ik ben tot de vastelling gekomen dak nie veel aan een laptop heb aangezien deze maar blijft op men bureau staandus ik kan evengoed een desktop kopen.
momenteel heb ik een dell studio
CPUID CPU Naam Intel(R) Core(TM)2 Duo CPU T8100 @ 2.10GHz
CPU Type Mobile Unknown, 2100 MHz (8 x 263)
Moederbordnaam Dell Inc. Studio 1735
Systeemgeheugen 3069 MB
ATI Mobility Radeon HD 3650 256mb
en deze is dus nie zwaar genoeg om bijvooreeld farcry 2 te spelen op minimum...
gta4 kan ik spelen op lage kwaliteit.
kzou toch graag farcry 2 kunnen spelen op ten minste medium kwaliteit (AA nie noodzakelijk)
vereisten:
- ten minste 6 usb poorten
- wifi
- 5.1 kaartje
- nie teveel lawaai maken
- tv out (of hebt ge gewoon vga out nodig voor projector? ik zou willen kunnen werken met een gewoon pc-scherm + een projector of tv-scherm... )
ik heb er een budget van rond de 800€ voor over (mag wel wa van de prijs afgeweken worden als de upgrade het geld op lange termijn waard is)
ik heb al in de BBG gekeken, maar aangezien dat het al zo lang geleden is dak mij met hardware beziggehouden heb, snap ik er de ballen van en weet ik niet wat er nog 'meekan' met de tegenwoordige tijd...
-----
de projector: ik heb al prijzen gezien van 100 to 5000€... maar zo ne zak geld wil ik daar niet aan uitgeven... ik kan mijn kamer donker genoeg maken dus qua lichtsterkte zou ik toch geen probleem moeten hebben? en tmag nie te veel lawaai maken... liefst eentje die een treffelijke resolutie aankan van minimum 1440x900 want daar speel ik eve-online op en alles kleiner dan die resolutie is nogal ambetant om op te spelen... iemand suggesties? 2dehandsprojector is ook een optie...

LinkBack URL
About LinkBacks
dus ik kan evengoed een desktop kopen.
Met citaat reageren

ik kan dit dus echt wel aanraden ^^