Weergegeven resultaten: 1 t/m 5 van 5

Discussie: Nieuwe MP3 speler

Approved 9-lifer shadowstep0705's schermafbeelding
    iTrader
    18 (95%)

Nieuwe MP3 speler

Dag iedereen,

ik heb nu een iPod Touch van 8gb, een oude versie (2e generatie ofzo), ik ben er heel blij van, enkel: er is te weinig plaats, is er een goede vervanger die goedkoper is dan de iPod Touch? Of kan ik ergens nog oudere generaties van de iPod Touch nieuw aankopen?

Alvast bedankt!

Member mdgf's schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    is er een goede vervanger die goedkoper is dan de iPod Touch
    Tjah, alles is goedkoper dan een ipod touch hé, wat zoek je precies in een portable mediaspeler?
    Ik zweer bij mijn sansa clip+ met rockbox en 32GB µSD kaart (36GB in totaal), maar ik heb dan ook enkel mogelijkheden nodig om muziek af te spelen.

Vergelijkbaar met een ipod touch (audio, wifi, video, touchscreen, aka smartphone zonder belcapaciteiten) zou ik dan eerder kijken naar de duurdere Cowons (met SD slot, een mediaspeler zonder SD slot is voor mij ondenkbaar, of er moet al 32GB ruimte zijn zonder de kosten te hoog op te drijven) (beste audiokwaliteit, maar dat maakt niks uit als je headphones op niet veel trekken) of de touch zelf (geen SD slot, dus ik zou dat nooit kopen, maar dat moet je zelf weten).

Met een ongelimiteerd budget zou ik wss een cowon d3 32GB (+32GB SD kaart) of iets dergelijks kopen, maar met mijn 50€/36GB opslag sansa zou ik nooit zoveel bijleggen (bijna 300€).

Approved 9-lifer playforfun91's schermafbeelding
    iTrader
    9 (100%)
    iPod touch 8GIG = 195€
    Cownon iAudio 10 32GIG = 199€ en is dan nog veel beter op vlak van audiokwaliteit.
    Cowon iAudio 10 32 GB Zwart - MP3shop.be

Approved 9-lifer shadowstep0705's schermafbeelding
    iTrader
    18 (95%)
    mmm, die Cowon iAudio ziet er wel goed uit, maar nu, ik heb een Dock voor mijn iPod, bestaat er een soort adapter voor een gewone geluidsuitgang om te zetten naar zo een apple ding?

Is er een gelijkaardig model van die cowon, maar dan met bluetooth? Of moet ik dan al naar de d3 gaan?
    Laatst gewijzigd door Davion; 5 mei 2012 om 11:25

Approved 9-lifer demon326's schermafbeelding
    iTrader
    17 (100%)
    Weblogs
    3
    Ik heb de Cowon iaudio 10 in huis gehaald, buiten dat mijn oortjes slecht zijn, heb ik er niets op aan te merken!

Bediening is ook zeer simpel, hoewel andere er niet tevreden zijn

Discussie informatie

Users Browsing this Thread

Op dit moment bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)

Regels voor berichten