hoi
ik zoek een goeie cpu cooler, prijs maakt niet zoveel uit, maar moet stil zijn (pc staat in living en goed koelen)
groetjes
hoi
ik zoek een goeie cpu cooler, prijs maakt niet zoveel uit, maar moet stil zijn (pc staat in living en goed koelen)
groetjes
Na wat rondneuzen op het internet en wat reviews gelezen te hebben heb ik me een GELID Solutions Tranquillo Rev.2 aangeschaft. Ik heb hem nog maar een kleine week maar ben er heel tevreden over.
Scythe maakt zeer goede cpu koelers. K lees veel goeds over de mugen 2
corsair h100 is super maar wel aan een iets dure kant...
@ TS: voor welk socket?
(want niet elke koeler past op elk socket)
Wel 1 ding over de scythe mugen 2.. het is echt een kutding om te monteren, maar is echt een super cooler voor zijn geld.
Mugen 2, indien niet verkrijgbaar, de Thermalright Macho HR-02. Indien wat goedkoper Gelid Tranquilo.
ik heb sockect 1155, nu heb nog eens nagedacht en wil vooral een stille koeler, alleja nu zit ik nog met gewone stock koeler, ik denk dat de meeste koelers wel beter zullen koelen en stiller zijn dan deze, ik zoek dus vooral een stille koeler ga toch nooit overclocken, wel geen passieve koeling want denk niet dat zoiets ideaal is als je veel games speelt op pc
Dat is wel een dure voor een beetje stilte.De volgende zou denk ik ook wel voldoen voor minder dan 2 tientjes,
ALTERNATE - HARDWARE - Koeling - Processor - Arctic Freezer 7 Pro Rev.2
Kijk anders eens naar de gelid tranquillo rev.2.Deze schijnt echt heel stil te zijn.Te verkrijgen via tones,
Tones :: computerwinkels in Heist-op-den-Berg, Mechelen en Gent
ik dacht bv aan deze koeler
ALTERNATE - HARDWARE - Koeling - Processor - Alpenföhn Alpenföhn "Brocken"
Na al de opties die we je gegeven hebben, waarom kom je met die af?
Niet doen, die getalletjes zeggen niks (ze kunnen beweren wat ze willen).
Ik zou ook kijken voor een gelid tranquillo v2 als het puur voor de stilte is.
Op dit moment bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)