Pagina 2 van 146 EersteEerste 1234561252102 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 21 t/m 40 van 2905
    Member Apocalypt0's schermafbeelding
    iTrader
    121 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Twinturbo Bekijk bericht
    Processoren maken geen lawaai, de koeling wel.

Hoe meer stress op de processor -> meer warmte -> meer koeling nodig -> meer lawaai.

Met licht gebruik en websurfen zal je processor amper belast worden dus nooit echt warm worden.
    Ah oke . Dan geloof ik dat de koeling bij mijn huidige laptop rampzalig slecht is.. Die maakt constant lawaai.

Met licht gebruik en websurfen kan je evengoed een i3 nemen hé.
    Het is gewoon zo, omdat ik ook 3D tekenprogramma's heb draaien, dat ik daarom denk dat een i7 niet zo goed is voor mij..

Member Gillios's schermafbeelding
    iTrader
    6 (100%)
    Een vriend van mij heeft daar juist zijn laptop gekocht en is er zeer tevreden over, laptop was klaar na al enkele dagen en werkt prima. De laatste nieuwe games lopen er ook zeer soepel op.

Dus zeker een aanrader BTO!

iTrader
    121 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ZeRo16 Bekijk bericht
    Een vriend van mij heeft daar juist zijn laptop gekocht en is er zeer tevreden over, laptop was klaar na al enkele dagen en werkt prima. De laatste nieuwe games lopen er ook zeer soepel op.

Dus zeker een aanrader BTO!
    Welk model?

Bedankt voor de reactie!

iTrader
    6 (100%)
    Deze dacht ik.
    Hij had hier en daar nog wel wat andere opties genomen, zoals een andere HDD ofzoiets

Graag gedaan!

iTrader
    121 (100%)
    Deze dacht ik.
    Hij had hier en daar nog wel wat andere opties genomen, zoals een andere HDD ofzoiets

Graag gedaan!
    Die ga ik waarschijnlijk ook aankopen, met een paar andere opties.

Member dask's schermafbeelding
    iTrader
    16 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door freakblade Bekijk bericht
    Bwa, weerspiegeling valt goed mee. Ik heb daar nooit last van. Valt die skin op? Gaat die er makkelijk af?
    Je ziet de folie niet en is een klein beetje korter gesneden dan de schermgrootte. Ik heb er nog niet aan zitten prutsen, maar je kan gemakkelijk aan de rand. Of je ervan houdt is echt persoonsgebonden, er zijn genoeg mensen die het maar niks vinden. Ik heb er in ieder geval geen last van.

Member jm188's schermafbeelding
    iTrader
    32 (100%)
    Het is gewoon zo, omdat ik ook 3D tekenprogramma's heb draaien, dat ik daarom denk dat een i7 niet zo goed is voor mij..

i7 is juist sterker voor tekenprogrammas enz eh

iTrader
    121 (100%)
    Deze dacht ik.

Graag gedaan!
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door dask Bekijk bericht
    Je ziet de folie niet en is een klein beetje korter gesneden dan de schermgrootte. Ik heb er nog niet aan zitten prutsen, maar je kan gemakkelijk aan de rand. Of je ervan houdt is echt persoonsgebonden, er zijn genoeg mensen die het maar niks vinden. Ik heb er in ieder geval geen last van.
    Laptops aangekocht bij BTO zelf? Of via notebooktotaal? Of ergens anders?

iTrader
    16 (100%)
    Ik heb die van mij rechtstreeks via BTO besteld, reken nog wel 17€ verzendingskosten erbij. Ik denk dat zowel BTO als notebooktotaal een uitstekende service bieden. Configureer eens bij beiden een laptopje en vergelijk de prijs, notebooktotaal kan soms een erg scherpe prijs aanbieden (dit als verdeler met kortingen van BTO). In geval van defect gaat de box eerst nog langs notebooktotaal.

iTrader
    121 (100%)
    Ik heb die van mij rechtstreeks via BTO besteld, reken nog wel 17€ verzendingskosten erbij. Ik denk dat zowel BTO als notebooktotaal een uitstekende service bieden. Configureer eens bij beiden een laptopje en vergelijk de prijs, notebooktotaal kan soms een erg scherpe prijs aanbieden (dit als verdeler met kortingen van BTO). In geval van defect gaat de box eerst nog langs notebooktotaal.
    Ik zag het net, bij BTO betaal je nog verzendkosten ook.
    Bij notebooktotaal niet, en daar is de laptop steeds goedkoper dan bij BTO zelf (kortingen wrs).
    Net gevonden: laptopplus; als ik daar dezelfde config maak, kom ik NOG goedkoper uit. Maar is deze site wel te vertrouwen..
    Ik ben erg aan 't twijfelen (weeral). Als ik een BTO laptop koop (met SSD dan), dan kom ik boven mijn oorspronkelijke budget uit. Ik vraag me af of dat die meerprijs wel waard is. Bij campusshop kan ik een 17" notebook, i7 en Full HD-res. aan een kleine €900 kopen (weliswaar zonder SSD).

iTrader
    16 (100%)
    Persoonlijk vind ik dat verzendingskosten op zo'n bedrag geen dealbreaker mogen zijn. Maar je hebt gelijk dat je je budget zo goed mogelijk in het oog moet houden. Ik had ergens op tweakers gelezen, dat je bij notebooktotaal eventueel de bracket voor de 2de hd reeds kan laten inbouwen zonder hdd, misschien kan dat de prijs wat drukken. Als de SSD dan vol begint te geraken, een 2.5 hdd kopen, en het zelf inbouwen (kan niet zo moeilijk zijn). Ik weet wel niet of dit nog binnen de garantievoorwaarden valt.

iTrader
    121 (100%)
    Persoonlijk vind ik dat verzendingskosten op zo'n bedrag geen dealbreaker mogen zijn. Maar je hebt gelijk dat je je budget zo goed mogelijk in het oog moet houden. Ik had ergens op tweakers gelezen, dat je bij notebooktotaal eventueel de bracket voor de 2de hd reeds kan laten inbouwen zonder hdd, misschien kan dat de prijs wat drukken. Als de SSD dan vol begint te geraken, een 2.5 hdd kopen, en het zelf inbouwen (kan niet zo moeilijk zijn). Ik weet wel niet of dit nog binnen de garantievoorwaarden valt.
    Daar heb ik ook al aan zitten denken. Om gewoon zelf een HDD aan te kopen en in te bouwen. Maar ik geloof dan wel dat de garantie vervalt, en als je dan 2/3 jaar pick-up-and-return bijdoet, zit je er wel mooi mee...

iTrader
    6 (100%)
    Daar heb ik ook al aan zitten denken. Om gewoon zelf een HDD aan te kopen en in te bouwen. Maar ik geloof dan wel dat de garantie vervalt, en als je dan 2/3 jaar pick-up-and-return bijdoet, zit je er wel mooi mee...
    Had hij rechtstreeks van BTO besteld

iTrader
    121 (100%)
    Had hij rechtstreeks van BTO besteld
    Oké prima!

iTrader
    121 (100%)
    Het scherm zal ongetwijfeld iets scherper zijn zonder de folie, qua helderheid maakt dit geen verschil. Het beeld zal met het glanzend scherm mooier doorkomen, maar ik had geen goesting om heel de tijd naar mijn eigen te kijken.
    Ik zie op de site nergens iets van anti-glare folie (wel screenprotector).
    Er staat: "Het scherm wordt onspiegeld (dus geen glinsteringen meer) + screenprotector".

Ben je er zeker van dat die folie de anti-glare is? Kan mss wel de screenprotector zijn en heb je wél een onspiegeld scherm..

iTrader
    16 (100%)
    Is wel degelijk een folie, het effectief ontglinsteren van een scherm kost iets van een 80€-100€, BTO en notebooktotaal bieden dit niet aan. Hangt een beetje af van de batches die BTO van Clevo krijgt, de ene keer staat er een fingerprint reader op, de andere keer niet. Zo zal dit ook met de schermen zijn, maar algemeen zijn het glanzende schermen.

iTrader
    121 (100%)
    Is wel degelijk een folie, het effectief ontglinsteren van een scherm kost iets van een 80€-100€, BTO en notebooktotaal bieden dit niet aan. Hangt een beetje af van de batches die BTO van Clevo krijgt, de ene keer staat er een fingerprint reader op, de andere keer niet. Zo zal dit ook met de schermen zijn, maar algemeen zijn het glanzende schermen.
    Ah, oke dan. Da's dan ook opgeklaard! Tzal hoogstwrs eentje van NBT worden. Eerst nog budget bekijken.

Member Snotneus's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Hallo, heb me net maar eens ingeschreven hier op 9lives. Veel prettiger als Tweakers vind ik! @freakblade Goed dat je echt een orientageperiode aanhoudt. Het gaat nogal over geld zo'n laptopje. Ik reageer hier omdat ik zelf een BTO laptop heb aangeschaft vorige week. TIP: Toen ik belde met BTO zelf heb ik 5% korting gekregen als Tweaker. Nou kan ik me niet voorstellen dat dat niet voor 9Lives zou gelden. Succes.

PS BTO bevalt uitstekend, snel, no nonsense, en fijne gasten daar bij BTO.

iTrader
    121 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Snotneus Bekijk bericht
    Hallo, heb me net maar eens ingeschreven hier op 9lives. Veel prettiger als Tweakers vind ik! @freakblade Goed dat je echt een orientageperiode aanhoudt. Het gaat nogal over geld zo'n laptopje. Ik reageer hier omdat ik zelf een BTO laptop heb aangeschaft vorige week. TIP: Toen ik belde met BTO zelf heb ik 5% korting gekregen als Tweaker. Nou kan ik me niet voorstellen dat dat niet voor 9Lives zou gelden. Succes.

PS BTO bevalt uitstekend, snel, no nonsense, en fijne gasten daar bij BTO.
    Ik heb gemaild met BTO en ze gingen mij ook 5% korting geven als ik bij hun zou kopen. Maar NBT (notebooktotaal) zijn standaard al goedkoper met hun prijzen. Met die 5% van BTO kom je 1,90 euro goedkoper uit dan bij NBT .
    Ook vond ik de antwoorden van BTO nogal mager, ik had een hele vragenlijst en ze antwoorden heel kortaf. Bij NBT is dit niet, echt puntsgewijs beantwoordt Roberto mijn vragen. Roberto is ook op Tweakers, zal je wrs al gezien hebben .

Welk model heb jij gekocht?
    En specificaties?

Member Snotneus's schermafbeelding
    iTrader
    0
    BTO P.BOOK 15CL35-GT555
    15.6 inch FULL HD LED Glare TFT, (resolutie 1920x1080)

NVIDIA® GeForce® GT555 2Gb GDDR3 + Optimus Technologie (batterij-besparing via Intel HD Graphics)

Intel® HD Graphics (2e energiezuinige videokaart), wordt ingeschakeld als NVIDIA wordt uitgeschakeld.

6 Cell standaard batterij, 11.1Volt - 4400mA - 48.8Wh (hogere capaciteit slechts 19 euro - AKTIE!!)

Intel® Core™ i5-2540M 3Mb Cache, 2.60 GHZ (3.3GHZ Turbo mode / Duo Core - 4 threads)

8Gb Corsair eXtrem DDR3-1333MHz

120GB SATA-2 eXtreme S1 SSD, Sandforce controler, BTO selected

2 x USB 3.0 + 2 x USB 2.0 (USB 3.0 poorten ook te gebruiken voorUSB 2.0 apparatuur)

HDMI aansluiting voor extern LCD scherm / HD TV

Externe SATA aansluiting voor snelle schijven

Notebook keyboard incl Numeriek keypad

2 jaar carry in garantie

GRATIS BTO Draagtas + USB muis + muismat + stereo oordopjes twv 39 euro

Discussie informatie

Users Browsing this Thread

Op dit moment bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)

Regels voor berichten