Wat vinden jullie van de ROCCAT Kova+ Max Performance Gaming Mouse ? Ik zou mij die graag willen aanschaffenTnx
Wat vinden jullie van de ROCCAT Kova+ Max Performance Gaming Mouse ? Ik zou mij die graag willen aanschaffenTnx
Ik heb de gewone versie vroeger gehad. Een uitstekende muis, maar vond het wel vervelend dat ik soms ingame mijn sens aanpaste omdat ik per ongelijk op 2 zijknoppen tegelijk duwde. Voor de rest had ik er geen klagen over. Het grote verschil met de nieuwe is de easyshift, vergelijkbaar met een shift op het toetsenbord. Dus dubbel zoveel functies voor zoveel je het nodig hebt natuurlijk![]()
Ziet er wauw uit.
Ik heb een hele goeie overlaatst gekocht, dat was een razer imperator, heel tevreden van maar deze roccat heb ik later gezien, ik had mss ook die roccat gekocht had mijn oog er eerder opgevallen :-).
Heeft ook een mooie prijs;(zal wel zonder verzendkost zijn).
Roccat Kova [+] Max - Performance Gaming Mouse - Roccat *| redcoon België
iBOOD.com - Internet's Best Online Offer Daily!
Ziet er ook goed uit![]()
is zeker een mooi aanbod op ibood, enkel jammer dat de pyra maar 1 knop aan de zijkant heeft (wel aan beide kanten)
inderdaad , ziet er ook nie slecht uit ! Maar ga me toch houden bij de kova + denk ik ! Alvast bedankt![]()
Op dit moment bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)