Weergegeven resultaten: 1 t/m 17 van 17
    Member stinoken's schermafbeelding
    iTrader
    25 (100%)

Ipod touch 4G of iphone 3GS tweedehands?

Ik zou graag de nieuwe ipod touch 4G willen kopen en het ziet er een echt goed toestel uit (vooral met de retina display).

Maar nu verkoopt een vriend van mij zijn iphone 3GS 16GB voor 350 euro omdat hij een iphone 4 wilt. De iphone is nog maar een half jaar oud en er is niets van schade aan.

Zelf heb ik een LG BL40 die ik denk ik nog voor 200 euro kan verkopen (ook nog maar een half jaar oud).

Wat zouden jullie doen?

Tnx

Approved 9-lifer MrKend54l's schermafbeelding
    iTrader
    21 (100%)
    bedoel je niet iphone 4?

Member BraveHeart's schermafbeelding
    iTrader
    2 (100%)
    Koop u de iPod touch 4G en hou uwe LG BL40.
    Waarom een iPod touch 4G beter is is nogal simpel...
    Je hebt een snelle A4 processor (het geen wat ook in een iPad zit)
    Mogelijkheid om te filmen in HD kwaliteit en de film te bewerken in iMovie voor iPod Touch.
    Mogelijkheid om foto's te nemen
    Mogelijkheid om te chatten in facetime (echter daarvoor heb je 2 iPods of iPhones voor nodig)

En het belangrijkste niet te vergeten iOS 4.1 of hoger dat beter zal draaien dan op een iPhone 3GS.

Zeker dit moment zijn er veel mensen die zo graag een iPod Touch 4G willen allemaal voor deze redenen die ik hier heb opgesomd.

Waarom zou je een 3GS kopen, dat doe je pas als het bovenste je totaal koud laat en je wil perse een gsm kopen van apple ook al is de technologie verouderd en loopt alles nog op een oud iOS.

Approved 9-lifer Vorda's schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    De 3GS camera is al redelijk, zeker niet zo rampzalig als de 2 en 3G.
    Voor de rest heb je gelijk met al je voordelen, maar natuurlijk ook het grote nadeel: je loopt met 2 apparaten rond, en bovenal: je mist een enorm deel connectiviteit door geen 3G of Edge te hebben in je ipod. Dat alleen verandert helemaal hoe je het toestel gebruikt imo.

Concreter: vader van mijn vriendin had nieuwe Ipod touch gekocht, is er helemaal gek van en wil nu een nieuwe iphone kopen ter "vervollediging".

Persoonlijk zou ik altijd het gevoel hebben dat ik iets ontbreek, mocht ik op een ipod touch zitten.

ps: veel hangt ook wel af van wifi bereik. Als je echt altijd wifi hebt is het verschil al iets kleiner.
    In der Beschrńnkung zeigt sich erst der Meister.Onze aankoopadvies guide

iTrader
    25 (100%)
    @Braveheart : Het is waar wat je zegt. Maar het is niet dat de LG BL40 zo een soepele gsm is. En eigenlijk gebruik ik 3G amper dus daarvoor zou ik het al niet doen.

Maar ik dacht dat als ik nu die iphone zou kopen dat het me kosten zou besparen en dan heb ik 2 toestellen in 1 i.p.v met een gsm en een mp3 te lopen. En voor eigenlijk dezelfde prijs van de nieuwe touch kan ik een iphone bemachtigen.

Vind het wel spijtig dat er geen 16gb-versie is van de nieuwe touch want 32GB zou ik nooit vol kunnen krijgen en 8GB krijg ik meteen vol. Of ik beperk de muziek wat ik op de 8GB zou zetten aangezien ik toch geen films bekijk op een klein scherm en de applicaties vragen ook niet veel ruimte denk ik.

@Vorda: 3G is inderdaad heel handig maar dan moet je meteen ook weer extra kosten doen en ik zou niet weten waarom ik zoveel op internet moet zitten als ik buitenshuis ben, aangezien ik een student ben en volgend jaar ga werken.
    Ditdat
    Gamertag : MrMarli

Approved 9-lifer MrKend54l's schermafbeelding
    iTrader
    21 (100%)
    Koop een 16gb ipod nano?
    Als je hem toch alleen voor muziek gaat gebruiken is dat perfect.

Member Titanium X's schermafbeelding
    iTrader
    13 (100%)
    Ik zou zeker gaan voor een iphone 3GS tweede hands dan. Ikzelf heb ook een ipod touch gehad (1ste gen). En ben nu aant sparen voor een Iphone 4. Ik was zeer content van die ipod touch maar had hem toch verkocht na een jaar omdat ik hem te weinig gebruikte naar mijn mening. Ik had ook niet graag het gevoel om met 2 apparaten te "sleuren". Gewoon gaan voor die iphone + Mobile vikings.

iTrader
    25 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door boxer145 Bekijk bericht
    Koop een 16gb ipod nano?
    Als je hem toch alleen voor muziek gaat gebruiken is dat perfect.
    Natuurlijk surf ik soms wel eens op internet met mijn eerste generatie iPod touch maar je kan maar op weinig plekken gratis Wi-Fi vinden. En dat kan ook op mijn LG BL40 maar het scherm is zo smal dat internetten niet zo plezant is. Daarom had ik dan misschien gedacht om die iPhone te kopen en een 3G-abonnement aan te vragen en die vriend van mij vind 300 euro ook okÚ. Dus 10 euro goedkoper dan de iPod touch 16GB.

Hetzelfde voor de applicaties. De games voor de nieuwe iPod touch zien er echt goed uit. Maar natuurlijk kost het veel geld als je een reeks leuke applicaties wilt.

Toch zal ik er eens goed moeten over nadenken. Ik wil gerust ook een 8GB touch kopen, maar voor een kleine 60 euro heb je meteen 32GB.

Approved 9-lifer Bouver's schermafbeelding
    iTrader
    9 (100%)
    Gewoon voor die 3GS gaan, ik heb mijn ipod touch 2g ook verkocht en in januari een iphone 3gs gekocht. Reden: het is gewoon handig om overal een dataverbinding te hebben...

Member
    iTrader
    4 (100%)
    Sowieso de 3GS, ipod touch is imo nutteloos in vergelijking met een iphone.
    3GS is allesbehalve verouderd, krijgt binnekort ook 4.1 en het snelheidsverschil is al helemaal te verwaarlozen. (en ja, ik heb al een iphone 4 vastgehad)
    Scherm is beter, uiteraard, maar als dat je stoort koop je gewoon volgend jaar een iphone 4

De rest is allemaal overrated.

iTrader
    25 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door BlackFox Bekijk bericht
    Sowieso de 3GS, ipod touch is imo nutteloos in vergelijking met een iphone.
    3GS is allesbehalve verouderd, krijgt binnekort ook 4.1 en het snelheidsverschil is al helemaal te verwaarlozen. (en ja, ik heb al een iphone 4 vastgehad)
    Scherm is beter, uiteraard, maar als dat je stoort koop je gewoon volgend jaar een iphone 4

De rest is allemaal overrated.
    Dat denk ik ook. Het is allemaal wel leuk om een retina display, HD video recording en dergelijke te hebben maar voor dezelfde prijs als de ipod touch kan ik dan ook bellen en dergelijke. Voor mij zou het 200 euro goedkoper zijn als ik de iphone zou kopen want dan verkoop ik mijn gsm meteen.

iTrader
    25 (100%)
    Bump 1/3

Iemand nog een mening?

Member xSilv's schermafbeelding
    iTrader
    0
    misschien niet onnuttig om te weten hoe je gebruik is?
    ben je student en luister je vaak naar liedjes, of videos bekijken op de trein, etc.

Indien ja, dan beter de iTouch en separate apparaten is dan ook goed voor je batterij verbruik. Maar als je zoals mij eigenlijk maar af en toe luistert zou ik sowieso gewoon de iphone kopen. Ik weet wel de winkelwaarde niet. Maar van iem. kopen dat je kent is altijd beter als iets over inet me dunkt.

Daarna kan je zoals hierboven even denken aan de specs

Member Titanium X's schermafbeelding
    iTrader
    13 (100%)
    En voor de rest kunnen we hier weinig "Advies" geven omdat ge hier 2 compleet verschillende situaties aangeeft waar alleen maar verschillende meningen over uitgesproken worden. De meerderheid zegt iphone 3GS dus ga daar dan ook voor

Omdat die maar 150€ kost moest gij uw gsm nog verkopen wat minder is dan een ipod touch en ge gaat er contenter van zijn.

iTrader
    25 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door xSilv Bekijk bericht
    misschien niet onnuttig om te weten hoe je gebruik is?
    ben je student en luister je vaak naar liedjes, of videos bekijken op de trein, etc.

Indien ja, dan beter de iTouch en separate apparaten is dan ook goed voor je batterij verbruik. Maar als je zoals mij eigenlijk maar af en toe luistert zou ik sowieso gewoon de iphone kopen. Ik weet wel de winkelwaarde niet. Maar van iem. kopen dat je kent is altijd beter als iets over inet me dunkt.

Daarna kan je zoals hierboven even denken aan de specs
    Ik luister elke dag een half uurtje of een uurtje naar muziek en verder bekijk ik alleen videos op mijn laptop. Als ik de iPhone zou kopen dan schakel ik over naar Mobile Vikings. Al hoop ik dat ik zal toekomen met maar 1000 smsjes ^^

SXe
    SXe is offline
    Banned
    iTrader
    6 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door stinoken Bekijk bericht
    Bump 1/3

Iemand nog een mening?
    Enkel buy and sell werkt met bumps

iTrader
    25 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door SXe Bekijk bericht
    Enkel buy and sell werkt met bumps
    OkÚ, dat weet ik dan ook weer, bedankt

Discussie informatie

Users Browsing this Thread

Op dit moment bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)

Regels voor berichten