Ik heb beide staan (2 schermen) en verkies meestal de Mac. Heb wel grafische gedaan waardoor ik hem aangekocht heb. Ik weet niet of ik er het geld nog zou voor over hebben, ondanks de voordelen.
Ik heb beide staan (2 schermen) en verkies meestal de Mac. Heb wel grafische gedaan waardoor ik hem aangekocht heb. Ik weet niet of ik er het geld nog zou voor over hebben, ondanks de voordelen.
Computerkliniek | Brugge | notebooks | pc-configuraties | monitors | herstelingen
Wat denken jullie hiervan ?
3D kaart daarin = Brol
Kunt beter gaan voor Power4Pc - OEM Power4Pc Ivy Pro Gaming PC (P4PIVYPROGAM01) , daar zit nog een goede 3D kaart in
een GT545 in een config van 1000 euro, schandalig gewoonweg.
Daarom dat ik wegblijf van "merk" pc's. Die combineren vaak brol 3D kaarten met een goede CPU en veel RAM, iemand die geen verstand heeft van pc's koopt dat en merkt dan dat hij in het zak is gezet als hij eens een spelletje wil spelen.
Is gent te ver? Anders id dit miss iets voor je: All In One Systems - Computer Winkel - Intel Gamer III+ (Intel Core i7-2600K 3.4Ghz - 8GB DDR3 1600Mhz - 128GB SSD - 750GB - HD6970 - HR-02 Macho - DVD-RW - Windows 7 Home Premium)
Sowieso voor een Mac gaan![]()
in een systeem van 1400 euro en nog een oude generatie van amd videokaarten zou ik nu niet meteen aanraden. Zijn interessante systemen te vinden voor die prijs.
6970 > 7850
Power4Pc - OEM Power4Pc Phantom Pro Gaming PC (P4PCPHG126790) ziet er ook ok uit
Wel kleinere SSD maar een stuk goedkoper
Laatst gewijzigd door Davion; 8 mei 2012 om 22:46
Laatst gewijzigd door Da_GoDoFuNReaL; 8 mei 2012 om 22:45
Jep dat is juist, maar hij wil zelf niet samenstellen ...
Zelf de onderdelen kiezen is altijd nog het beste
mja, die setup van AIOS en power4pc zijn ook zelf samengestelde systemen, gewoon door de pc winkel zelf. Dus als die winkel dat systeem nu samenstelt is dat toch geen probleem?
Zeg gewoon dat de kenners op 9lives geproken hebben![]()
goja, als u ouders graag in't zak gezet worden: stel zo'n dikke alienware samen en laat hun het betalen.
edit:
KLEUR KEUZE Alienware Aurora 875W-chassis (Matte Black) bewerken
PROCESSOR Intel® Core™ i7-3820 (4 Core, 10MB Cache, 3.60GHz) bewerken
BESTURINGSSYSTEEM Legitieme Windows® 7 Home Premium, 64-bits, Nederlands bewerken
GRAFISCHE KAART Dual 2GB GDDR5 AMD® Radeon™ HD7870 CrossFireX™ bewerken
GEHEUGEN 8.192 MB (4 x 2 GB) 1.600 MHz Quad Channel DDR3 bewerken
HARDE SCHIJF 1 TB - SATA II, 7.200 rpm, 32 MB cache bewerken
OPTISCH(E) STATION(S) 24x dvd+/-rw-station (lezen/schrijven) bewerken
SOUND SOFTWARE Geïntegreerde HD-audio met Dolby Digital 7.1 bewerken
TOETSENBORD Alienware-multimediatoetsenbord - Nederlands (QWERTY) bewerken
BESCHERM UW NIEUWE PC Geen beveiliging/antivirusbeveiliging - Engels bewerken
SERVICES EN SUPPORT 1 jaar Next Day In-Home Hardware Support service bewerken
totaal: 1499, voila
btw: ofwel is het een superpromotie van dell ofwel een serieuze fout op hun site; meerprijs van 200 euro om van een nvidia gtx 555 naar dual HD7870 in CFX te gaan ??
Laatst gewijzigd door Da_GoDoFuNReaL; 8 mei 2012 om 23:05
Op dit moment bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)