Weergegeven resultaten: 1 t/m 5 van 5
    Approved 9-lifer Darius Craven's schermafbeelding
    iTrader
    350 (100%)

Nieuwe headphones PC

Tot op heden heb ik een Logitech Digital Precision Headset waar ik vrij ontevreden over ben. Geluid valt best mee maar dat ding achter uw hoofd gruwelijk...

Nu ben ik op zoek naar een budgetvriendelijke koptelefoon (gezien mn crappy geluidskaart) die beter op mn hoofd zit. Een microfoon is geen must maar ik ben uitgekomen bij de volgende:

Panasonic HTF600

Panasonic RP-HTF600E-S High End HiFi Headphone - Silver: Amazon.co.uk: Electronics

Creative HS800

http://www.amazon.co.uk/gp/product/B...A3P5ROKL5A1OLE

Iemand ervaring met één van deze headphones? Of een andere aanrader in de prijsklasse 30 - 60 euro?
    Been gaming since the 90's... And still going strong... Consoles / PC / Handhelds...

Member mdgf's schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    Een creative aurvana live! zal wss het allerbeste zijn dat je kunt vinden <60€. Die is wel closed back, maar isoleert niet veel en is betrekkelijk comfortabel.
    Als je nog een mic moet hebben kijk dan voor een clip-on zoals een zalman mc1.

(gezien mn crappy geluidskaart)
    Dat maakt niet zo veel uit, tenzij je echt >300€ ed gaat zoeken, maar dan zal je in 95% van de gevallen met high-impedance headphones zitten en wil je een zwaardere amp, dus dan kijk je sowieso ook wel voor een andere DAC dan onboard (als je toch al zo"veel" gaat uitgeven). Voor lower end kan het wel een verschil geven, maar over het algemeen ben je toch beter af met het geld van de DAC in een betere hp te steken.

edit: een Superlux HD668B is ook zeer goed prijs/kwaliteit, maar wel eerder een reference headphone (en dus analytisch en voor veel mensen "saai").
    Laatst gewijzigd door mdgf; 29 april 2012 om 20:41

Approved 9-lifer Darius Craven's schermafbeelding
    iTrader
    350 (100%)
    Die creative aurvana live ziet er me inderdaad een degelijk toestel uit.

Creative Aurvana Live Headphones: Amazon.co.uk: Electronics

Ik heb vandaag de Panasonic RP-HTX7AE ook eens uit kunnen testen, vond die op zich ook niet slecht maar kan het moeilijk vergelijken

Member jm188's schermafbeelding
    iTrader
    32 (100%)
    ik kan hem niet vergelijken met de bovenstaande, maar in vergelijking met men veel duurdere steelseries h80 is deze verrassend goed voor zen prijs, en zelfs na uren gamen geen pijn.

Member bosiwollig's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Weblogs
    1
    headphones zijn altijd beter dan steelseries/logitech etc.

Discussie informatie

Users Browsing this Thread

Op dit moment bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)

Regels voor berichten