Dag iedereen
Ik heb onlangs een ps3 gekregen van mijn nonkel (random) en nu game ik niet meer op mijn pc dus ging ik weer eens naar de saturn en zag ik de macs staan ... normaal was dit out of the question aangezien ik toen op mijn pc gamede maar ik zit weer in een moeilijke keuze tussen mac en pc. Mijn activiteiten op mijn computer zijn : youtube, programmeren, beetje photo editing en hd films bekijken... . Ik had ook graag een dual monitor setup gehad aangezien ik mijn laptop aangesloten heb aan een oude monitor die ik nog had liggen en ik kan precies niet meer zonder XD maar de beeldkwaliteit is zo slecht dat ik 2 nieuwe zal moeten kopen . Ik heb een budget van MAXIMAAL 1600 euro voor ALLES including computer (vast geen laptop) 2 monitors en office .
Wat raden jullie mij aan ? Mac of PC ( ik weet wel dat een mac ook een pc is but you get my point)
Alvast bedankt iedereen !
Liefst niet zelf samenstellen kheb al gezaagd als het mocht maar ze willen het hier thuis ECHT niet toelaten dus gewoon een merk pc als jullie een pc zouden voorstellen ok ? Ik weet wel dat zelf samenstellen veel beter is maar het is nu eenmaal zo![]()

LinkBack URL
About LinkBacks
) en nu game ik niet meer op mijn pc dus ging ik weer eens naar de saturn en zag ik de macs staan ... normaal was dit out of the question aangezien ik toen op mijn pc gamede maar ik zit weer in een moeilijke keuze tussen mac en pc. Mijn activiteiten op mijn computer zijn : youtube, programmeren, beetje photo editing en hd films bekijken... . Ik had ook graag een dual monitor setup gehad aangezien ik mijn laptop aangesloten heb aan een oude monitor die ik nog had liggen en ik kan precies niet meer zonder XD maar de beeldkwaliteit is zo slecht dat ik 2 nieuwe zal moeten kopen . Ik heb een budget van MAXIMAAL 1600 euro voor ALLES including computer (vast geen laptop) 2 monitors en office .
)
PARTY HARD
Met citaat reageren
Ik denk dat ik ga gaan met die pc van power4pc, nu nog een vraagje: waar is power4pc ergens? Ben namelijk van Brugge en wil niet echt het hele land overrijden om mn pc binnen te brengen als er iets aan is snap je ^^. En er zijn toch wel degelijk 2 poorten om die monitors op aan te sluiten hé ?

.