Pagina 50 van 107 EersteEerste ... 4046474849505152535460100 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 981 t/m 1.000 van 2135
    Member
    iTrader
    0
    Ik ben aan het overwegen om een 15CL45 aan te schaffen met een 650M Nvidia grafische kaart. Echter vroeg ik mij af of deze kaart wel voldoende is om bijvoorbeeld SW-Tor/WoW/Guild Wars 2/Diablo 3 te spelen op Full HD resolutie en medium tot high settings ? (En hoe verhoud deze laptop zich tot de nieuwe MSI GE60 ?)

Alvast bedankt!

PS : Iemand die soms deze laptop heeft en ervaring wil delen?

Member Notebook Totaal's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Daar noemt u nogal wat games

Diablo 3 gaat voor iedereen nog een gok zijn aangezien hij over paar dagen uitkomt, maar kijkende naar de specificaties zou de GT 650m toch wel zijn mannetje moeten kunnen staan! Ongeacht in welke laptop hij zit.

Wel is het zo dat een SSD behoorlijk gaat helpen voor de soepelheid (niet de FPS maar bijv. het laden van de maps in het geheugen).

t.o.v. de MSI hebben deze systemen een wat beter scherm en zijn ze natuurlijk beter configureerbaar maar je gaat mij niet horen zeggen dat de MSI GE60 een slechte laptop is

Ervaring heb ik zat maar aangezien dit model nog niet zo lang uit is kan ik beter spreken over de 15CL35 welke al wel aan duizende mensen is geleverd. Wat wilt u precies weten? Ik weet zeker dat wel een aantal gebruikers hier op kunnen antwoorden.
    Notebooktotaal.nl Degelijk advies, gunstige prijzen, top service!
    BTO notebooks & Maatwerk computers webwinkel.
    Volg ons op ook Twitter

Member Snotneus's schermafbeelding
    iTrader
    0
    @Hcim de BTO 15cl45 is gereviewd door Tweakers.net .... En positief 😊

Member Gampie's schermafbeelding
    iTrader
    0
    @Snotneus: kun je een link geven? Ik vind alleen 15CL46, maar niet 15CL45.

iTrader
    0
    Ah, sorry abuis!
    Maar die 15cl46 is in ieder geval top!
    Die cl45 is met optimus en gt650 en de opvolger van het succesmodelletje wat ik zelf heb namelijk de cl35 met gt555

iTrader
    0
    En heb je je 15CL35 al overgeklokt zodat je die nieuwe GT 650 moet kopen?

Wel een hele potente kaart: NVIDIA GeForce GT 650M - Notebookcheck.net Tech

Zelfs sneller dan de vorige generatie GTX 560m. Dat vind ik serieus knap.
    Denk ook dat dit een veelgekozen notebook gaat worden.

Diablo 3 staat nog niet tussen de reviews op notebookcheck maar gezien de score op andere games zal deze kaart ruimschoots dit spel kunnen gaan draaien is de verwachting

Member Gampie's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Nog een vraagje: die Arctic Silver Coolpaste, merk je echt een verschil met alsof je het niet zou hebben? Mijn ervaring is dat laptops zeer warm worden na een paar jaar gebruik. De ventilator maakt dan een irritant lawaai en de onderkant van de laptop is dan zo warm als een oververhitte radiator. Hebben BTO laptops ook de neiging om zo te evolueren? Ik weet dat in ieder geval Medion laptops op die manier 'verouderen'.

Voor de prijs van die koelpasta (6 euro) moet men het eigenlijk niet laten.

En een SSD, ik zie hier dit filmpje SSD vs HDD boot up windows - YouTube. Is dat echt zo dat Windows in 4 seconden kan opstarten? Dat is gewoon fantastisch.

iTrader
    0
    Iedere laptop, afhankelijk van de omgeving waar hij in staat, zal ooit stof in zijn koelsysteem krijgen. Dit is echter heel simpel te verhelpen maar u kunt de notebook ook bij ons of bij BTO insturen voor een onderhoudsbeurt.

Artic Silver is bewezen iets wat helpt, de notebook zal koeler zijn (en dus zal de fan minder snel aanslaan of hoog staan) maar ook zal de notebook vaker in turbo modus draaien. Wat dus meer snelheid betekend.

De prijs, 7,15 is ook zeer schappelijk t.o.v. wat sommige er voor vragen (25 euro!)

Ja, een SSD is eigenlijk DE upgrade die je wilt hebben. Mijn 3 jaar oude computer (niet spannend, 4Gb ram, C2D E8500) heb ik 1.5 jaar geleden een Intel X25M SSD gegeven. Helemaal dus niet zon snelle als je het vergelijkt met de S-ATA 3 SSD's van nu die wel 500+ Mbps halen ... maar alles VLIEGT. Liever 8Gb ram + een SSD dan 32Gb ram.

Een harddisk is namelijk het traagste component in je systeem, vervang je die dan kun je pas echt baat uit je systeem halen

Member mdgf's schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    Is dat echt zo dat Windows in 4 seconden kan opstarten?
    4 seconden? Neen, (toch niet vanuit totaal afgesloten toestand, wel vanuit sleep, maar dat duurt ook maar 4 seconden met gewone hdd, het zit immers reeds in het geheugen en moet niet van de hdd gelezen worden), maar het is zonder twijfel de beste upgrade die je kunt doen.

Hebben BTO laptops ook de neiging om zo te evolueren? Ik weet dat in ieder geval Medion laptops op die manier 'verouderen'.
    Die laptops worden niet op magische wijze ineens warmer hé, kuis die gewoon eens goed uit en dat gaat weer even "koel" zijn als voordien.

Member
    iTrader
    2 (100%)
    Op mijn 15cl37 met OCZ agility 3 (windows wel "getuned"voor ssd) duurt een cold boot effectief 9-10 seconden: amazes me every time

op mijn desktop met dezelfde schijf een 20 tal seconden (tegenover 1,5 minuut met 2x raptor 10k in raid ervoor )

Member h0us3cat's schermafbeelding
    iTrader
    12 (100%)
    Mijn laptop nu 3 dagen in gebruik en de eerste dode pixel is geboren .

Member
    iTrader
    2 (100%)
    tik er is op terwijl je hem ziet:had ook een luie pixel, maar na 2 tikjes is ie der niet meer

Member Rubisti-Ftw's schermafbeelding
    iTrader
    35 (100%)
    Als je de dvd drive vervangt door een HDD in configuratie welke behuizing verstopt dan de HDD? Het deksel van de dvd drive?

iTrader
    0
    verstopt de hdd?
    Deksel?

Ik begrijp de vraag niet.
    Als u bedoelt of je er iets van ziet als je de caddy (dus harddisk op plek van DVD drive) kiest kan ik beantwoorden; nee, het lijkt gewoon alsof er nog een DVD drive in zit omdat de bezel (voorkant drive) wordt overgezet op de caddy (waar de 2e harddisk in komt)

iTrader
    0
    [QUOTE=Notebook Totaal;16292705]En heb je je 15CL35 al overgeklokt zodat je die nieuwe GT 650 moet kopen?

Niet kapot te krijgen! Nog steeds tevreden al kriebelt het wel een Ivy bridge aan te schaffen 😏

Member Rubisti-Ftw's schermafbeelding
    iTrader
    35 (100%)
    Met deksel bedoelde ik dus idd de bezel en je antwoord is dus compleet, bedankt!

Member mictian666's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Naar aanleiding van mijn ander topic kom ik op deze laptop uit:
    SSD hd voor snel windows / games te draaien
    500 HD voor losse bestanden

maar ik wou tussen de 700 - 900 euro blijven
    zit nu aan snel 1200 .... iemand tips ?

Ben op zoek naar een laptop die redelijk wat programs & games kan draaien.
    -modern warfare / d3 / Assasins crd / ...
    -video edit programs draaien zonder probleem (gopro2)

GRATIS 17.3 inch NON GLARE (mat) - FULL HD LED TFT (1920x1080), 300cd/m2 (300 nits), Ultra High contrast 650:1
    NVIDIA® GeForce® GT650m 1Gb GDDR5 + Optimus Technologie (batterij-besparing via Intel HD Graphics)
    Intel® HD Graphics 4000 (2e energiezuinige videokaart), wordt ingeschakeld als NVIDIA wordt uitgeschakeld.
    hoge capaciteit batterij, 11.1Volt - 5600mA - 62.16Wh (circa 30% langere batterijduur)
    Mobile Intel® HM77 Express Chipset
    Intel® Core™ i7-3610QM Processor (Quad Core, 6MB Cache, 2.3 GHz, Turbo Mode 3.3GHz)
    +koelpasta
    4Gb BTO Selected High Speed DDR3-1600MHz (slot 1)
    4Gb BTO Selected High Speed DDR3-1600MHz (slot 2)
    +128 GB SSD CRUCIAL M4
    +500GB HDD 7200 rpm 16Mb cache

8x DVD+/-RW Dual Layer, incl DVD-RAM (TE VERVANGEN VOOR EXTRA INTERNE HARDDISK)
    3 x USB 3.0 + 1 x USB 2.0 (USB 3.0 poorten ook te gebruiken voor USB 2.0 apparatuur)
    Ingebouwde 2 MegaPixel WebCam + Microfoon
    Externe SATA aansluiting voor snelle schijven
    Notebook keyboard incl Numeriek keypad
    2 jaar carry in garantie
    GRATIS BTO Draagtas + USB muis + muismat + stereo oordopjes twv 39 euro
    de P•BOOK 17CL45-GT650 QUAD van BTO Notebooks, stel zelf uw Laptop samen. De beste keus voor Gaming, Multimedia en Office doeleinden!

iTrader
    0
    Dat gaat niet lukken want de notebook begint vanaf 1019,95 euro
    En een SSD is wel zo verstandig om direct te kiezen, je zou evt. de 2e hdd nog later kunnen toevoegen maar dan kom je alsnog op 1121,20 euro

Member Reapo's schermafbeelding
    iTrader
    23 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door mictian666 Bekijk bericht
    maar ik wou tussen de 700 - 900 euro blijven
    zit nu aan snel 1200 .... iemand tips ?
    Ik zou ook graag een nieuwe Porsche kunnen kopen voor €25000.

Ofwel stel je je verwachtingen bij ofwel ga je nog eventjes moeten doorsparen. Er hangt nu eenmaal een prijskaartje aan de nieuwste technologie.

Je kunt ook nu voor het basismodel gaan en er pas later een SSD in laten zetten. Ook dan ga je echter niet onder de €1000 blijven zoals NBT hierboven aangeeft. Voor die prijs ga je echter wel al een heel krachtige laptop hebben.

Member mictian666's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Reapo Bekijk bericht
    Ik zou ook graag een nieuwe Porsche kunnen kopen voor €25000.

Ofwel stel je je verwachtingen bij ofwel ga je nog eventjes moeten doorsparen. Er hangt nu eenmaal een prijskaartje aan de nieuwste technologie.

Je kunt ook nu voor het basismodel gaan en er pas later een SSD in laten zetten. Ook dan ga je echter niet onder de €1000 blijven zoals NBT hierboven aangeeft. Voor die prijs ga je echter wel al een heel krachtige laptop hebben.
    dan zal het een laptopke worden van de carrefour achter den hoek ofzo
    voor een 500-700 euro heb je daar al een asus met 8 gb , interl i7 , wel gewone HD maar toch 500gb

Discussie informatie

Users Browsing this Thread

Op dit moment bekijken 4 gebruikers deze discussie. (0 leden en 4 gasten)

Regels voor berichten