The Advantages of a 120Hz LCD Monitor Featuring the BenQ XL2410 Gaming Monitor NCIX Tech Tips - YouTube
Dont blame me! Blame ncixtechtips
The Advantages of a 120Hz LCD Monitor Featuring the BenQ XL2410 Gaming Monitor NCIX Tech Tips - YouTube
Dont blame me! Blame ncixtechtips
kweet niet wie u dat wijsmaakt maar ik beschouw 40 fps al als een framedrop, zelf 50 fps vind ik 'schokkend'. Pas vanaf 60 fps zie ik geen verschil meer. En 120 hz of 60 hz met vsync je zal het verschil wel merken hoor... Of het de moeite is om meer uit te geven dat is een andere vraag.
niet deze discussie opnieuw...
we zullen het iets persoonlijks noemen, als de OP daar zijn geld wilt in steken is dat zijn goed recht
IPS op 120hz, dat zou nu eens de moeite waard zijn. eindelijk alle discussies voorbij ... Hoelang nog wachten ... pfff t'word saai![]()
Wat is beter, gtx 680 kopen of 2 gfx kaarten (+/- 200 EUR stuk) kopen en in sli/crossfire steken?
Qua prijs/prestatie is 2 7850's steken wel beter, mits CF goed ondersteund wordt natuurlijk.
Zou ook voor een 680 gaan, heb in het verleden SLI gehad en dat was voor mij de laatste keer. Ondersteuning is misschien ondertussen beter maar ik haalde er toen vaak niet veel voordeel uit. + je moet weer wat meer uitgeven aan een zwaardere voeding.
1 Kaart overclockt ook veel makkelijker..
Dus ik koop best gewoon 1gtx 680 of 670...
Op dit moment bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)