht
    Lastly @ topicstarter, heb je een windowslicentie nodig? Da's ook snel een hap uit het budget.
    Toch een ter zake doende vraag van Botchla.

Heb je verder de set-up van Xenoware al bekeken?

Ik heb zelf de volgende samengesteld,
    Bestelkosten berekenen | Tweakers.net Pricewatch
    dit kost €684,25 via afuture.nl,dan is dat samen met de transportkosten zo'n €700.
    Deze samenstelling heeft geen overclock optie door de processor,maar heeft daarentegen wel weer een ssd in de set-up.

Als er dingen zijn die je wilt aanpassen,zoals b.v. de kast,dan kan je dit doen op de site van afuture of klik bovenaan in de link op pricewatch en klik daar dan behuizingen..Hou wel je budget in de gaten.

Vind je de ssd teveel van het goede en steek je dat geld liever in een graka of een overclockbare procesor laat dat dan weten.

Het in elkaar laten zetten (assemblage) kost van €35 tot wel €60.Voor b.v. afuture zou je eens bij hun moeten informeren.

Member
    iTrader
    0
    Ik ben vooral op zoek naar een goede grafische kaart!

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Vic 40+ Bekijk bericht
    Toch een ter zake doende vraag van Botchla.

Heb je verder de set-up van Xenoware al bekeken?

Ik heb zelf de volgende samengesteld,
    Bestelkosten berekenen | Tweakers.net Pricewatch
    dit kost €684,25 via afuture.nl,dan is dat samen met de transportkosten zo'n €700.
    Deze samenstelling heeft geen overclock optie door de processor,maar heeft daarentegen wel weer een ssd in de set-up.

Als er dingen zijn die je wilt aanpassen,zoals b.v. de kast,dan kan je dit doen op de site van afuture of klik bovenaan in de link op pricewatch en klik daar dan behuizingen..Hou wel je budget in de gaten.

Vind je de ssd teveel van het goede en steek je dat geld liever in een graka of een overclockbare procesor laat dat dan weten.

Het in elkaar laten zetten (assemblage) kost van €35 tot wel €60.
    Bedankt hiervoor, ik heb zelf een windows licentie. Maar dus, volgens deze setup zal ik rond de €735 tot €760 uitkomen, dat zie ik wel zitten.
    Zoals ik al zei ken ik niet veel van grafische snufjes. Denk je dat dit soort grafische kaart recente games op medium kwaliteit kan draaien zonder lag?
    Alvast bedankt, Senne.
    Laatst gewijzigd door Davion; 14 mei 2012 om 18:00

Member
    iTrader
    0
    Een andere samenstelling,
    Bestelkosten berekenen | Tweakers.net Pricewatch via afuture € 685,25

Geen ssd,maar een betere grafische kaart,wel een overclockbare cpu en moederbord wat daarvoor geschikt is.
    Je zal dan om dat goed te doen er later wanneer er weer geld voor is een goede koeler voor moeten aanschaffen.Kost ongeveer €25<->€40.

Wil je eigenlijk overclocken?

Ik zou die optie zelf wel open houden en er gewoon wat over lezen.

Denk je dat dit soort grafische kaart recente games op medium kwaliteit kan draaien zonder lag?
    Die eerste zal dat al kunnen op high zelfs,die tweede zal dat zelfs nog beter kunnen.

Een review waar beide grafische kaarten instaan,
    http://www.guru3d.com/article/amd-ra...d-7870-review/
    Laatst gewijzigd door Vic 40+; 14 mei 2012 om 18:11

Member
    iTrader
    23 (100%)
    @ijskar
    Ik ken wel iemand die in u buurt woont (nl. Grasheide) die graag u pc zou willen samenstellen, gratis of een klein vergoedingske als dank
    Ik kan dit zelf ook doen, maar ik woon wat verder af en ben niet zo pro als hem
    Desktop: Corsair Carbide 500R (window-mod) // ASRock Z77 Extreme6 // Intel i5-3550 // 8GB 1866MHZ DDR3 Corsair Vengeance Black // EVGA 670FTW // ASUS Xonar DG // LG Flatron 27EA33-V // Corsair M60 // Corsair K90 // Steelseries 4HD Pro Gaming // White Ledstrip
    Laptop: Dell Inspiron 17R SE // Intel i7 3630QM // Nvidia GT 650M 2GB // Corsair Vengeance 8GB RAM DDR3 1600Mhz

Member
    iTrader
    0
    Of probeer hem zelf in elkaar te zetten, is eigelijk echt zo moeilijk niet als je de handleiding wat volgt.
    Bf3: CptRaptor
    Steam: Redraptorx

Member
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Zoef2390 Bekijk bericht
    @ijskar
    Ik ken wel iemand die in u buurt woont (nl. Grasheide) die graag u pc zou willen samenstellen, gratis of een klein vergoedingske als dank
    Ik kan dit zelf ook doen, maar ik woon wat verder af en ben niet zo pro als hem
    Oh perfect, ik woon zelf ook in grasheide. Kan je me wat info over hem geven in PB? tnx

Hebben deze setups trouwens letterlijk alles wat ik nodig heb? Moederbord, alle kabels, etc?
    Laatst gewijzigd door Davion; 15 mei 2012 om 17:08

Member
    iTrader
    11 (100%)
    De systemen die ik lever zijn wel degelijk volledig en stabiel werkende, zo goed mogelijk binnen je budget

Dus voor concrete info kan je me altijd PM'en

Ik ben degene waar zoef het over heeft btw xD
    --BrickBit Solutions-- Building a new world of bits

Member
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ijskar Bekijk bericht
    Hebben deze setups trouwens letterlijk alles wat ik nodig heb? Moederbord, alle kabels, etc?
    Gaat het over de twee die ik samengesteld heb,dan zal je bij degene die inclusief ssd is er nog een sata kabel bij moeten aanschaffen.Er zitten er 2 bij het moederbord en die heb je al nodig voor de hdd en de dvd speler.

Member
    iTrader
    0
    Ik heb besloten om gewoon deze pc te kopen, toch bedankt!
    Advies is nog steeds welkom!
    http://gamecomputers.nl/game-pc/cerebro/cerebro-amd/
    Laatst gewijzigd door ijskar; 17 mei 2012 om 17:09

Discussie informatie

Users Browsing this Thread

Op dit moment bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)

Regels voor berichten