Weergegeven resultaten: 1 t/m 4 van 4
    Member quickfist's schermafbeelding
    iTrader
    0

home cinema 2.0 of 2.1

Hey,

ik ben van plan om mij een home cinema te kopen, maar ik ken er eigenlijk niet veel van. budget ligt rond de 600-700euro.
    ik heb volgende versterkers op het oog:
    1) PIONEER VSX 921
    2) denon AVR 1912
    3) yamaha 671
    4) onkyo 609

mijn voorkeur gaat naar de pioneer omdat die de goedkoopste is, maar ik weet niet welke het beste is prijs/kwaliteit. wat mij ook aanspreekt aan de pioneer is dat je muziek van je iphone kan streamen als ik me niet vergis, maar dit gaat misschien ook met de andere.

van boxen ken ik helemaal niets, maar ik zou graag 2 van die grote zuil boxen hebben. welke zijn er goed genoeg om bij de versterker te zetten??? en heb ik dan ook nog subwoofer en centerspeaker nodig? dit zou ik misschien later nog eventueel kunnen bij kopen en zit niet in budget gerekend
    www.eurr.co.uk: Moh:AA clan
    {EURR} Server: 212.42.10.169:27108
    .:RECRUITING:.

Member
    iTrader
    4 (83%)
    Dit al gelezen ? Ik kan verder bevestigen dat ook die Denon de Apple Airplay ondersteunt. Ik heb er hier zo eentje staan en ik ben ik supertevreden over. Ik heb hem wel in Duitsland gekocht omwille van het grote prijsverschil zoals je zelf kan zien, zelfs met Nederland.

Member quickfist's schermafbeelding
    iTrader
    0
    bedankt voor de link van de denon, heb er al veel goeds over gelezen maar was veel duurder dan de pioneer. in uw link is hij maar een beetje duurder...

wat ivm boxen?
    www.eurr.co.uk: Moh:AA clan
    {EURR} Server: 212.42.10.169:27108
    .:RECRUITING:.

Member
    iTrader
    4 (83%)
    Er zitten hier op het forum meer ervaren gebruikers op vlak van audio, ik laat het advies over luidsprekers dan ook graag aan iemand van hen over.

Discussie informatie

Users Browsing this Thread

Op dit moment bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)

Regels voor berichten