Pagina 44 van 114 EersteEerste ... 344041424344454647485494 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 861 t/m 880 van 2267
    Member Zarih's schermafbeelding
    iTrader
    5 (100%)
    Iemand ervaring met de 15p35?
    Ben nl. op zoek naar een nieuwe laptop.
    Is vooral bedoeld om te surfen en te gamen.
    Het is niet de bedoeling om alles op high te spelen maar om toch de recentere games deftig te draaien.
    Is deze laptop goed qua prijs/kwaliteit of ben ik beter af met een iets goedkoper model?

Alvast bedankt!

Member
    iTrader
    0
    Dat is zeker een goede laptop.
    Ik raad je wel aan om hem te kopen bij notebooktotaal.
    hij is daar 130 euro goedkoper BTO P-Book 15P35-GT555 Actiemodel! - Notebooktotaal.nl | Scherpe prijzen, Degelijk advies, Top en notebooktotaal heeft een fantastische service!
    Ik heb er onlangs ook mijn laptop bij gekocht en ik ben heel tevreden.

Member Notebook Totaal's schermafbeelding
    iTrader
    0
    @Sepmil, bedankt
    Alleen linkt u nu naar ons actiemodel met de Core i3, we hebben ook een actiemodel (waar ik conform regels niet naar zal linken ) met een Core i7 inderdaad waar Zarih naar opzoek is.

Overigens moet ik wel erbij zeggen dat voor puur het gebruik van Zarih een goede Core i5 (dus wel het model waar u naar linkte) mogelijk ook voldoende is. Heeft als voordeel dat de notebook nog net iets koeler blijft (dualcore versus quadcore) en wat goedkoper zal zijn. Enkel als Zarih ook gaat videobewerken zal er echt winst in de Core i7 versie zitten.

@Zarih, ik zou zeker niet een "goedkoper" model kopen. Dit is namelijk de meest gunstiggeprijsde notebook met een nVidia GT 555M welke toch wel nodig is voor moderne games.

Hier overigens foto's van de 15P35 in het echt. Het is een pracht van een laptop met een zeer degelijke behuizing en een fijn scherm.

Mijn aanbevolen upgrades (afhankelijk van uw budget) zouden zijn;

- Artic Silver
    - Intel Wireless kaart als u veel wireless gaat werken
    - Hybrid 500Gb hdd of indien mogelijk een 128Gb SSD van Crucial (M4)
    - Wat u zelf wilt
    Notebooktotaal.nl Degelijk advies, gunstige prijzen, top service!
    BTO notebooks & Maatwerk computers webwinkel.
    Volg ons op ook Twitter

Member
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Notebook Totaal Bekijk bericht
    @Sepmil, bedankt
    Alleen linkt u nu naar ons actiemodel met de Core i3, we hebben ook een actiemodel (waar ik conform regels niet naar zal linken ) met een Core i7 inderdaad waar Zarih naar opzoek is.

Overigens moet ik wel erbij zeggen dat voor puur het gebruik van Zarih een goede Core i5 (dus wel het model waar u naar linkte) mogelijk ook voldoende is. Heeft als voordeel dat de notebook nog net iets koeler blijft (dualcore versus quadcore) en wat goedkoper zal zijn. Enkel als Zarih ook gaat videobewerken zal er echt winst in de Core i7 versie zitten.

@Zarih, ik zou zeker niet een "goedkoper" model kopen. Dit is namelijk de meest gunstiggeprijsde notebook met een nVidia GT 555M welke toch wel nodig is voor moderne games.

Hier overigens foto's van de 15P35 in het echt. Het is een pracht van een laptop met een zeer degelijke behuizing en een fijn scherm.

Mijn aanbevolen upgrades (afhankelijk van uw budget) zouden zijn;

- Artic Silver
    - Hybrid 500Gb hdd of indien mogelijk een 128Gb SSD van Crucial (M4)
    - Wat u zelf wilt

Haha ik vond het al zo raar 130 euro goedkoper ?????!!!!
    maar deze is het dus : BTO P-Book 15P35-GT555 met True black & white scherm - Notebooktotaal.nl | Scherpe prijzen,
    Die is dus maar 8 euro goedkoper MAAR je krijgt er wel 1 jaar NBT garantie bij (als er iets kapot gaat in dat jaar betaal je alleen het te vervangen onderdeel aan inkoopprijs)
    Daarboven op krijg je de super service van Roberto ( die denk ik ook achter het account notebooktotaal zit )
    Ik heb hem heel veel gevraagd en telkens heeft hij mij geholpen
    Hij staat ook eerste op truspilot in de categorie hardware ( of iets in die aard) Notebooktotaal reviews | Beoordelingen van Notebooktotaal
    ik zou ook voor een crucial 128 GB gaan (heb ik momenteel ook in mijn laptop steken en is echt super veel sneller als een harde schijf)

Veel succes met het vinden van je ideale laptop

Member Reapo's schermafbeelding
    iTrader
    24 (100%)
    Ik kan de woorden van sepmil alleen maar beamen. BTO levert zeer goede producten, de Crucial M4 is een uitermate performante SSD en de service van Roberto bij NBT is een voorbeeld voor alle anderen in de business.

Member stinoken's schermafbeelding
    iTrader
    25 (100%)
    Ik sta op het punt om mijn BTO bij Roberto te bestellen! Ik ga voor de 17cl35 met 500GB hdd en een 128gb ssd van Samsung. Nu heb ik net gevraagd of ik de laptop kan verkrijgen met een glanzend scherm (mat scherm is nu gratis) omdat ik het meestal voor thuisgebruik zal gebruiken en ik ben bang dat ik het mat scherm niet mooi zal vinden voor af en toe eens een film te zien en om eens te gamen.

Member Reapo's schermafbeelding
    iTrader
    24 (100%)
    Nice. Neem zeker de Arctic koelpasta en een Intel wireless card.

iTrader
    25 (100%)
    Ga ik zeker doen, dat van die wireless card zei Roberto ook. Heb lang getwijfeld tussen 15 of 17 inch (omdat je bij de 15 inch grotere batterij kreeg en het gamut scherm) maar omdat het meestal voor thuisgebruik is dan ga ik voor de 17 inch. Nu nog dat mat of glanzend scherm. Als mat ook nog altijd zeer heldere kleuren en dergelijke geeft dan kan ik voor mat opteren die momenteel gratis is. Maar aangezien ik nooit buiten zit met die laptop vind ik het nogal stom om een mat scherm te hebben.

iTrader
    0
    Ja het matte scherm is qua kleurweergave net zo goed als het normale scherm. Je mist dus niets aan scherpte of diepte, alleen lijkt het glanzende scherm (als je er echt kaarsrecht voor zit) iets dynamischer als je ze naast elkaar zet.

Zonder ze naast elkaar te zien merk je er echt niets van en is het een beter scherm dat de meeste systemen in deze prijsklasse hebben

Approved 9-lifer Hazz's schermafbeelding
    iTrader
    7 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Notebook Totaal Bekijk bericht
    Kent de standaard BTO wireless kaart dan problemen bij (permanent) wireless gebruik?

iTrader
    0
    Nee, maar de Intel wireless kaarten zijn stabieler qua transfer rate.
    Stel u heeft een netwerkschijf of NAS en wilt daar regelmatig grote bestanden naar toe sturen, dan is de Intel een betere keuze omdat deze stabieler is en een groter bereik heeft. (-+ 10/15 meter meer)
    Het is niet voor niets een upgrade

Voor normaal internetten maakt het niets uit, zelfs de meest simpele netwerkkaart (150Mbit) is sneller dan 99.9% van de internetverbindingen (gem. 25 tot 60Mbit in NL en België)

Approved 9-lifer Hazz's schermafbeelding
    iTrader
    7 (100%)
    In orde, bedankt

Member dask's schermafbeelding
    iTrader
    14 (100%)
    Ik behaal met de Realtek RTL8188CE (150Mbit - 3 meter afstand) 5,75MB/s in read en 4 MB/s in write op de externe usb hdd op de router. Met mijn desktop (PCI 300Mbit - afstand 10 meter) 4,5MB/s in read en 4MB/s in write. Is niet supersnel, maar ruim voldoende voor mijn noden. De snelheid van een draadloos netwerk is afhankelijk van verschillende parameters (hardware, omgeving (beton, interferentie), gebruikte firmware (OpenWRT), ...)

iTrader
    25 (100%)
    De mijne is net betaald! Nu nog hopen dat ik hem volgende maandag kan ontvangen aangezien ik alleen maandag thuis ben

Approved 9-lifer stoffer's schermafbeelding
    iTrader
    6 (100%)
    Die 3j garantie pick up & return wil zeggen dat je dus 0 kosten hebt bij om het even welk probleem/vervanging gedurende deze 3 jaar?

iTrader
    0
    3 Jaar pickup & return is wat de garantie zegt.
    3 jaar lang geen kosten bij aanspraak op garantie, het ophalen zal dus ook gratis geschieden

Tenzij het dus geen garantie is, maar dat is logisch. (stelt u gooit cola over de laptop zal de reparatie niet gratis zijn maar dat is bij een ieder zo, daarvoor zijn er inboedelverzekeringen)

Member Snotneus's schermafbeelding
    iTrader
    0
    @stinoken

Heb je hem al binnen?

iTrader
    25 (100%)
    Is vandaag verzonden. Leverdatum is dinsdag. Dan begint mijn werkweek namelijk en ben elke dag van 8u smorgens tot 1u snachts op het werk maar ik zal zeker meteen de eerste kennismaking met de laptop kort samenvatten hier. Later wat meer uitgebreid. Ben heel nieuwsgierig naar de samsung SSD en de HDD!

Het is dus een 17" mat scherm, 8gb ram 1600mhz, 128GB SSD samsung SATA-3, 500gb hdd 7200rpm, Intel Core™ i7-2670QM en NVIDIA GeForce GT555 2Gb GDDR3

Member Snotneus's schermafbeelding
    iTrader
    0
    vooral die SATA-3 SSD van Samsung ben ik zeer benieuwd naar.

Member h0us3cat's schermafbeelding
    iTrader
    12 (100%)
    Heb ondertussen mijne binnen maar ik krijg hem niet opgestart.
    Het licht van de power knop is blauw en rechts boven is er ook een blauw licht aan (bluetooth?).

Soms hoor ik de fans draaien en deze gaan dan terug uit na een tijd.
    Ik heb al geprobeerd met een extern scherm en zonder accu.

Enig idee wat dit kan zijn?

edit: heb er 1 ram latje uitgehaald en nu boot ze.
    Laatst gewijzigd door h0us3cat; 31 maart 2012 om 20:49

Discussie informatie

Users Browsing this Thread

Op dit moment bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)

Regels voor berichten