Pagina 54 van 139 EersteEerste ... 44450515253545556575864104 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1.061 t/m 1.080 van 2780
    Member
    iTrader
    0
    Jazeker, dit is een enorm verschil. Bij het kijken van films neemt de Intel HD 4000 grafische kaart het werk over, die gebruikt veel minder stroom dan de NIVDIA en dat merk je terug in het stroomverbruik, temperatuur.....lees geluidsproductie van de ventilator.

Er is nagenoeg geen verschil tussen de 15CL46 en 17CL46 bij gelijke videokaarten. Een 17 inch scherm gebruikt echter iets meer stroom dus er is wel een verschil maar niet veel.

Wij meten geen verschil qua stroomverbruik in IDLE, waar die 85W vandaan komt, geen idee maar beide zouden in dezelfde buurt moeten liggen. Het moederbord is 99% hetzelfde.

Member Gampie's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Ik ben iedere avond verder aan het werken om mijn 15CL45 (gekocht via Notebooktotaal) in orde te brengen. Ik moet een hele berg programma's installeren.

Bon, ik heb eens een Windows Prestatie Index gedaan en dit is het resultaat:

http://i45.tinypic.com/20jfslh.jpg

Als harde schijf heb ik een Hybrid 750 GB + 8 GB SSD. Verder alleen nog die koelpasta.

De laptop is stil en koel. Het achterste gedeelte steunt op grote 'steunbollen', groter dan ik bij andere laptops zie, zodat er veel lucht onder kan. Dat is een goede zaak.

Member
    iTrader
    0
    Ja, die steunbollen"" zijn nodig bij de GT650 met GDDR5 en de verhoogde CPU temperatuur van Intel ( De Tjunction is van 100 graden celcius naar 105 graden gegaan ). Kortom, er is veel verse/koele licht nodig om het maximale uit deze laptop te halen.

Veel plezier met je nieuwe aanwinst!

Kun je iets meer vertellen over je praktijk-ervaringen met de Hybride schijf 750GB?

Member mattie's schermafbeelding
    iTrader
    6 (100%)
    Vraagje: ik zie dat er bij de P•BOOK 11CL45 een GT650 kaart zit met ddr3 geheugen. Kan deze vervangen worden door een GT650 gddr5 versie of is dit niet mogelijk bij de CL45?

Member
    iTrader
    0
    Dat is niet mogelijk, deze zit onboard.

Member thamas's schermafbeelding
    iTrader
    11 (100%)
    wanneer komen de ati 7970 enz varianten uit ?

Member
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door thamas Bekijk bericht
    wanneer komen de ati 7970 enz varianten uit ?
    stuur even een mailtje naar verkoopt at bto.eu, wij zullen je dan op de hoogte houden.

Member Titanium X's schermafbeelding
    iTrader
    12 (100%)
    Kan je bij BTO eventueel ook azerty laptops bestellen, dus bvb in een mailtje zetten voor een azerty exemplaar?

Edit: ja ik zie net dat je het bij sommige modellen wel kan kiezen en andere niet dus dan zal da wel niet verkrijgbaar zijn in azerty of toch best eens mailen?
    http://www.bto.eu/html/detail_home.a...&ProductID=544
    Laatst gewijzigd door Titanium X; 1 juni 2012 om 18:27

Member Notebook Totaal's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Als een model geen azerty heeft dan heeft hij geen azerty
    Dan staat er bij keyboard gewoon QWERTY.
    Als bij ons of op de BTO site bij keyboard wel een dropdown box staat is het wel mogelijk.

Member Frisbijerre's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Notebook Totaal Bekijk bericht
    Als een model geen azerty heeft dan heeft hij geen azerty
    Dan staat er bij keyboard gewoon QWERTY.
    Als bij ons of op de BTO site bij keyboard wel een dropdown box staat is het wel mogelijk.
    Dit kopt inderdaad. Ik heb onlangs de mensen van BTo hierom gemaild en zij vertelden mij hetzelfde.

Crew Member Rubmifer's schermafbeelding
    iTrader
    16 (100%)
    Heb hier iets heel raars met mijn laptop scherm. (17cl37)

Daarnet merkte ik een soort van dansende pixels/noise op mijn laptop scherm. Nog nooit eerder gehad, en heb ook geen enkel idee aan wat dit kan liggen. Ik heb het gefilmd met mijn iphone, dus de kwaliteit is niet heel erg goed, maar je kan wel zien wat ik bedoel. Het is het best zichtbaar op de blauwe windows achtergrond. Op de witte achtergrond zie je wat meer, maar dit komt vooral door de camera denk ik, want met het blote oog zag je het minder.

Maar op de blauwe achtergrond is het echt wel duidelijk. Het rare is als ik die doorzichtige balk over de achtergrond sleep (van mijn rainmeter theme) verdwijnen die dansende pixels en zie ik ze niet meer. Sleep ik de balk terug, komen ze weer tevoorschijn.

Heeft iemand enig idee aan wat dit ligt? Ik heb de pc na de eerste keer gereset, en toen was het weg, maar na een uurtje ofzo kwamen ze weer terug....

Laatst gewijzigd door Rubmifer; 4 juni 2012 om 01:17
    "You know what, there's a ton of lore on unicorns too. In fact, I hear that they ride on silver moonbeams, and that they shoot rainbows out of their ass!" -Dean Winchester

Approved 9-lifer Woulot's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Amai dat is balen, maar ik denk dat gij zelf hier niet veel aan kan doen
    ik denk dat het ofwel aan uw scherm ligt ofwel aan uw grafische kaart

heb dit al eens meegemaakt op mijn desktop en toen lag het aan mijn grafische kaart heb die toen vervangen.

Member mattie's schermafbeelding
    iTrader
    6 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door BTO.EU Bekijk bericht
    Dat is niet mogelijk, deze zit onboard.
    Als ik op de site kijk zie ik dat er sprake is van een 2gb GDDR5 versie.
    de P•BOOK 11CL45-GT650 QUAD van BTO Notebooks, stel zelf uw Laptop samen. De beste keus voor Gaming, Multimedia en Office doeleinden!

=> NVIDIA® GeForce® GT650m 2Gb GDDR5 + Optimus Technologie (batterij-besparing via Intel HD Graphics)

Welke versie is het nu?

Member
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door mattie Bekijk bericht
    Als ik op de site kijk zie ik dat er sprake is van een 2gb GDDR5 versie.
    de P•BOOK 11CL45-GT650 QUAD van BTO Notebooks, stel zelf uw Laptop samen. De beste keus voor Gaming, Multimedia en Office doeleinden!

=> NVIDIA® GeForce® GT650m 2Gb GDDR5 + Optimus Technologie (batterij-besparing via Intel HD Graphics)

Welke versie is het nu?
    de BTO website heeft het onjuist, het is inderdaad GDDR3.
    De fout zullen wij zo snel mogelijk verhelpen. bedankt voor het opmerken .

edit: ondertussen is de fout opgelost.
    Laatst gewijzigd door BTO.EU; 5 juni 2012 om 11:51

Approved 9-lifer SeriousFace's schermafbeelding
    iTrader
    26 (100%)
    Iemand die mij kan zeggen hoelang na dat de betaling is toegekomen het ongv duurt tegen dat je de laptop krijgt?

+ Mijn laptop is nu al 2maal in productie geweest.

29/05/2012 In behandeling 64 bit versie AZERTY layout
    30/05/2012 In productie
    30/05/2012 Klaar voor verzending
    04/06/2012 Betaling ontvangen

Uw betaling is ontvangen & verwerkt.

Boekdatum : 03-06-2012
    Verwerkingsdatum : 30-05-2012
    04/06/2012 In productie

is bij notebooktotaal btw

iTrader
    0
    Waarom mailt u ons daar niet over?
    Aangezien wij toch echt de enige zijn die hier antwoord op kunnen geven.

Maar wij hebben als regel dat de notebook direct bij bestelling in productie gaat als we een betaalbewijs hebben ontvangen (screenshot betaling, dat is in uw geval op de 30e gebeurd). Zodra de betaling dan ook echt ontvangen is wordt de notebook vrijgegeven voor verzending zodra hij klaar is. (in uw geval vermoedelijk vandaag)

Approved 9-lifer SeriousFace's schermafbeelding
    iTrader
    26 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Notebook Totaal Bekijk bericht
    Waarom mailt u ons daar niet over?
    Aangezien wij toch echt de enige zijn die hier antwoord op kunnen geven.

Maar wij hebben als regel dat de notebook direct bij bestelling in productie gaat als we een betaalbewijs hebben ontvangen (screenshot betaling, dat is in uw geval op de 30e gebeurd). Zodra de betaling dan ook echt ontvangen is wordt de notebook vrijgegeven voor verzending zodra hij klaar is. (in uw geval vermoedelijk vandaag)
    Bedankt voor de snelle reactie ik wou jullie niet mailen met nutteloze vragen eigenlijk ^^ + ik wil jullie nog eens bedanken voor de goeie en snelle service. Notebooktotaal = dikke aanrader !

Member
    iTrader
    0
    Ik ben van plan de BTO 15CL46 aan te schaffen.
    Maar ben enkel nog aan het twijfelen of de grafische kaart miss nog geupgrade gaat worden? Want de GTX 670m is blijkbaar maar een kleine evolutie tov de vorige, en aangezien de GTX 680m net uit is..

Zou vooral moeten dienen voor solid works, NX 7.5,.. (CAD programma's)

Member
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ceboe Bekijk bericht
    Maar ben enkel nog aan het twijfelen of de grafische kaart miss nog geupgrade gaat worden? Want de GTX 670m is blijkbaar maar een kleine evolutie tov de vorige, en aangezien de GTX 680m net uit is..

De 15CL46 leveren wij ook met een GTX675M kaart, maar je kan hem later ook upgraden via ons, in dit model zit een MXM slot.

iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ceboe Bekijk bericht

Eigenlijk wil je voor echt hardcore CAD/CAM werk een professionele quadro kaart hebben. Echter zijn deze peperduur!

U bent dan het beste af met een kaart in het midden, de GTX 675m.
    Ja zoals BTO ook meldt kan er later worden geupgrade maar voor u dat doet zou ik wel een goede kosten/baten analyse maken. 3Dkaarten zijn dure onderdelen en om nou te spreken van echt merkbaar grote verschillen bij dit type gebruik? De GTX 670m is al een behoorlijke stap voorwaarts daar de nieuwe GT 650m eigenlijk al net zo snel is als de vorige GTX 560m.

Aan u de keuze maar ik zou hem dan gewoon met de GTX 670m of 675m bestellen. Het is net met auto's. een BMW 330i is een snelle auto en kost zeg 50.000, wil je 0.5 seconden sneller naar de 100 moet je een 335i pakken maar die kost meteen 15.000 meer. Is dat naar verhouding?
    Notebooktotaal.nl Degelijk advies, gunstige prijzen, top service!
    BTO notebooks & Maatwerk computers webwinkel.
    Volg ons op ook Twitter

Discussie informatie

Users Browsing this Thread

Op dit moment bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)

Regels voor berichten