|
|
#1 | ||||
|
Game pc.
Beste,
Ik zoek een samenstelling van een game pc met een max budget van €2200 met btw! Ik wil er een SD card reader, etc... / SSD van 120 gb en een ATAII harde schijf erbij. en een cd/dvd-rom (reader en schrijver (2 in 1)) Ik wil games zoals bf3 en mw3 op ultra kunnen spelen. |
||||
|
|||||
|
|
#4 (permalink) | |||||
|
Citaat:
edit: review van hd7950 in crossfire http://www.techpowerup.com/reviews/A...ossFire/5.html je moet naar de 1920x1200 want dat is de resolutie van het scherm, maar met 1 hd7950 kom je eigenlijk zeker toe om op ultra te spelen |
|||||
|
||||||
|
|
#7 (permalink) | ||||
|
maar is die 2x hd7950 nu een overkill of niet?
en zou deze windows ervoor goed zijn: Microsoft Windows 7 Professional W/SP1 @ Azerty ? Laatst gewijzigd door Davion; 9 februari 2012 om 20:43 |
||||
|
|||||
|
|
#8 (permalink) | ||||
|
Overkill om tetris te spelen... ja.
Overkill om een eyefinity setup te draaien... nee. Nu neem ik hier wel twee uitersten, maar het hangt dus echt van jezelf af. Als jij games wil spelen met alles open, en nog een degelijke fps overhouden, moet je hiervoor gaan. Je zal hiermee wel geruime tijd mee verder kunnen. En de gewone home premium is meer dan genoeg. |
||||
|
|||||
|
|
#10 (permalink) | ||||
|
jep
windows 7 vraagt maar 256 mb van je pc ( minimum ) , of je er nu 2 gb 8gb of 64 gb windows heeft er geen limiet op enkel je moederbord . Dus er is enkel een minimum het maximum is zoals gezegd moederbord afhankelijk . het verschil met bv windows 7 ultimate is meer flashy stuff zover ik weet ( windows vista eiste rond de 1 gb ) het is echt bedoelt voor alledaagse pc's ook dus maak je zeker geen zorgen het geheuge is eerder belangrijker in de zin van games wat je ook kan doen maar is maar een suggestie een kaart kopen en de 2de een tijdje later aangezien je zeker met een momenteel toekomt als dan het moment zou komen dat het tricky word spendeer je veel minder aan de 2de kaart en bespaar jezelf wat geld , is maar een suggestie in ieder geval Game on ! en veel plezier ermee
|||||
|
|
#11 (permalink) | ||||
|
Nja ik ga ze toch alle2 al kopen want ik ken me eigen, dan heb ik geld over en dan doe ik het op aan prullen die alleen maar je geld verspillen
![]() En nu heb ik het geld dus waarom niet, Trouwens is dat moeilijk zo'n pc ineen steken? heb wel eens een paar onderdelen vervangen maar nog nooit zelf een gebouwd? en cursussen zitten er voor mij niet op want ben over 1 maand 14 en das nog te jong voor cursussen ![]() |
||||
|
|||||
|
|
#14 (permalink) | ||||
|
Straf dat je 4 games tegelijk kan spelen...
Open eens die '20' programma's en kijk eens in taakbeheer aan hoeveel geheugen je zit. En begrijp ik je nu goed dat je zowel de home premium als de prof gaat kopen? ![]() Zal ik me bankrekening nr doorgeven, kun je me dat geld gewoon geven als je er vanaf wil... |
||||
|
|||||
|
|
#17 (permalink) | ||||
|
spelen gaat maar 1 ja maar open hebben meerdere hier het bewijs:
21 progs waaronder 4 games : in3yp.jpg at Free Image Hosting het ultieme bewijs xD |
||||
|
|||||
|
|
#20 (permalink) | ||||
|
Toch wel extreem multitasking dat
![]() Met jouw budget en computergebruik is een eyefinity opstelling ideaal, dan kan je heel eenvoudig van het ene naar het andere programma overschakelen. Zelf doe ik ook de zotste dingen met mijn PCs (heb er zelfs 2 naast elkaar gezet voor wanneer er 1 simulaties aan het draaien is), maar 4 games tegelijk open laten staan? Dat heb ik nog nooit gedaan ![]() |
||||
|
|||||
![]() |
| Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) | |
| Discussietools | |
| Geef een waardering voor deze discussie | |
|
|