Pagina 49 van 196 EersteEerste ... 394546474849505152535999149 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 721 t/m 735 van 2933
    Member
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door _Robo_ Bekijk bericht
    Ondertussen is de laptop terug naar mij gezonden, zonder dat er een probleem kon vastgesteld worden.

Vandaag is het terug van 't zelfde laken een broek ... man, heb ik al spijt dat ik een BTO gekocht heb ...

Computer moet ook altijd in 2x uit hibernation gehaald worden.
    Als je de computer dichtklapt, en hij in stand-by gaat, en je doet hem daarna terug open, moet je effe op de aan/afknop drukken. Dan start hij met zijn 'hibernationtekst' en slaat dan meteen terug af. Daarna nogmaals 't zelfde en dan start hij gewoon op. FTR: dat was al van 't moment dat hij terug van laptopplus kwam, zonder dat ik er iets op had geïnstalleerd.
    Volgens mij ligt daar al het probleem. Doordat hij in zijn opstartprocedure onderbroken wordt, geraakt af en toe de MBR kapot en start hij niet meer

Deze keer kan de schuld niet op Battlefield gestoken worden, aangezien ik het al een paar dagen niet gespeeld heb en ondertussen wel de computer gebruikt heb ...

Nog nooit zo'n miserie meegemaakt als met deze BTO-laptop.

'k Ga effe afkoelen in de fitness ...
    En daarna zal ik maar weer Windows installeren zeker?
    Beste Robo,

Jammer om te horen dat je spijt hebt van je aankoop, graag zouden wij een onderzoek willen starten waarom jou notebook niet goed gerepareerd is.
    Zou je een mail naar ons kunnen sturen, dan zoeken wij even uit wat er exact mis gegaan is.
    Graag je notebook gegevens (serienummer) en klacht(en) mailen naar support (at) bto.eu
    Daarna zullen wij uiteraard ook de klacht goed doornemen en kijken of hier een goeie oplossing voor is.

Member LaptopPlus's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Ondertussen is de laptop terug naar mij gezonden, zonder dat er een probleem kon vastgesteld worden.

Vandaag is het terug van 't zelfde laken een broek ... man, heb ik al spijt dat ik een BTO gekocht heb ...

Computer moet ook altijd in 2x uit hibernation gehaald worden.
    Als je de computer dichtklapt, en hij in stand-by gaat, en je doet hem daarna terug open, moet je effe op de aan/afknop drukken. Dan start hij met zijn 'hibernationtekst' en slaat dan meteen terug af. Daarna nogmaals 't zelfde en dan start hij gewoon op. FTR: dat was al van 't moment dat hij terug van laptopplus kwam, zonder dat ik er iets op had geïnstalleerd.
    Volgens mij ligt daar al het probleem. Doordat hij in zijn opstartprocedure onderbroken wordt, geraakt af en toe de MBR kapot en start hij niet meer

Deze keer kan de schuld niet op Battlefield gestoken worden, aangezien ik het al een paar dagen niet gespeeld heb en ondertussen wel de computer gebruikt heb ...

Nog nooit zo'n miserie meegemaakt als met deze BTO-laptop.

'k Ga effe afkoelen in de fitness ...
    En daarna zal ik maar weer Windows installeren zeker?
    Jeetje, vervelend zeg, is hij pas vandaag bij u retour gekomen? U heeft hem toch al wel wat langer mag ik aannemen?

Als u opnieuw opstart (hoop dat het lukt) en u kan in Windows Veilige modus, kan u dan eens teruggaan naar de beginstatus en dat enkele dagen testen?

Wij willen dit overigens ook met alle plezier voor u doen uiteraard, helaas konden wij ten kantore RMA geen mankementen vinden helaas.....

#Fitness ze.
    Het breedste assortiment laptops, computers en beamers van Nederland en binnenkort ook Belgie.

Member _Robo_'s schermafbeelding
    iTrader
    10 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door BTO_Notebooks Bekijk bericht
    Jammer om te horen dat je spijt hebt van je aankoop, graag zouden wij een onderzoek willen starten waarom jou notebook niet goed gerepareerd is.
    De laptop is nooit naar jullie gegaan, als ik mij niet vergis.
    Ik heb hem naar laptopplus teruggestuurd, waar ze hem 2 weken hebben getest.
    Op moment van retour startte de computer enkel op met een zwart scherm met knipperende cursor. Recovery vertelde dat er geen Windows installatie te vinden was.

Laptopplus heeft de computer dus niet-werkend ontvangen, de hardware getest en geen fouten gevonden.
    Windows installeren kon wanneer via de DVD werd opgestart.
    Dat installeren kon perfect.
    Laptopplus concludeerde dat het dus om een softwarefout ging, wat eigenlijk niet onder garantie valt. Maar soit, uiteindelijk hebben ze het toch onder garantie genomen.

Nu heb ik dus terug net 't zelfde voor.
    MBR herstellen lukt niet.

De SSD, HHD en DVD zijn te zien in Bios.
    Vreemd genoeg, als ik via de DVD opstart en dan de command prompt gebruik, is op C: enkel de dir 'temp' te zien en staan de windowsfiles op X:

Zou je een mail naar ons kunnen sturen, dan zoeken wij even uit wat er exact mis gegaan is.
    Graag je notebook gegevens (serienummer) en klacht(en) mailen naar support (at) bto.eu
    Daarna zullen wij uiteraard ook de klacht goed doornemen en kijken of hier een goeie oplossing voor is.
    Dat ga ik doen.
    Ik ben hier echt niet blij mee. 'k Heb die laptop nodig om te werken en nu zit ik steeds met de vrees of hij gaat opstarten als ik hem open doe ...
    Het kan toch niet de bedoeling zijn dat ik elke dag afsluit met een image te maken om niet steeds mijn software te moeten installeren ...

www.politieforum.be - Voor politie, aspiranten en iedereen die vragen heeft ivm de politie.
    .

iTrader
    10 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door LaptopPlus Bekijk bericht
    Jeetje, vervelend zeg, is hij pas vandaag bij u retour gekomen? U heeft hem toch al wel wat langer mag ik aannemen?
    Ja, ja uiteraard. Anders had ik wel al lang aan de alarmbel gehangen.
    Hij is, na twee weken bij jullie geweest te zijn, begin januari bij mij terug toegekomen.
    Wanneer ik hem aanzette, was het al direct prijs: hij gaat aan en direct na een paar seconden terug uit. Wanneer ik dan terug op de aan/afknop drukte, startte hij gewoon op. Op dat moment heb ik al gevloekt.

Hij doet het niet elke keer, maar toch vaak. Dat moet jullie toch ook opgevallen zijn? Ik dacht nog: ik ga dit filmen, of ik word misschien niet geloofd (want als hij crasht, doet hij dit uiteraard niet meer ... dan start hij totaal niet meer op )

Als u opnieuw opstart (hoop dat het lukt) en u kan in Windows Veilige modus, kan u dan eens teruggaan naar de beginstatus en dat enkele dagen testen?
    Veilige modus werkte niet meer.
    De Windows-herstelprocedure op de DVD heeft de MBR proberen repareren. Desondanks dat hij zei dat het gelukt was, was dit niet zo.
    Ik kreeg dan de melding dat de MBR corrupt was. Ik mocht dan nog zoveel op F8 rammen als ik wou, die melding kon niet gepasseerd worden.

Trouwens: vorige week mocht ik al eens een systeemherstel doen, na ook weeral het uitvallen. 'k Ben dus vrij zeker dat het daardoor komt. Dat herstel is toen gelukt.

Wij willen dit overigens ook met alle plezier voor u doen uiteraard, helaas konden wij ten kantore RMA geen mankementen vinden helaas.....
    Met alle respect, maar ik ben niet meer zo geneigd om de laptop zomaar terug te sturen. Als jullie een paar weken geleden niks konden vinden met dezelfde situatie, dan ga ik er vanuit dat jullie dat nu ook niet zullen doen.
    Er is niks veranderd aan de uitgangssituatie: Windows start niet meer op, zwart scherm met knipperende cursor als resultaat en als je Windows herinstalleert werkt het terug.
    Ik heb echt geen zin om dan nog eens te gaan betalen voor een installatie van Windows omdat het 'een softwareprobleem blijkt te zijn'.

#Fitness ze.
    'k Heb er niet van genoten. Wel mijn tijd op de loopband verbeterd door het kanaliseren van de frustraties ...

www.politieforum.be - Voor politie, aspiranten en iedereen die vragen heeft ivm de politie.
    .

Member LaptopPlus's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Ja, ja uiteraard. Anders had ik wel al lang aan de alarmbel gehangen.
    Hij is, na twee weken bij jullie geweest te zijn, begin januari bij mij terug toegekomen.
    Wanneer ik hem aanzette, was het al direct prijs: hij gaat aan en direct na een paar seconden terug uit. Wanneer ik dan terug op de aan/afknop drukte, startte hij gewoon op. Op dat moment heb ik al gevloekt.

Hij doet het niet elke keer, maar toch vaak. Dat moet jullie toch ook opgevallen zijn? Ik dacht nog: ik ga dit filmen, of ik word misschien niet geloofd (want als hij crasht, doet hij dit uiteraard niet meer ... dan start hij totaal niet meer op )
    Ik geloof u, maar nogmaals, bij ons is hij nimmer op welke manier dan ook uitgevallen, tenzij u ons niet geloofd. .

Veilige modus werkte niet meer.
    De Windows-herstelprocedure op de DVD heeft de MBR proberen repareren. Desondanks dat hij zei dat het gelukt was, was dit niet zo.
    Ik kreeg dan de melding dat de MBR corrupt was. Ik mocht dan nog zoveel op F8 rammen als ik wou, die melding kon niet gepasseerd worden.

Trouwens: vorige week mocht ik al eens een systeemherstel doen, na ook weeral het uitvallen. 'k Ben dus vrij zeker dat het daardoor komt. Dat herstel is toen gelukt.
    Dan moet hij (helaas) toch terug, gaan we via BTO een RMA aanvragen om de opstartschijf te laten controleren/vervangen onder garantie als u er zeker van bent.

Met alle respect, maar ik ben niet meer zo geneigd om de laptop zomaar terug te sturen. Als jullie een paar weken geleden niks konden vinden met dezelfde situatie, dan ga ik er vanuit dat jullie dat nu ook niet zullen doen.
    Er is niks veranderd aan de uitgangssituatie: Windows start niet meer op, zwart scherm met knipperende cursor als resultaat en als je Windows herinstalleert werkt het terug.
    Ik heb echt geen zin om dan nog eens te gaan betalen voor een installatie van Windows omdat het 'een softwareprobleem blijkt te zijn'.
    Zoals u al aangaf, windows valt niet onder de garantie, maar wij kennen ook nog zoiets als support uiteraard, vandaar dat er voor deze testcyclus geen kosten aan u berekend zijn.

'k Heb er niet van genoten. Wel mijn tijd op de loopband verbeterd door het kanaliseren van de frustraties ...
    Nogmaals, kan u contact opnemen met 1 van onze medewerkers van de RMA, dan zorgen wij ervoor dat we hem middels een RMA procedure bij BTO zullen aanbieden voor MBR controle en reparatie.
    Het breedste assortiment laptops, computers en beamers van Nederland en binnenkort ook Belgie.

Member
    iTrader
    0
    Dat ga ik doen.
    Ik ben hier echt niet blij mee. 'k Heb die laptop nodig om te werken en nu zit ik steeds met de vrees of hij gaat opstarten als ik hem open doe ...
    Het kan toch niet de bedoeling zijn dat ik elke dag afsluit met een image te maken om niet steeds mijn software te moeten installeren ...
    Geloof mij, wij zijn hier ook niet blij mee.
    Zoals je zelf al zegt, de notebook is nooit bij ons geweest, Wij hebben dus nooit een kans gehad om ernaar te kijken, wat wij toch graag doen, zeker als een klant spijt heeft van zijn aankoop.

Ik wacht even je mailtje af, dan handelen wij het via de mail af.

iTrader
    10 (100%)
    Mail is net vertrokken.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door LaptopPlus Bekijk bericht
    Ik geloof u, maar nogmaals, bij ons is hij nimmer op welke manier dan ook uitgevallen, tenzij u ons niet geloofd. .
    'k Ga er van uit dat jullie niet masochistisch zijn en ook liever hebben dat het probleem opgelost geraakt.
    't Is wel een feit dat de laptop vanaf dat hij bij mij thuis werd uitgepakt, hij al terug dat 2x opstarten had bij het uit hibernation (de sluimerstand uit het startmenu, voor wie meeleest) komen.
    Hebben jullie een 'verse' image op de computer gezet, voor het verzenden?

Dan moet hij (helaas) toch terug, gaan we via BTO een RMA aanvragen om de opstartschijf te laten controleren/vervangen onder garantie als u er zeker van bent.
    Zeker? Uiteraard ben ik niet zeker. Ik probeer ook maar te begrijpen wat er aan de hand is hé. Heb al hopen computers gehad, maar een probleem als dit ben ik nog niet tegengekomen.
    Kan evengoed zijn dat er iets mis is met het BIOS of iets anders ...

Zoals u al aangaf, windows valt niet onder de garantie, maar wij kennen ook nog zoiets als support uiteraard, vandaar dat er voor deze testcyclus geen kosten aan u berekend zijn.
    Eigenlijk heb ik het daar wel een beetje moeilijk mee. Volledig akkoord als blijkt dat een computer vol virussen staat, vergeven is van adware of als iemand geen updates doet, maar een windows die meerdere keren om het hoekje wordt geholpen door normaal gebruik, valt daar voor mij niet onder.
    Je levert een computer met daarop een besturingssysteem en dat geheel dient gewoon te werken.
    Als na testen geen oorzaak kan gevonden worden, dan is dat zeer vervelend, vooral voor mij, omdat ik met een zeer dure laptop zit waarmee ik omzichtig omspring en beveilig zoals het hoort, maar die niet werkt zoals het hoort.
    Als je dan te horen krijgt dat je zult moeten betalen voor het installeren van Windows, dan maakt me dat boos. Gelukkig hebben jullie dat ook ingezien.
    Let op eerst heb ik ook nog getwijfelt: kan het toch niet iets zijn dat fout loopt met een driver of zo, wie weet? Maar nu heb ik verder gewerkt op de door jullie geïnstalleerde Windows en nu is 't weer van dat.

Nogmaals, kan u contact opnemen met 1 van onze medewerkers van de RMA, dan zorgen wij ervoor dat we hem middels een RMA procedure bij BTO zullen aanbieden voor MBR controle en reparatie.
    'k Heb een mailtje gestuurd naar BTO zoals gevraagd, dus wacht ik dat effe af.
    Momenteel werkt de laptop terug met de verse installatie, wat het nog leuker maakt om het probleem te zoeken ...
    Laatst gewijzigd door Davion; 15 januari 2012 om 14:50

.

Member KenHas's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Zal misschien een overbodige vraag zijn maar ben maar aan het meedenken é Lees hier en daar iets over hibernation en opstarten en kwam bij het volgende:

Zet je soms de laptop in hibernation via windows (of aan/uit knop) en klap je dan de notebook dicht? Misschien is de notebook nog niet helemaal in hibernation wanneer de notebook dichtklapt. Bij de laatste berichten schoot me opeens een verhaal te binnen van een paar jaar geleden met een hp laptop (met notebook harde schijf). Toen ook de notebook terug gekregen met de melding "dat de harde schijf kapot is". Niets kunnen vinden, herinstallatie verhielp het probleem. Na twee dagen weer hetzelfde. Toen er eens naast gaan zitten om eens hun handelingen te bekijken. Zij hadden de gewoonte om op de aan/uit knop te drukken (stond ingesteld om laptop uit te schakelen) en deden dan de laptop dicht (stond ingesteld om laptop in hibernation te zetten). Maar de notebook was niet helemaal afgesloten toen ze al dichtklapten. Kort samengevat probeerde de laptop in slaapstand te gaan terwijl die aan het afsluiten was.
    Toen ingesteld dat het dichtklappen van de notebook geen actie uitlokte en probleem was opgelost.

Is maar een idee dat ik opwerp é. De kans is klein maar je weet maar nooit

Member
    iTrader
    2 (100%)
    net een OCZ agility 3 in de mijne (15cl37) geinstalleerd ipv de Team Combo ssd. dit geeft een enorm verschil. de teamcombo is vrij snel, maar deze schijf is echt waanzinnig snel. ook is de traagheid bij het verwerken van grote bestanden (5gb+) verdwenen.

voor de rest ZEER tevreden over de laptop, supersnel & zowat elke game draait op high/ultra settings.

Ik heb zelf meer dan 10 jaar in de IT retail gezeten (vooral consumer) en ik kan met een gerust hart zeggen dat ik geen enkele 'merkpc' heb verkocht die ook maar in de buurt komt van deze laptop!

Approved 9-lifer somfortiwan's schermafbeelding
    iTrader
    3 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Forze Bekijk bericht
    net een OCZ agility 3 in de mijne (15cl37) geinstalleerd ipv de Team Combo ssd. dit geeft een enorm verschil. de teamcombo is vrij snel, maar deze schijf is echt waanzinnig snel. ook is de traagheid bij het verwerken van grote bestanden (5gb+) verdwenen.

voor de rest ZEER tevreden over de laptop, supersnel & zowat elke game draait op high/ultra settings.

Ik heb zelf meer dan 10 jaar in de IT retail gezeten (vooral consumer) en ik kan met een gerust hart zeggen dat ik geen enkele 'merkpc' heb verkocht die ook maar in de buurt komt van deze laptop!
    Bedoel je hiermee dat het kopieren van grote bestanden stilvalt? Dit heb ik al een paar keer aangekaart en de enige 'oplossing' die ik ervoor gekregen is nieuwe drivers installeren (ik heb al de laatste) en een foutcontrole van de schijf doen (die geen fouten oplevert).
    sftw

Approved 9-lifer shiftyke's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mijn touchpad werkt niet meer, iemand dit probleem nog al gehad, een ramp is dit niet want gebruik toch 99,9999% een externe muis maar toch...
    LASTfm ~ Discogs TURN IT UP! A little louder

Member dask's schermafbeelding
    iTrader
    16 (100%)
    Per ongeluk uitgezet met Fn+F1? Anders drivers eens opnieuw installeren.
    BTO 15CL35 2630QM

Member
    iTrader
    2 (100%)
    hij viel niet stil maar het duurde 20-40 mins om een bestand van 10gb te verplaatsen, nu een paar minuten

Member Notebook Totaal's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door shiftyke Bekijk bericht
    Mijn touchpad werkt niet meer, iemand dit probleem nog al gehad, een ramp is dit niet want gebruik toch 99,9999% een externe muis maar toch...

Los van de FN sugestie, toevallig geen natte / vochtige vingers?
    Soms wil dat er ook een tijdje voor zorgen dat touchpads niet reageren. (ooit een klant gehad die zijn notebook in een vochtige ruimte liet staan en hierdoor het touchpad het 10 minuten niet deed)
    Notebooktotaal.nl Degelijk advies, gunstige prijzen, top service!
    BTO notebooks & Maatwerk computers webwinkel.
    Volg ons op ook Twitter

Approved 9-lifer shiftyke's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Bedankt voor het antwoord, fn + esc heeft het opgelost. Wat voel ik me een idioot nu
    LASTfm ~ Discogs TURN IT UP! A little louder

Pagina 49 van 196 EersteEerste ... 394546474849505152535999149 ... LaatsteLaatste

Regels voor berichten