iTrader
    15 (100%)
    Ik heb het over gebruiksgemak, en of deze multitouch heeft.
    Groot touchpad vind ik altijd beter.

Notebook Totaal's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Ja begrijp ik. Maar over welk model spreken we? Dan kan ik wat specifieker uw vraag beantwoorden
    Notebooktotaal.nl Degelijk advies, gunstige prijzen, top service!
    BTO notebooks & Maatwerk computers webwinkel.
    Volg ons op ook Twitter

iTrader
    15 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Notebook Totaal Bekijk bericht
    Ja begrijp ik. Maar over welk model spreken we? Dan kan ik wat specifieker uw vraag beantwoorden
    Heb nog niet echt naar de modellen gekeken, maar een van de portabele 13 inch is goed.

Therapy's schermafbeelding
    iTrader
    25 (100%)
    Multitouch vind in ook heel belangrijk na mijn mbp. Alsook een backlit keyboard maar daar zijn voorlopig helaas geen plannen voor volgens BTO.

LaptopPlus's schermafbeelding
    iTrader
    0
    BTO heeft ooit kenbaar gemaakt dat de backlit keyboards in q1 van dit jaar gaan komen bij Clevo, even afwachten dus. .

Wellicht worden ze ooit zelfs los verkocht, zou mooi zin.

De 13 inch modellen hebben overigens fijne touchpads, ze zijn gebobbeld, waardoor je er veel gevoel mee hebt.
    Het breedste assortiment laptops, computers en beamers van Nederland en binnenkort ook Belgie.

iTrader
    25 (100%)
    Ahja? Heb een maand geleden ongeveer een mail gestuurd baar BTO met de vraag of ze backlit keyboards hadden gepland voor de toekomst waarop ze reageerden dat ze dit voorlopig niet van plan waren.

iTrader
    0
    BTO kan moeilijk voorspellingen maken voor de toetkomst. Ze zijn daarin afhankelijk van wat er op de markt leverbaar is en soms blijft dat tot de laatste minuut een onzekere factor. Ik kan zat voorbeelden geven

Backlight toetsenborden zijn eigenlijk ook meer een gadget dan echt iets nuttigs.
    Dit is een mening en ik snap dat het wel z'n voordelen kan hebben maar opzich verlicht het scherm de toetsen ook en 95% van de users op dit forum kunnen blind typen

Dat neemt niet weg dat we veel klanten krijgen die er om vragen en het dus zeker iets is waar wij en BTO naar kijken.

De 13" notebooks van BTO zijn inderdaad mooi.
    Zie ook de foto's van de 13C36.

Zoals u kunt zien heeft hij best een breed toetsenbord en ook Linux draait er goed op.
    Volg ons op ook Twitter

iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Therapy Bekijk bericht
    Ahja? Heb een maand geleden ongeveer een mail gestuurd baar BTO met de vraag of ze backlit keyboards hadden gepland voor de toekomst waarop ze reageerden dat ze dit voorlopig niet van plan waren.
    Het is eens een keer op Tweakers door de BTO_User geroepen aldaar.

Voorspellen kunnen ze het niet, maar de RoadMaps zeggen meestal wel of iets komt / niet komt.
    Het breedste assortiment laptops, computers en beamers van Nederland en binnenkort ook Belgie.

iTrader
    25 (100%)
    Waarom wordt dat eigenlijk zo weinig gebruikt in laptops? Kan toch niet eo moeilijk zijn. :/

iTrader
    0
    Moeilijk misschien niet, maar het zal een kwestie zijn van vraag & aanbod, en de Chicony toetsenborden in de Clevo's zijn gewoon niet beschikbaar met Backlit, kan ook weer te maken hebben met massaproductie die hier niet op afgestemd is, maar ook omdat de aansluiting op het mobo dan natuurlijk anders moet worden.

Moeilijk zal vast niet, makkelijk denk ik ook niet als je alle facetten in ogenschouw neemt.

soulreaper's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Kennis van ons heeft zich een Toshiba Qsmio X770 gekocht voor 1850 euro. Wat kan BTO voor datzelfde geld tegenoverstellen? . Of hetzelfde welk "minder bekend" merk, zoals Clevo, BTO etc...
    Meer info:

Qosmio X770-107 - Productspecificaties - Toshiba
    Demons run when a good man goes to war,Night will fall and drown in sun
    When a good man goes to war, Friendship dies and true love lies, Night will fall and the dark will rise
    When a good man goes to war, Demons run but count the cost , The battles won but the child is lost

Twinturbo's schermafbeelding
    iTrader
    3 (100%)
    1850 € met enkel een GTX 560M? Ja dat is duur.
    Zelfs een Dell Alienware 17x R3 met vergelijkbare specs is nog goedkoper.
    i7 860 / ASUS P7P55D / 8 GB DDR3 1333 MHz / Noctua NH-U12P SE2 / Sapphire R9 280X 3GB / Samsung 840 Evo 250Gb / 1 TB Samsung Spinpoint F1 / 1TB Hitachi / 500GB WD / CoolerMaster ACTS / Seasonic M12II 520 Evo / Dell U2311H

iTrader
    0
    Ik denk dat uw kennis daar behoorlijk teveel voor heeft betaald.

Waarom?:

1: Een Core i7 2630QM is een vorige generatie cpu. Hij is al een tijd geleden vervangen door de 2670QM welke sneller is.

2: Een Hybrid harddisk + een normale harddisk en dat dan optellen in raid? (zoals ik de specificaties begrijp) = doelloos.

3: GTX 560m is de eerste (en traagste) GTX kaart van deze generatie.

4: Wat voor kwaliteit beeldscherm zit er in?

Er zijn m.i. drie goede opties:

1: De 17CL37 basis config: Voor een notebook met een veel maar dan ook echt veel snellere ATI 6990 3Dkaart (op 1% na snelste 3D kaart momenteel te krijgen in laptops) en standaard betere specificaties.

2: De 17CL37 aanbieding: Voor een config met standaard een SSD en 640Gb hdd.

3: De BTO 17M39: Een goede MSI barebone met hoge specificaties (o.a. een GTX 570m welke toch wel wat sneller is dan een GTX 560m), veel goedkoper en standaard al 16Gb ram!

---

Groot voordeel van zowel de 17CL37 en 17M39 zijn de schermen.
    Het scherm in de 17CL37 is echt prachtig, ziet deze foto's. Maar ook de 17M39 heeft een veel beter dan standaard (mat) scherm. hier klikken voor foto's..

De Toshiba's hebben doorgaans wel mooi geluid, gelukkig kan de (op de MSI barebone gebaseerde) 17M39 echt bijzonder goed meekomen. Ik heb hier laatst een filmpje van gemaakt en velen stonden verbaasd.

Ik zou het dus wel weten
    Volg ons op ook Twitter

_Robo_'s schermafbeelding
    iTrader
    10 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door LaptopPlus Bekijk bericht
    We hebben de ssd zelfs onder dos getest met HirensBoot, zelfs dan 100% health en geen mankementen te vinden. We blijven overigens gewoon een paar dagen goed testen.

Punt is, bij binnenkomst wel gezien dat het niet goed was, maar niets kunnen herstellen, dus nieuwe installatie moeten doen en dan werkt het weer 100% inderdaad.

Tot op heden geen problemen meer gezien, maar van de klant een mail gehad met alle software die geinstalleerd was, dat gaan we ook even proberen te installeren om te zien wat er dan eventueel gebeurt.
    Ondertussen is de laptop terug naar mij gezonden, zonder dat er een probleem kon vastgesteld worden.

Vandaag is het terug van 't zelfde laken een broek ... man, heb ik al spijt dat ik een BTO gekocht heb ...

Computer moet ook altijd in 2x uit hibernation gehaald worden.
    Als je de computer dichtklapt, en hij in stand-by gaat, en je doet hem daarna terug open, moet je effe op de aan/afknop drukken. Dan start hij met zijn 'hibernationtekst' en slaat dan meteen terug af. Daarna nogmaals 't zelfde en dan start hij gewoon op. FTR: dat was al van 't moment dat hij terug van laptopplus kwam, zonder dat ik er iets op had geïnstalleerd.
    Volgens mij ligt daar al het probleem. Doordat hij in zijn opstartprocedure onderbroken wordt, geraakt af en toe de MBR kapot en start hij niet meer

Deze keer kan de schuld niet op Battlefield gestoken worden, aangezien ik het al een paar dagen niet gespeeld heb en ondertussen wel de computer gebruikt heb ...

Nog nooit zo'n miserie meegemaakt als met deze BTO-laptop.

'k Ga effe afkoelen in de fitness ...
    En daarna zal ik maar weer Windows installeren zeker?

www.politieforum.be - Voor politie, aspiranten en iedereen die vragen heeft ivm de politie.
    .

Rubmifer's schermafbeelding
    iTrader
    18 (100%)
    Ik zit trouwens nog altijd met het kleine probleem dat mijn windows aangeeft dat ik geen connectie heb, terwijl ik weldegelijk verbonden ben. Zo dus:

http://i39.tinypic.com/nnwavp.jpg

Het is misschien enkel een visueel probleem, maar misschien ook niet. (want ik kan ook bv op mijn oude manier geen verbinding meer maken met mijn xbox aangezien mijn sharing tab in het netwerkcenter voor de een of andere reden verdwenen is.).

Heb er een apart topic over gemaakt hier
    "You know what, there's a ton of lore on unicorns too. In fact, I hear that they ride on silver moonbeams, and that they shoot rainbows out of their ass!" -Dean Winchester

Pagina 48 van 196 Eerste ... 384445464748495051525898148 ... Laatste

Regels voor berichten