Pagina 6 van 147 EersteEerste ... 23456789101656106 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 101 t/m 120 van 2926
    Approved 9-lifer u4ea's schermafbeelding
    iTrader
    6 (100%)
    Had gevraagd naar een goedkoper systeem met een behuizing van een duurdere samenstelling, spijtig genoeg komt hij nog altijd op 630 euro, voor die prijs krijgt ge wel full hd resolutie, 2 grafische kaarten, ...

Maar mijn ma wou der ene kopen voor mijn school en die mocht alleszins geen 600 euro koste -.-

"Kheb der in de makro zien staan vo 300 euro!", ja da zen netbooks, kgan content moge zijn als ik daar windows 7 op kan zette.

Member mdgf's schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    kgan content moge zijn als ik daar windows 7 op kan zette.
    Ik draai w7 home premium 64bit op een pentium 4 met 1GB geheugen (en er zijn mensen genoeg die het op véél minder doen), een netbook heeft een snellere cpu en even veel of meer geheugen (dat ook sneller is), enkel de graka is wss slechter (tenzij het een zacate apu is).

Member kelvin's schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door mdgf Bekijk bericht
    Ik draai w7 home premium 64bit op een pentium 4 met 1GB geheugen (en er zijn mensen genoeg die het op véél minder doen), een netbook heeft een snellere cpu en even veel of meer geheugen (dat ook sneller is), enkel de graka is wss slechter (tenzij het een zacate apu is).
    En welke voordelen heb jij bij het gebruik van w7 64bit met 1 gig ram?
    Want volgens Windows zelf heb je reeds minimale systeemvereisten van 2 gig voor de 64 bit versie nodig.

@Wim_gunner: over welke configuratie praten we? 2 grafische kaarten?
    Dan praten we over de Intel HD Graphics+...

Member mdgf's schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    Het loopt vlotter dan mijn oude installatie van xp (wat wss wel eerder aan de leeftijd lag ervan) + ik had geen dvd meer van xp, maar wel van w7 en men installatie was corrupt geworden.

Ik heb er nu 512MB geheugen bijgestoken, maar met 1GB geheugen kwam ik evengoed toe (geen verschil door het bijsteken van geheugen), natuurlijk zal dat op termijn wel minderen als er wat meer geinstalleerd wordt, maar 2GB als minimumvereiste? Eerder marketing lijkt me.
    Op het internet ook mensen te vinden die het doen met <500MB (wel 32bit, maar dat scheelt normaal niet meer dan zo'n 10%).

Op pc's met 1GB of minder zou ik vroeger ook sebiet een linux distro aangeraden hebben mochten ze een recenter OS dan xp willen, omdat ik ook dacht dat w7 te zwaar was daarvoor, maar blijkbaar valt dat zeer goed mee (met een standaard install van debian blijf je wel onder de 100MB geheugengebruik voor het OS (w7 zal toch nog wat hoger zijn), maar bon).

Approved 9-lifer Sonina's schermafbeelding
    iTrader
    120 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door wim_gunner Bekijk bericht
    Had gevraagd naar een goedkoper systeem met een behuizing van een duurdere samenstelling, spijtig genoeg komt hij nog altijd op 630 euro, voor die prijs krijgt ge wel full hd resolutie, 2 grafische kaarten, ...

Maar mijn ma wou der ene kopen voor mijn school en die mocht alleszins geen 600 euro koste -.-

"Kheb der in de makro zien staan vo 300 euro!", ja da zen netbooks, kgan content moge zijn als ik daar windows 7 op kan zette.
    Kan je eens even in detail zetten welke combinatie je gevraagd had?

iTrader
    6 (100%)
    Hij stelde mij deze laptop voor.
    Maar dan met een schijf van 320GB, 4GB ram-geheugen en een b940 cpu.
    Voor de rest dezelfde specs als de laptop hierboven blijkbaar.

iTrader
    120 (100%)
    Die combinatie is niet echt interessant voor mij.

Ik heb ondertussen ook een mailtje gestuurd naar notebooktotaal.nl met enkele vragen ivm het weglaten van harde schijf, en dvd station etc.

Ik wacht op een antwoord, en dan post ik hier alles ook wel eens.

Approved 9-lifer moehaa!'s schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    Die 5% korting bij BTO als je via de telefoon bestelt, geven ze je die automatisch of vraag je daar achter?

iTrader
    120 (100%)
    Best achter vragen, is normaal alleen voor sommige ' partners ' dacht ik ergens gelezen te hebben. Of vermeld even dat je hun tegenkwam op tweakers, of zelfs op het 9lives forum!

Of kijk eens op notebooktotaal.nl, komt meestal iets goedkoper uit. De prijs daar is ook inclusief verzending.

Approved 9-lifer shiftyke's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Iemand ervaringen met de 14C36, ik vind persoonlijk een display van 1080p nogal overdreven, dus dacht ik de 14" laptop te nemen. Of is de 1080p echt een aanrader?

Als ik er trouwens eentje bestel, kan ik daar dan gewoon mijn W7 dvd in steken en de beginnen met installeren of moet er eerst nog zaken als drivers geïnstalleerd worden of BIOS gerelateerde dingen?

Member kelvin's schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    Bij Notebook Totaal doen ze zelfs een pre-installed versie van win7, zodat je enkel je key nog moet ingeven. Gewoon even doorgeven welke versie van win7.
    En ivm schermen, dat is een persoonlijke keuze ... Maar ik persoonlijk vind 1080p een plus.

iTrader
    120 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door shiftyke Bekijk bericht
    Iemand ervaringen met de 14C36, ik vind persoonlijk een display van 1080p nogal overdreven, dus dacht ik de 14" laptop te nemen. Of is de 1080p echt een aanrader?

Als ik er trouwens eentje bestel, kan ik daar dan gewoon mijn W7 dvd in steken en de beginnen met installeren of moet er eerst nog zaken als drivers geïnstalleerd worden of BIOS gerelateerde dingen?
    Je kan bij bestelling vragen om jou versie van win 7 te installeren ( home / pro / ultimate ) en dan staat die versie er op zonder code. Dan moet jij thuis de code invullen en is je windows in orde. En zowiezo best even alle drivers updaten, liefst nog van de site van de fabrikanten zelf, dan heb je altijd de laatste drivers.

En ivm dat scherm, ik was het zelf beu om op een HD resolutie te kijken, en ga nu ook voor full HD gaan, maar dan moet je een minstens 15" model kopen.

Member Apocalypt0's schermafbeelding
    iTrader
    122 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door shiftyke Bekijk bericht

Ik heb op mijn 15,4" een resolutie van 1280x800.
    Gaat nog, maar voor sommige tekenprogramma's waar ik redelijk veel met werk is dit echt niet te doen.
    Het startblad geraakt er bij 100% niet eens volledig op, waardoor ik constant moet "schuiven" met mijn tekening.. Mijn menu-icoontjes zijn links en rechts volgepropt, en NUL witruimte.

Met een full HD-resolutie geraakt het startblad er met gemak op.
    Rondom rond witruimte (5-6cm) en mijn icoontjes hebben plenty of room.

Dus full-HD is echt een aanrader. Idd minstens van een 15" scherm, anders wordt het ietwat te klein.

Member dask's schermafbeelding
    iTrader
    16 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door freakblade Bekijk bericht
    Dus full-HD is echt een aanrader. Idd minstens van een 15" scherm, anders wordt het ietwat te klein.
    Inderdaad, nog geen moment spijt gehad.
    Is het te klein, dan moet je eens langs de oogarts gaan ofzo . Voor webpagina's kan je altijd ctrl+muiswiel gebruiken of in W7 je beeldscherm op 125% zetten. Je moet natuurlijk geen 1.5 meter van je scherm zitten, op mijn 15.6" is het allemaal goed te lezen op 100%.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door kelvin Bekijk bericht
    Bij Notebook Totaal doen ze zelfs een pre-installed versie van win7, zodat je enkel je key nog moet ingeven. Gewoon even doorgeven welke versie van win7.
    BTO doet dit ook, gewoon bij opmerkingen vermelden welke versie. Is handig als je een beetje schrik hebt om de drivers te installeren. In ieder geval als je al de drivers van de cd installeert (navenant de hardware) werkt de laptop met alle functies.

iTrader
    122 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door dask Bekijk bericht
    BTO doet dit ook, gewoon bij opmerkingen vermelden welke versie. Is handig als je een beetje schrik hebt om de drivers te installeren. In ieder geval als je al de drivers van de cd installeert (navenant de hardware) werkt de laptop met alle functies.
    Ah, moet je de drivers nog eens apart installeren ook?
    Is het dan niet direct bruikbaar nadat je de key hebt ingegeven van je W7?

iTrader
    16 (100%)
    Ah, moet je de drivers nog eens apart installeren ook?
    Is het dan niet direct bruikbaar nadat je de key hebt ingegeven van je W7?
    Nee, als ze W7 voor jou erop zetten is het met alle drivers erop. Ik wist niet dat het kon en ze hadden er W7 Home op gezet, ben begonnen met een format omdat ik W7 Pro heb.

iTrader
    122 (100%)
    Nee, als ze W7 voor jou erop zetten is het met alle drivers erop. Ik wist niet dat het kon en ze hadden er W7 Home op gezet, ben begonnen met een format omdat ik W7 Pro heb.
    Gewoon een voorinstallatie.. Heb een W7 Ulti gekocht, en ze gingen die dan voorinstalleren. Gewoon de key ingeven en klaar (zegt NBT).

iTrader
    16 (100%)
    Gewoon een voorinstallatie.. Heb een W7 Ulti gekocht, en ze gingen die dan voorinstalleren. Gewoon de key ingeven en klaar (zegt NBT).
    Yep, werkt direkt out of the box.

iTrader
    122 (100%)
    Yep, werkt direkt out of the box.
    Prima .
    Tis direCt btw

iTrader
    6 (100%)
    Zou een 17 inch te groot zijn om mee naar school te nemen?

Discussie informatie

Users Browsing this Thread

Op dit moment bekijken 2 gebruikers deze discussie. (0 leden en 2 gasten)

Regels voor berichten