Pagina 2 van 2 EersteEerste 12
Weergegeven resultaten: 21 t/m 39 van 39

Discussie: Gaming laptop

Member
    iTrader
    31 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door defiance Bekijk bericht
    Je mag niet vergeten dat ik niet direct aan acer zou kopen. Het is dus in de eerste plaats niet de service van acer die belangrijk is, maar die van de Saturn keten.
    Wat gaat Saturn doen, denk je? Ze zullen bij problemen de laptop opsturen naar Acer en je bent je computer kwijt voor weken.

Koop bij voorkeur je laptop in een pc-winkel - online of fysiek dat maakt niet zoveel uit. Daar kan men tenminste zelf je toestel onderzoeken en eventueel het defecte onderdeel vervangen.

Member
    iTrader
    2 (100%)
    sry dat ik de topic hijack maar ik ben op zoek naar goede gaming laptop tegen scherpe prijs en ben aan het twijfelen tussen twee laptops uit deze thread:

1)Hiteco.be | BTO 17CL35 -Intel Duo Core, Nvidia GT555, Full HD

Prijs: 870eur met windows

2)Merk: acer
    Scherm: 17,3"
    Processor: Intel i5 2450M
    Geheugen: 8GB DDR3
    HD: 1TB
    GK: AMD RADEON HD7670M
    ...

Prijs: €799

bij de vergelijking kom ik voor de BTO met windows direct al aan 870eur en dit met een HDD van de helft zo groot en met een minder snelle graka ?
    Ik ga ervan uit dat windows std is in de acer

De service is van belang maar ook bij acer gaat men toch het nodige doen veronderstel ik?
    ( mijn ma had ooit medion laptop en ook daar hebben ze da ding na 2 weken terug thuis gebracht geloof ik)

Als laptop-n00b zou ik niet weten waarom ik de BTO zou kiezen, maar ik bekijk het misschien verkeerd?
    Overreaction is my only reaction,which only sets off a chain reaction

http://mylifeonthegrind.blogspot.com/

Member Tharionos's schermafbeelding
    iTrader
    8 (100%)
    kijk eens bij dell

en als je een kortingscode gebruikt kan je zelfs nog goede deals doen
    wow junky , PC fanatic , PS3 casualist , car freak , and just a totally patriotic gamer !

Member
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Djouls Bekijk bericht
    De service is van belang maar ook bij acer gaat men toch het nodige doen veronderstel ik?
    ( mijn ma had ooit medion laptop en ook daar hebben ze da ding na 2 weken terug thuis gebracht geloof ik)
    Twee weken is lang. Zeker voor deze onder ons die hun laptop ook voor andere dingen gebruiken (studies, werk, ...). Als dat voor jou geen probleem is ...

Member
    iTrader
    0
    Mag ik eens vragen hoe je erbij komt dat de AMD HD7670M sneller is dan de Nvidia GT555 ?
    Is mogelijk dat het zo is maar volgende deze site (Mobile Graphics Cards - Benchmark List - Notebookcheck.net Tech) komt de GT555 uit op een 65ste plaats terwijl de AMD op de 96ste plaats staat.
    Ofwel zie ik iets verkeerd. Kan altijd natuurlijk. Als je een andere bron hebt, laat ze gerust weten. Ik neem eigenlijk altijd notebookcheck een beetje als uitgangspunt.

Wat voor scherm heeft die acer? HD+ of Full HD? Welke harde schijf is het? 5400rpm of 7200rpm?

Een acer is niet slecht als die op dezelfde plaats blijft staan. Is gevoeliger dan andere merken. Dat is toch mijn ervaring. Plastiek is dunner en zo.
    Ik zou zelf nooit een laptop kopen in een Saturn/Mediamarkt/makro. Minder goede service van dergelijke keten in combinatie met een toch net iets mindere service van Acer (als ik hier en daar lees, zelf geen slechte ervaring mee) is niet echt een pluspunt. Maar dat is natuurlijk als je er vanuit gaat dat er iets mis mee gaat natuurlijk. Als je naar bv. Saturn zou gaan, probeer een gesloten doos te krijgen en kijk dan goed op de doos en de documenten of er nergens "refurbished" op staat.

En je hebt nog iets vergeten in je prijsvergelijking. De prijs van die bto is niet met een i5. Als je een i5 kiest, kom je op 1005 euro uit

Member
    iTrader
    2 (100%)
    ? waar vind ik die codes?

Member
    iTrader
    0
    Dell Waardebonnummer 2012 # Dell Waardebonnummers & korting!

Ben ik net in een ander topic tegen gekomen. Ik weet dus zelf niet of alles correct is op die site. Maar ik veronderstel van wel anders zou men de link niet op deze site zetten

Member
    iTrader
    2 (100%)
    die acer is de AS 7750G Notebook en heeft een 17,3" HD LED-scherm.
    Laptop blijft 90% van de tijd op mijn bureau voor gaming/poker, ik werk wel via externe 24inch scherm .
    kan iemand antwoord geven of deze qua prijs/kwaliteit beter is dan die van BTO die toch al een 200 tal euro meer kost

Approved 9-lifer Hatchetman's schermafbeelding
    iTrader
    212 (100%)
    Ik heb de laatste 5-6 jaar een acer gehad. Ding heeft goed zijn dienst bewezen. Nu en dan wel serieus last van het lawaai dat ie maakte. Ben net overgestapt naar een XPS.
    Die BTO's zien er mij ook wel echt de moeite uit en blijken ook goede service te hebben. Als je de 200 kan missen zou ik zeker een BTO boven acer verkiezen tbh.

Member
    iTrader
    0
    De BTO's zit zonder discussie sterker in mekaar. Zijn echt wel stevige notebooks. Maar hangt er natuurlijk van af hoe belangrijk je zoiets vindt.

De BTO heeft een Full HD scherm, de Acer niet.

Volgens mij (kan verkeerd zijn maar ben hier nog altijd niet tegen gesproken) heeft de BTO toch wel een zwaardere grafische kaart dan de Acer.

Bij de BTO kan je bestellen zonder windows zodat je, als student of via het werk, goedkoop aan een windows licentie kan geraken.
    Bestel je met windows, krijg je er de installatie schijf bij. Iets wat je bij andere merken er niet bij krijgt. Is iets minder belangrijk omdat op de meeste er de dag van vandaag een herstelpartitie staat.

Persoonlijk vond ik een groot voordeel dat er geen "overbodige software" op stond. Bij mijn vorige laptops was het eerste wat ik altijd deed, een clean install zonder allerlei programma's die automatisch opstarten en die je eigenlijk toch niet nodig hebt. Maar dat is meer een persoonlijke zaak. Anderen vinden die extra software misschien net handig.
    Kon photoshop en illustrator niet installeren op een hp notebook. Na veel vloeken en klagen bleek dat te komen door een mediabeheer programma van HP zelf, dat zelfs standaard niet opgestart werd

Zoals Hatchetman zegt, kan je het missen, ga er voor. Heb je het er niet voor over, doe het niet

Member
    iTrader
    2 (100%)
    thx voor de reply,kga zelf topic starten denkik want ik heb gisteren nog zitten kijken op dell en zag daar ook heel interessante laptop

Member
    iTrader
    0
    als je geen afkeer hebt van medion is deze misschien ook een optie?
    zelfde graka maar wel 200 eur goedkoper en i7
    MEDION® ERAZER® X6815 laptop

Intel® Core™ i7-2670QM processor, Authentieke Windows® 7 Home Premium, 39,6 cm. (15,6") Full HD breedbeeld TFT (LED backlight), 4 GB intern geheugen, 500 GB harde schijf, NVIDIA® GeForce GT555M videokaart met 2 GB GDDR3 videogeheugen, USB 3.0 aansluitingen, HDMi-out, Blu-ray lezer, Bluetooth, WLAN, Fingerprint beveiliging, Intel WiDi
    link

Member
    iTrader
    0
    Nog een laatste vraag: als ik een BTO koop, doe ik dat dan best via BTO zelf op de website? Of koop ik 'm via Hiteco.be (toevallig op 15min van m'n deur).

Member
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Tech2logix Bekijk bericht
    Budget, 1000€ voor 2 desktops is te weinig. Ikzelf ben niet echt zo fan van laptops.. Maar denk wel dat je na wat zoekwerk eentje vind van rond de 1000€ voor te 'gamen'. Succes in je zoektocht
    voor 875 heb ik een desktop inelkaar gestoken en kan alle games op max settings draaien met 1000 euro budget kan je gerust nog een graka kaart in corssfire of sli steken

als je de voeding verandert dat is

Member
    iTrader
    16 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door defiance Bekijk bericht
    Nog een laatste vraag: als ik een BTO koop, doe ik dat dan best via BTO zelf op de website? Of koop ik 'm via Hiteco.be (toevallig op 15min van m'n deur).
    Ik heb de mijne rechtstreeks gekocht bij BTO om zeker te zijn van een snelle reparatie bij mogelijke defecten met extra pick up and return garantie (2y). Ik ken Hiteco niet echt, maar ik vrees dat ze voor grote hardware problemen de laptop sowieso moeten terugsturen naar BTO. Dat duurt minstens 1 dag langer in het RMA proces naar gelang de goedwil van de winkel.
    Hiteco lijkt mij de beste keuze voor jou indien de winkel een vaste waarde is in de omgeving.
    BTO 15CL35 2630QM

Member Zorcky's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Het is ondertussen alweer enkele maanden later, welke laptop raden jullie mij aan rond de 800 euro. Is voor normaal gebruik, maar zal ook wel eens gebruikt worden om op te gamen. En het zal mss toch een 15" worden ... shoot

Member blacky's schermafbeelding
    iTrader
    7 (89%)
    dell xps geeft imens kortingen vanwege het nieuwe model xps z

Member Zorcky's schermafbeelding
    iTrader
    0
    ben je dan niet beter af met een alienware laptop, als je dan toch voor een dell gaat?

Member
    iTrader
    0
    De Alienware heeft een betere grafische kaart met GDDR5, niet onbelangrijk. Kost wel wat natuurlijk. Maar heeft een lagere resolutie.. Wat jammer is.
    De nieuwe asus N56VZ is beschikbaar en staat op tones.be heeft wel een HD scherm maar heeft dan weer de DDR3 versie van de GT650m ipv de GDDR5 die de alienware heeft...
    Dus kiezen voor beter scherm of kiezen voor betere grafische kaart...

Miss ook eens kijken naar de Asus G55VW (de betere grafische kaar dan vorige 2)? Maar die heeft dan weer geen optimus. Al weet ik niet of de N56VZ dat wel heeft. En heb ik geen idee van prijzen
    Laatst gewijzigd door Ceboe; 8 juni 2012 om 02:02

Pagina 2 van 2 EersteEerste 12

Discussie informatie

Users Browsing this Thread

Op dit moment bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)

Regels voor berichten