Rubmifer's schermafbeelding
    iTrader
    18 (100%)
    Reparatie is al voltooid, normaal gezien zou ik hem maandag al weer terug moeten hebben
    Zonder het weekend ertussen zou ik hem eigenlijk 3 dagen kwijt zijn geweest. Zeker geen onaardige service
    "You know what, there's a ton of lore on unicorns too. In fact, I hear that they ride on silver moonbeams, and that they shoot rainbows out of their ass!" -Dean Winchester

Snotneus's schermafbeelding
    iTrader
    0
    :Schiet mij maar in een potje! Ik snap er zelf niks meer van, LaptopPlus is ook een aanbieder zie ik nu. Dus iedereen mag natuurlijk voor zichzelf bepalen waar hij hem gaat kopen. Gelukkig maar! Toch blijf ikzelf bij mijn standpunt dat ik het liefst zo dicht mogelijk bij de bron inkoop.
    BTO 15CL35 i5-2540/4GB/120SSD/320Caddy/NONGLARE

dask's schermafbeelding
    iTrader
    16 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door LaptopPlus Bekijk bericht
    laat ik het zo zeggen, ik schat dat NBT meer kan regelen bij BTO dan jij rechtstreeks? .

Van NBT weten wij uit ervaring dat hij wel eens per omgaande in de auto stapt en op komt halen, BTO stuurt GLS. Etc, etc.. .
    aub stop met deze onzin uit te kramen op een vrijdagavond!

Service van beide is excellent met erg toegewijde werknemers, zowel bij BTO als NBT. Belgische shops kunnen hier veel uit leren.

Ik heb gekozen voor de rechtstreekse bron en ik ben heel content over de service.
    BTO 15CL35 2630QM

KenHas's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Van NBT weten wij uit ervaring dat hij wel eens per omgaande in de auto stapt en op komt halen
    Is goed mogelijk (en ik weet dat dat gebeurt) maar dat zie ik hem toch niet echt doen in België
    disclaimer: met vorige uitspraak wil ik zeker niets slechts zeggen over de service van NBT. Die is kort samengevat: uitmuntend

Belgische shops kunnen hier veel uit leren
    Bij de juiste shop bestellen é
    Er zijn wel Belgische shops, die bto verdelen, waar je goede service krijgt.

LaptopPlus's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Snotneus Bekijk bericht
    :Schiet mij maar in een potje! Ik snap er zelf niks meer van, LaptopPlus is ook een aanbieder zie ik nu. Dus iedereen mag natuurlijk voor zichzelf bepalen waar hij hem gaat kopen. Gelukkig maar! Toch blijf ikzelf bij mijn standpunt dat ik het liefst zo dicht mogelijk bij de bron inkoop.
    Er zijn denk ik wel 50 wederverkopers van BTO, zelfs Alternate verkoopt ze. .
    Het breedste assortiment laptops, computers en beamers van Nederland en binnenkort ook Belgie.

iTrader
    0
    ligt het aan mij of is de site van notebooktotaal niet meer bereikbaar? Ik krijg hier time out

Reapo's schermafbeelding
    iTrader
    36 (100%)
    Heb je er nog last van? Bij mij werkt hij alleszins zoals het hoort.

iTrader
    0
    Nope, niet bereikbaar. Strange

dask's schermafbeelding
    iTrader
    16 (100%)
    geen problemen hier, ik heb Teleslet

probeer eens via een proxy server?
    http://work.restinbeatz.com/
    BTO 15CL35 2630QM

iTrader
    0
    Via proxy server lukt het wel. Raar.

Oh ja, is maar keer om de zoveel weken dat ik eens kijk naar die site. En ben voorlopig nog geen andere tegen gekomen die niet werken

iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door KenHas Bekijk bericht
    Via proxy server lukt het wel. Raar.

Oh ja, is maar keer om de zoveel weken dat ik eens kijk naar die site. En ben voorlopig nog geen andere tegen gekomen die niet werken
    Wat krijg je te zien dan?
    Het breedste assortiment laptops, computers en beamers van Nederland en binnenkort ook Belgie.

Saffy's schermafbeelding
    iTrader
    11 (92%)
    Heeft hier iemand ervaring met/meer info over hiteco.be? Ik zag hier namelijk de BTO 15P35 - GT555 standaard met i7 en 500gig HDD voor dezelfde prijs waar die bij BTO.nl en notebooktotaal maar een i3 en 350 gig HDD heeft...
    _No comment

iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door samyboyseke Bekijk bericht
    Heeft hier iemand ervaring met/meer info over hiteco.be? Ik zag hier namelijk de BTO 15P35 - GT555 standaard met i7 en 500gig HDD voor dezelfde prijs waar die bij BTO.nl en notebooktotaal maar een i3 en 350 gig HDD heeft...
    Geen ervaring mee, maar prijs lijkt foutief te zijn, wellicht een achterhaalde prijs? Al contact met ze gelegd over de prijs?

Saffy's schermafbeelding
    iTrader
    11 (92%)
    Ik heb net een mail gestuurd. Eens kijken wat de reactie zal zijn...

EDIT: De eigenaar heeft vriendelijk teruggemaild. Het bleek om een omwisseling te gaan tussen de prijs van de P•BOOK 15P35-GT555 AKTIE en de P•BOOK 15P35-GT555 QUAD. Heb zelf korting gekregen door het foutje te spotten
    Laatst gewijzigd door Saffy; 8 november 2011 om 08:34
    _No comment

Rubmifer's schermafbeelding
    iTrader
    18 (100%)
    laptop ondertussen terug!
    "You know what, there's a ton of lore on unicorns too. In fact, I hear that they ride on silver moonbeams, and that they shoot rainbows out of their ass!" -Dean Winchester

Pagina 41 van 196 Eerste ... 313738394041424344455191141 ... Laatste

Regels voor berichten