Weergegeven resultaten: 1 t/m 14 van 14
    Member
    iTrader
    0

Campusshop.be: do or don't?

Hey

Ook ik ga een laptop kopen voor het komend academiejaar, en via de KUL ben ik bij campusshop.be uitgekomen.
    Toch twijfel ik om hier te kopen, want die 'zorgeloos leren'garantie duurt max 3 jaar, dus daarna moet je je plan trekken.
    Ook twijfel ik aan de service van deze dienst.

Wie heeft ervaring bij campusshop? Of vrienden ofzo?

Wat denken jullie? Beter een laptop kopen bij de lokale pc winkel? Of toch bij campusshop?

Thanx!

Member piemel's schermafbeelding
    iTrader
    3 (100%)
    (ik spreek nu wel over de aankoop van een laptop aan de uhasselt, maar het principe is hetzelfde)

ik ken mensen die bij ons op school (uhasselt dus) een laptop kopen, zijn daar over het algemeen heel tevreden over. wel maar n model (business model van HP, 1000 euro).

In welk specifiek model zijt ge geinteresseerd?

Member
    iTrader
    0
    Asus X73SV-TY088V, €650. Kheb geen superlaptop nodig, aangezien ik taal-en letterkunde ga doen (vooral internet en office nodig).

Maar bij mij in de buurt is er een pcwinkel met soortgelijke modellen die aan al zijn klanten levenslang gratis service aanbiedt (dus geen forfait etc), wat ook zeer interessant is.

Nu weet ik niet wat doen...

Member piemel's schermafbeelding
    iTrader
    3 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door michulo Bekijk bericht
    Asus X73SV-TY088V, 650. Kheb geen superlaptop nodig, aangezien ik taal-en letterkunde ga doen (vooral internet en office nodig).

Maar bij mij in de buurt is er een pcwinkel met soortgelijke modellen die aan al zijn klanten levenslang gratis service aanbiedt (dus geen forfait etc), wat ook zeer interessant is.

schijt aan pcwinkels
    gratis service, vergeet het. ik heb dat hier ook op een acer laptop van 6 maanden oud. 3 herstellingen gehad, 3 keer moeten betalen.

/persoonlijke mening

die laptop vindt ge online voor 630 euro, weet wel niet wat de verzendingskosten zijn, dus de prijs is zeker cava (aangezien normaal online toch wel de laagste prijzen te vinden zijn).

ASUS X73SV-TY088V: specificaties, reviews, aanbiedingen en meer | Hardware.Info Nederland

score: 100 op internet
    Studie en werk: 62
    Entertainment: 72

cava scores (en die moogt ge ook wel vrij serieus nemen, zijn van hardware.info), dus voor iemand die taal & letterkunde doet (en geen games speelt??) lijkt mij deze laptop zeker voldoende.

Processor is cava, dedicated videokaart (onboard had al ruim voldoende geweest imo), 500GB HDD (wel 5400RPM, vind ik wat traag voor een pc/laptop ), 17.3" (is wat groot voor mij, maar ieder zijn mening hierover).

Gaat ge 'm meepakken naar de les? dan is ne 17 inch misschien wel wat groot (eigen ervaring ).
    "Life's unfair; get used to it." ~ Bill Gates
    KRC G E N K
    Kampioen 2010-2011

Member sxadana's schermafbeelding
    iTrader
    13 (100%)
    ik kan niet goed volgen, gaat het hier om service in the vorm van als je pc problemen heeft met windows ofzo kan je heel je leven lang die laptop binne brenge voor check up?

Als dit is wat je bedoeld dan zou ik eerste instantie zegge dat 3 jaar mij meeer als genoeg lijkt. Tegen die tijd is je laptop waarschijnlijk even snel (ofja traag) als een handheldje. En zal hij langzaam aan wel een vervangings beurt kunnen gebruike.

En dit soort van service , is toch meestal even goed zelf op te lossen als er iets is?

Nuja als een laptop van 650 euro even goed dienst doet voor jou als eentje van 1000 euro. Dan is je beslissing toch snel gemaakt?

Member
    iTrader
    0
    Die pcwinkel biedt een Asus X73SV-TY232V aan voor 799...

En bwa nee, kheb da voor de les ni echt nodig, en op een 17" werken lijkt me veel aangenamer als g veel moet typen etc.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door sxadana Bekijk bericht
    ik kan niet goed volgen, gaat het hier om service in the vorm van als je pc problemen heeft met windows ofzo kan je heel je leven lang die laptop binne brenge voor check up?

Als dit is wat je bedoeld dan zou ik eerste instantie zegge dat 3 jaar mij meeer als genoeg lijkt. Tegen die tijd is je laptop waarschijnlijk even snel (ofja traag) als een handheldje. En zal hij langzaam aan wel een vervangings beurt kunnen gebruike.

En dit soort van service , is toch meestal even goed zelf op te lossen als er iets is?
    Op de folder staat: "levenslange gratis service op al onze producten op basis van carry-in." Dus virussen verwijderen etc doet hij gratis
    Laatst gewijzigd door Davion; 7 september 2011 om 17:53

Member
    iTrader
    3 (100%)
    Via campusshop.be . Levenslange gratis service is geen garantie he. Als je iet of wat van computers afweet zal je die virussen er ook wel zelf kunnen afhalen. ( normaal krijgt ge zelfs geen virussen, zelf nog nooit last van gehad en ik heb zelfs geen virusscan )

Member
    iTrader
    3 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door michulo Bekijk bericht
    Asus X73SV-TY088V, 650. Kheb geen superlaptop nodig, aangezien ik taal-en letterkunde ga doen (vooral internet en office nodig).

heb een tijdje geleden zelfde laptop besteld, ook bij campusshops. Ben zeker tevreden van laptop, draait minecraft en cod 4 vlot genoeg. Service van campusshop was ook vlot, eenmaal het geld ontvangen was de laptop er een dag later al.

Approved 9-lifer Nooby4Ever's schermafbeelding
    iTrader
    14 (100%)
    Ik had een mailtje gestuurd 1 week geleden, reeds nog geen antwoord ontvangen.
    Nu ik ga geen rapel sturen aangezien ik voor een andere laptop ga, het kan aan mijn e-mail adres liggen dat nogal spam gevoelig is al maar ik heb daar 98% van de tijd geen problemen mee dus ligt wel aan hun.

Approved 9-lifer moehaa!'s schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Nooby4Ever Bekijk bericht
    Ik had een mailtje gestuurd 1 week geleden, reeds nog geen antwoord ontvangen.
    Nu ik ga geen rapel sturen aangezien ik voor een andere laptop ga, het kan aan mijn e-mail adres liggen dat nogal spam gevoelig is al maar ik heb daar 98% van de tijd geen problemen mee dus ligt wel aan hun.
    Welke is het geworden?

Approved 9-lifer Nooby4Ever's schermafbeelding
    iTrader
    14 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door moehaa! Bekijk bericht
    Welke is het geworden?
    Ik twijfel nog tussen dell en bto, kan de knoop niet doorhakken.
    Ik twijfel een beetje over de duurzaamheid van bto.

Kzal toch bijna moeten beslissen als ik hem wil hebben in de les
    Laatst gewijzigd door Nooby4Ever; 7 september 2011 om 20:08

Member
    iTrader
    0
    Ma tging mij ook vooral of niemand (of een vriend ofzo) al heeft moeten laten herstellen via campusshop... Of die service op iets trekt?

Banned
    iTrader
    0
    Misschien een bump, maar bon. Ik heb eind augustus voor de eerste en ook meteen laatste keer iets besteld bij campusshop. Hun na-service trekt op de ballen, mijn laptop die al andererhalve maand kapot is nog altijd niet opgehaald. Ik heb tigmaal contact via telefoon, e-mail met hun servicedienst, klantendienst en klacht neergelegd via hun website.

Er is telkens wel een nieuw probleem (te druk, verkeerd reperatienummer, verkeerd serienummer) ze antwoorden ook altijd betrekkelijk laat of niet... Beloftes worden nooit nagekomen etc.. Ik heb het probleem misschien al veel te laat laten aanslepen, maar als ik maandag geen concreet antwoord krijg, ga ik verdere stappen nemen.

Dus reminder: nooit of te nimmer raad ik het u of iemand anders aan iets te bestellen via campusshop. Een regelrechte klucht.

Member
    iTrader
    0
    Heb ondertussen ook al van meerdere mensen gehoord dat de service van campusshop verschrikkelijk is. Ook heb ik gemerkt dat eigenlijk vrij weinig mensen bij campusshop kopen.

Ikzelf heb bij de lokale computerwinkel gekocht, en ben hier zr tevreden van. Aankoopprijs van de laptop is dan misschien wat minder scherp, maar hoe snel en goed ik geholpen word, is onbetaalbaar.

Ik denk dus dat ik campusshop.be bestempel als een DON'T

Discussie informatie

Users Browsing this Thread

Op dit moment bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)

Tags for this Thread

Regels voor berichten