Pagina 39 van 139 EersteEerste ... 293536373839404142434989 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 761 t/m 780 van 2767
    Member Notebook Totaal's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Ik denk dat het budget het belangrijkste is.

Om even een shortlist te geven aan mogelijkheden:

BTO 15M39
    Deze BTO heeft een 15.6" 72% gamut scherm wat mat is en een nVidia GTX 570m en is qua prijs / presaties de beste keuze.

Een meer budget bewuste keuze is de 15P35:
    BTO 15P35
    Deze notebook heeft evengoed een Core i7 processor maar de 3Dkaart is een nVidia GT 555M en heeft niet zoals de 15M39 ruimte voor 4 geheugensloten of 2 harddisken (ideaal voor een SSD + hdd combinatie)

De ultieme maar ook duurste optie is de:
    BTO 15CL37 met een supersnelle ATI 6990 kaart. Die kan echt alles aan

Nu ben ik er voor het gemak vanuit gegaan dat u i.v.m. mobiliteit een 15.6" zoekt.
    De uiteindelijke configuratie hangt natuurlijk van uw wensen & budget af.

Zelf zou ik altijd Artic Silver aanraden en een SSD.
    Notebooktotaal.nl Degelijk advies, gunstige prijzen, top service!
    BTO notebooks & Maatwerk computers webwinkel.
    Volg ons op ook Twitter

Member
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Notebook Totaal Bekijk bericht
    Ik denk dat het budget het belangrijkste is.

Om even een shortlist te geven aan mogelijkheden:

BTO 15M39
    Deze BTO heeft een 15.6" 72% gamut scherm wat mat is en een nVidia GTX 570m en is qua prijs / presaties de beste keuze.

Een meer budget bewuste keuze is de 15P35:
    BTO 15P35
    Deze notebook heeft evengoed een Core i7 processor maar de 3Dkaart is een nVidia GT 555M en heeft niet zoals de 15M39 ruimte voor 4 geheugensloten of 2 harddisken (ideaal voor een SSD + hdd combinatie)

De ultieme maar ook duurste optie is de:
    BTO 15CL37 met een supersnelle ATI 6990 kaart. Die kan echt alles aan

Nu ben ik er voor het gemak vanuit gegaan dat u i.v.m. mobiliteit een 15.6" zoekt.
    De uiteindelijke configuratie hangt natuurlijk van uw wensen & budget af.

Zelf zou ik altijd Artic Silver aanraden en een SSD.

Budget zou ~1000-1100 euro zijn
    en bedankt voor het snelle antwoord

iTrader
    0
    Dan zijn de 15M39, 15P35 (leuk aan te kleden met een SSD en toch binnen het budget te blijven ) en de 15CL35 (iets beter scherm dan de 15P35) een optie.

De BTO 15CL37 valt dan af.

Al een idee over de configuratie?

Member
    iTrader
    0
    Dan zijn de 15M39, 15P35 (leuk aan te kleden met een SSD en toch binnen het budget te blijven ) en de 15CL35 (iets beter scherm dan de 15P35) een optie.

De BTO 15CL37 valt dan af.

Al een idee over de configuratie?
    15CL35 of 15P35 zou waarschijnlijk naar i5 gaan van processor, niet zeker of i7 beter is..
    denk niet dat een ssd zoveel beter ios.. laad schermen wat rapper etc heb dit op mijn vaste pc en tijdens het gamen maakt dit helemaal geen verschil uit.. (geen idee hoe het bij laptops is)

Heb windows 64bit van de pc thuis, neem aan dat het 1 windows per pc is? geen flauw idee hierover

greetz

Member LaptopPlus's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Een SSD versus een HDD maakt wel degelijk veel verschil, echter idd niet bij de meeste Games, deze draaien voornamelijk op het VRAM en niet op de opslag van de harde schijf, 7200rpm is dan eigenlijk afdoende, alhoewel in uw geval dan wellicht de Hybride schijf van Seagate (4GB SSD + 500GB HDD) een goede tussenfase is, alles wat helpen kan is mooi meegenomen. .

i7 Quad Core (QM versie) is wel erg praktisch voor games, dat zou ik u zeker niet willen ontraden.

Windows is inderdaad 1 installatie per licentie. . 1 bijkopen dus als u windows draaient wilt.

Member
    iTrader
    0
    enige info over die wireless & bluetooth connection?
    geven deze met hogere prijsklasse effectief een betere kwaliteit?

aangezien ik dan toch vooral online wil zijn.. neem ik aan dat een betere kaart deels snellere verbinding geeft? (afhankelijk van de plaats waar ik ben maximale snelheid?)
    Laatst gewijzigd door faja; 2 februari 2012 om 09:51

iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door faja Bekijk bericht
    15CL35 of 15P35 zou waarschijnlijk naar i5 gaan van processor, niet zeker of i7 beter is..
    denk niet dat een ssd zoveel beter ios.. laad schermen wat rapper etc heb dit op mijn vaste pc en tijdens het gamen maakt dit helemaal geen verschil uit.. (geen idee hoe het bij laptops is)

Heb windows 64bit van de pc thuis, neem aan dat het 1 windows per pc is? geen flauw idee hierover

greetz
    De Core i7 is al standaard en is een Quadcore.
    Ik zou dus zeker niet (betaald!) downgraden naar een Core i5.

een SSD maakt OVERAL uit. Vergeet niet dat de harddisk het traagste component is in een pc. Waar een normale hdd maar 70Mb per sec haalt haalt een beetje SSD rustig 300Mb per sec. Dat scheelt aanzienlijk + geen wachttijd meer (wat uiteindelijk het grootste snelheidsgevoel geeft)

Ik zou het wel weten

En je mag inderdaad officieel maar één pc per licentie gebruiken.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door faja Bekijk bericht
    enige info over die wireless & bluetooth connection?
    geven deze met hogere prijsklasse effectief een betere kwaliteit?

aangezien ik dan toch vooral online wil zijn.. neem ik aan dat een betere kaart deels snellere verbinding geeft? (afhankelijk van de plaats waar ik ben maximale snelheid?)

De duurdere Intel kaarten hebben een beter bereik en vanaf de 1030N ook een hogere snelheid.
    Deze snelheid heb je echter alleen wat aan als je veel over je netwerk gaat verzenden. Aangezien de 150Mbit voor de basiskaart ook al sneller is dan bij 99.9% van de consumenten hun internetverbinding (typisch 20Mbit tot 50Mbit)

Member Snotneus's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Ik zou een wireless only kaart nemen
    Voor bluetooth heb je tegenwoordig hele handige USB oplossingen die maar euro 10 kosten.

iTrader
    0
    Clevo Refreshes X7200 With X79-Based P270WM, AVADirect First in Line

Where things get really interesting is that, judging from the photos AVADirect sent us, Clevo has finally given the X7200 a much-needed sprucing up. The P270WM includes not just a backlit keyboard, but in a bid to finally satisfy our Jarred Walton, the keyboard itself has been completely redesigned and now includes a layout that's actually functional.
    http://images.anandtech.com/gallerie...x768_575px.jpg

Zo te zien komt er dus binnenkort ook weer een nieuwe BTO (opvolger van 17CL40DT?)

iTrader
    0
    Ik zie dat hij zelfs een verlicht keyboard heeft als alienware

Zal wel een paar centjes kosten als hij beschikbaar komt bij BTO

Het is wel een game pc replacer natuurlijk. Hier ga je niet elke dag mee over straat in je rugzakje. Maar wel leuk wanneer je met zo'n ding op een lanparty binnen komt lopen

Member dask's schermafbeelding
    iTrader
    16 (100%)
    Niettegenstaande ik totaal geen probleem heb met de keyboard-layout op mijn laptop, vind ik het fijn dat Clevo heeft geluisterd naar de grootste tegenstanders omwille van het onconventionele toetsenbord.

Nog steeds een gelukkige BTO-er!!!

iTrader
    0
    @NotebookTotaal in hoeverre heb jij al bevestigd dat het een nieuw model van Bto gaat worden? Niet alle clevos komen bij BTO terecht?

Crew Member Rubmifer's schermafbeelding
    iTrader
    16 (100%)
    Klein vraagje: kan het zijn dat de fan van mijn 17cl37 tegenwoordig vrij luid blaast? Ik kan het me niet meer exact herinneren, maar ik heb het gevoel dat ie tegenwoordig veel luider is. Ik ben nu een blu ray aan het kijken via de laptop op mijn tv (via de hdmi), en ik vind dat het eigenlijk zelf vrij storend is. Heb onlangs alles nog eens goed uitgeblazen, maar voorlopig geen beterschap. Is er nog iets anders waar het aan kan liggen eventueel?

Wat zijn trouwens goede waarden voor het cpu en geheugen verbruik? Ik ben nu gewoon aan het surfen en het cp verbruik hangt constant rond de 10-15%, en het geheugen verbruik rond de 40%. (3.2gb van de 8). Zijn dit normale waarden voor hetgeen ik nu aan het doen ben?

*edit* Geen idee waarom, maar blijkbaar liep er op de achtergrond nog een Powerdvd applicatie die niet tussen de processes staat bij de task manager, maar wel zichtbaar was bij de resource monitor. Dat onderdeel alleen al was goed voor 12% van mijn cpu usage. Eenmaal dat programma afgesloten is de laptop weer normaal qua fan geluid. Bizar.
    Laatst gewijzigd door Rubmifer; 10 februari 2012 om 01:14
    "You know what, there's a ton of lore on unicorns too. In fact, I hear that they ride on silver moonbeams, and that they shoot rainbows out of their ass!" -Dean Winchester

iTrader
    0
    Komt vaker voor hoor dat er achtergrond programma's draaien. Rebooten van je hele systeem zorgt er meestal voor dat dit dan weer correct afgesloten wordt.

Punt is vaak dat als je een programma via het sluitkruisje sluit hij niet helemaal goed afgesloten wordt, dit gebeurd vaak als het geen officiele windows 7 versie is, maar eigenlijk voor xp of vista (wat dan meestal toch gewoon werken kan onder windows 7).

Je hebt vast een i7 quad core cpu, houdt rekening met tot 5% cpu gebruik bij normale omstandigheden, dat is een gebruikelijke waarde.

iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door LaptopPlus Bekijk bericht
    @NotebookTotaal in hoeverre heb jij al bevestigd dat het een nieuw model van Bto gaat worden? Niet alle clevos komen bij BTO terecht?
    BTO heeft altijd de snelste gaming clevo's in hun assortiment gehad historisch gezien.
    Het lijkt mij dus duidelijk wat er gaat gebeuren

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door dask Bekijk bericht
    Niettegenstaande ik totaal geen probleem heb met de keyboard-layout op mijn laptop, vind ik het fijn dat Clevo heeft geluisterd naar de grootste tegenstanders omwille van het onconventionele toetsenbord.

Ik had er ook eigenlijk nooit problemen mee (vond het sowieso wel fijne keyboards), maar eigenlijk iedereen die er eentje heeft gekocht vond het uiteindelijk ook geen probleem. Er zijn maar een paar mensen die echt door de layout niet kochte. Achja, er zijn altijd nog notebooks zoals de 15P35

iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door dask Bekijk bericht

Ik ben ook nog steeds zeer content met mijn BTO

Dat verlichte keyboard is er alleen voor die UBER GAME BAK van Clevo X7200.

Ze hebben het design moeten aanpassen om zo'n Chicony keyboard er netjes in te krijgen. Voor de andere versies zal er geen verlicht keyboard ingaan.
    Laatst gewijzigd door Snotneus; 11 februari 2012 om 17:30 Reden: spelfout

Member _Robo_'s schermafbeelding
    iTrader
    10 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door BTO_Notebooks Bekijk bericht
    Geloof mij, wij zijn hier ook niet blij mee.
    Zoals je zelf al zegt, de notebook is nooit bij ons geweest, Wij hebben dus nooit een kans gehad om ernaar te kijken, wat wij toch graag doen, zeker als een klant spijt heeft van zijn aankoop.

Ik wacht even je mailtje af, dan handelen wij het via de mail af.
    http://www.9lives.be/forum/aankoopad...l#post15847302 en hoger.

Ondertussen heb ik de laptop al terug even in mijn bezit.
    Eerlijkheid gebiedt mij om ook een positieve opvolging te melden, na de eerder negatieve.

Ik heb de laptop dus rechtstreeks naar BTO gestuurd, waar hij getest werd.
    Er werd dus weldegelijk een probleem met de SSD vastgesteld, waarna deze is vervangen door een betere uitvoering, waarvoor dank.
    Bij ontvangst heb ik er dan terug een image opgezet, waarna deze geen enkel probleem meer heeft gehad sindsdien. Hopelijk blijft dat ook zo. Deze keer heb ik er meer vertrouwen in, omdat de laptop nu ook normaal opstart.

Member Reapo's schermafbeelding
    iTrader
    26 (100%)
    Goed nieuws, _Robo_! Een pluim voor de service van BTO.

Member KenHas's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Jammer dat er een probleem voorkomt maar als het dan eens gebeurt, goed dat het correct wordt opgelost

Member Indieanus's schermafbeelding
    iTrader
    2 (100%)
    Beste,

Als u Windows besteld bij de notebook wordt deze inderdaad voor u voorgeinstalleerd + alle drivers geinstalleerd.

Als u echter geen Windows besteld bij de notebook krijgt u het systeem turn-key opgeleverd. Wat houdt dit in?

1: Er staat standaard (tenzij u anders verzoekt) Windows 7 Home Premium 64Bits NL op voorgeinstalleerd.
    2: Alle drivers zijn geinstalleerd.
    3: U zult bij eerste boot uw Windows productsleutel / licentiecode moeten opgeven.
    ...
    In het kort:
    Gekocht met Windows: u hoeft niets te doen buiten wat normaal is (naam + code invoeren)
    Niet gekocht met Windows: U moet het systeem met uw eigen sleutel activeren.
    ik heb even een ouder bericht gequote, maar heb een vraag hieromtrent:

Ik heb op mijn 'oude' laptop, windows 7 home (64bit) staan. Zal de licentiecode die ik daar meegeleverd heb gekregen, sowieso werken wanneer ik deze invoer bij een nieuwe BTO laptop? Of is dat afhankelijk van versie tot versie?

Verder nog:

Ik ben geinteresseerd in deze laptop:

BTO 15CL35-GT555 95% Gamut Quadcore Sandy Bridge laptop
    - Accu 9Cell 5600mA batterij (Hi-CAP) 25% meer werktijd
    - Anti-glans folie Geen -- Kies hieronder
    - Anti-virus Geen licentie
    - Beeldscherm 15.6" Full-HD NTSC 95% color gamut - UHC Glanzend
    - DVD of Blu-ray / extra harddisk DVD-+RW brander (te vervangen voor extra harddisk)
    - Externe USB DVD drive Hieronder kunt u een externe DVD drive kiezen
    - Garantie 2 Jaar Carry-in garantie (standaard) + 1 Jr NBT
    - Geheugenslot (1) 4Gb BTO selected High Speed 1600Mhz
    - Geheugenslot (2) 4Gb BTO selected High Speed 1600Mhz
    - Harddisk 120Gb Intel 520 serie SSD (S-ATA 3, 80.000 IOPS)
    - Keyboard AZERTY (Belgisch)
    - Koelpasta Artic silver koelpasta (6 graden koeler)
    - Microsoft Office Geen office licentie -- Kies hieronder
    - Pixelgarantie Pixelgarantie optioneel -- Kies hieronder
    - Processor Core i7-2670QM (2,2Ghz, 6Mb cache)
    - Windows Geen besturingssysteem -- Kies hieronder
    - Wireless card Intel Centrino Advanced-N 6230 Dual band

prijs: €1.086,64 (ik veronderstel inc BTW?)

De 'custom' onderdelen staan in vetjes:
    1.Ik twijfel om de standaard HDD te vervangen voor een 120gb ssd (550mb/s lezen, 500mb/s schrijven) Dit is een meerprijs van +-150 euro dacht ik, maar lijkt me toch wel een heuse performance boost tov een standaard HDD aan 7200rpm?

2. koelpasta, slecht een aantal euro, merkbaar verschil?

3. (niet in vetjes) dat 'true NON GLARE' ... is dat een merkbaar verschil? en heeft dat ook nadelen; (vb duidelijk een folie op uw scherm of blurry ofzo.... ?)

Discussie informatie

Users Browsing this Thread

Op dit moment bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)

Regels voor berichten