Ik ben op zoek naar een nieuwe laptop. Ik heb besloten een BTO te nemen. Door wat research te doen heb ik toevallig deze op 2dehands gevonden.
BTO PBOOK 15P35-GT555 I7 SSD - Te koop | 2dehands.be
Hij is 4 maanden oud en heeft alle specs die ik had gewenst als ik een gloednieuwe bij BTO had besteld. Het enige is dat er precies alleen een 96GB SSD bijzit en geen HDD omdat er "DVD" in het artikel vermeld staat. Ik heb er meer over gevraagd bij de verkoper maar nog geen antwoord.
Ik ga natuurlijk wel wat afdingen want de verkoper heeft een prijs van 700 euro gezet maar onderaan staat "prijs overeen te komen".
Weet niet van jullie ervan denken.
*edit*
Koper aanvaardde meteen een bod van 600 euro. Alleen moet ik kosten erbij kunnen rekenen als ik een extra HDD in wil laten steken.
Als dit niet zo een goede koop is dan bestel ik de 15cl35 met 120gb m4 ssd, 500gb hdd 7200 rpm en dezelfde processor en ook koelpasta erbij. Deze kost dan wel 1050 euro. De ssd en harde schijf maakt het verschil in prijs.
Als ik de laptop op 2ehands koop dan ga ik zowiezo een hdd erbij kopen en die in de 2e caddy installeren. Dus misschien toch opteren voor een gloednieuwe hoewel die een paar honderd euro duurder zou zijn?
Heb beslist om een nieuwe te kopen.

LinkBack URL
About LinkBacks

Met citaat reageren