Pagina 2 van 3 EersteEerste 123 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 16 t/m 30 van 34
    Member EagleEye's schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Tribal Bekijk bericht
    Logo's ingebrand op panasonic 50g20 na amper 175 uur gebruik. Zo zie je maar dat dit nog wel steeds mogelijk is.
    Alles is mogelijk he maar dat maakt het nog altijd niet "normaal"

Deze ochtend is iemand van e-care komen kijken. Hij had dit nog nooit meegemaakt. Linksboven alle nederlandstalige logo's in beeld. Rechtsboven logo Nederland 1 in beeld (was mij nog niet opgevallen).

Hij maakt hier melding van bij Panasonic. Ga er vanuit dat er een nieuwe tv geleverd gaat worden. Forumsponsor heeft me reeds verzekerd dat dit goed opgelost gaat worden.

Volgens e-care is het inbranden niet meer echt van deze tijd (bij normaal gebruik). Terugschroeven van het contrast hoeft volgens hem helemaal niet.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Samus007 Bekijk bericht
    alee vooruit proficiat, ge hebt 1 geval gevonden ... Ik ben eens curieus of die kerel zijn tv dan 175 uur constant op één kanaal laten staan heeft zonder zijn tv af te zetten want daar zal het wel mee te maken hebben, zoals ik zei zit er genoeg technologie in om zulkse zaken te vermijden.
    Zijn tv staat op 200 uur, en de logo's van SBS6, RTL Live, Nederland 1 en NOS staan er allemaal ingebrand volgens hem dan is het toch al niet zo vanzelfsprekend hoor

Member Samus007's schermafbeelding
    iTrader
    95 (99%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door EagleEye Bekijk bericht
    Zijn tv staat op 200 uur, en de logo's van SBS6, RTL Live, Nederland 1 en NOS staan er allemaal ingebrand volgens hem dan is het toch al niet zo vanzelfsprekend hoor
    Dat is uiteraard niet normaal, er scheelt echt wel iets aan die kerel zijn toestel want dit is normaal uit den boze.
    "Altman be praised, Convergence is near ... "

Now playing destiny on PS4 (psn samus078)

Member Voodooghost's schermafbeelding
    iTrader
    39 (100%)
    Op Tweakers heb ik zo nog gevallen gelezen, en doet me er aan denken dat de klantenservice van Panasonic niet zo schitterend is.
    Het zijn meestal de dealers die de klant voorthelpen en dan met Panasonic de rest uitvechten. Als je dan Sony ziet, daar heb ik al veel betere verhalen van gelezen/gehoord.

Denk nu ook wel dat inbranden tegenwoordig niet meer gebeurd in de mate dat het vroeger was, dus daar moet ge het niet voor laten.
    Laatst gewijzigd door Voodooghost; 8 juni 2010 om 16:33
    Voor degelijke service ga eens langs bij:
    CMaS

iTrader
    95 (99%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Voodooghost Bekijk bericht
    Op Tweakers heb ik zo nog gevallen gelezen, en doet me er aan denken dat de klantenservice van Panasonic niet zo schitterend is.
    Het zijn meestal de dealers die de klant voorthelpen en dan met Panasonic de rest uitvechten. Als je dan Sony ziet, daar heb ik al veel betere verhalen van gelezen/gehoord.

Denk nu ook wel dat inbranden tegenwoordig niet meer gebeurd in de mate dat het vroeger was, dus daar moet ge het niet voor laten.
    Euhm, door persoonlijke ervaringen reeds in het verleden met Sony kan ik alleen maar betuigen dat de klantenservice echt compleet bagger is, nog nooit meegemaakt daar ben ik dus echt niet te spreken van.

maar zoals ik ook wel weet baseer je je op persoonlijke ervaringen net zoals mezelf in dit geval doe.

Approved 9-lifer V1nce's schermafbeelding
    iTrader
    22 (100%)
    Voor te gamen blijft plasma veel beter

@OP , extra aankoopadvies :
    Koop ne ps3 ook e pak beter dan uwe xbox. lol
    Blu ray is een must bij zo ne nieuwe tv
    Gaylo The Avatar :
    Spoiler:

Member Atrox's schermafbeelding
    iTrader
    9 (100%)
    Ik wil deze tv ook kopen, maar ik lees dat het zicht mindert bij een sterke belichting. Bedoelt men hierbij direcht zonlicht? In mijn toekomstig appartementje is er namelijk veel indirect zonlicht, maar weinig direct (geen enkel raam is gericht op de tv btw)
    PSN: Atrox87.

Member
    iTrader
    2 (100%)
    Bedankt voor alle antwoorden!
    Jammer dat de antwoorden niet eensluidend zijn, dat zou het een pak makkelijker maken...

Daarnet es de Mediamarkt binnengewipt, daar viel mij op dat de sony edge led's veel scherper zijn, kan natuurlijk aan de instellingen daar ter plaatse liggen maar het viel wel enorm op...

Iemand goesting om hier zijn zeg op te doen

Hoe meer stof tot nadenken hoe liever :-)

Member
    iTrader
    0
    Al eens gekeken naar de LG 50PK950? Ben zelf aan r overwegen hem te kopen. Mooi tvtje die je in een webshop voor +/- 1000EUR kan krijgen. Beeldkwaliteit is vergelijkbaar met de panasonic G20. Dunne plasma met een strak design, zal t vrouwtje wel bevallen en daarbovenop een lekkere 50"!

Als je perse LED wil aanschaffen zou ik eens kijken naar local dimming LEDs. Heel mooi voorbeeld hiervan is de LG LE8500. Komt stevig goed uit alle revieuws, maar is spijtig genoeg wat prijziger anders had k m al staan.

Member PiSaNgAmBoN's schermafbeelding
    iTrader
    0
    @tragezot

Ik heb nu al weken gezocht, 1001 reviews gelezen en ettelijke winkels gedaan. En ik ben bij de HX700 beland.

In mijn optiek is plasma wel qua beeldkwaliteit nog superieur en met de LED toestanden beleven die tv's wel een price drop.
    Waarom ik voor de HX700 ga is het sublieme design. Kwaliteit is 't belangrijkste, maar een mooi toestel is ook mooi meegenomen.

Qua lichtinval heeft die HX700 ook geweldig veel last. Dus of je nou voor die of voor plasma kiest dat gaat niks uitmaken.

Heb je rolluiken dan doe je die gewoon dicht, anders is het irritant, ik kan zo niet tv kijken en kan het weten, heb nu een CRT met glasplaat. Maar ik trek overdag al héél mijn leven de rolluiken dicht en stond daar nog nooit zo hard bij stil.

TV's bekijken doe je best in een speciaalzaak en zelfs dan zie je door 't bos de bomen niet meer na een tijdje. En voor uitleg ga je ook best langs in een speciaalzaak.
    Al doe je er best meerdere, de arrogante homo van Sony centre Gent lachte mij uit toen ik zei dat Plasma's nog bestonden. In de Pana winkel waren zo nog springlevend... Tja...

Maar met een Pana Plasma genre G10 doe je een fantastische koop mijns inziens, grote beeldhoek, vloeiend, grootste zwartwaarden, snelste respons,...

Ongetwijfeld kwaliteit, zelfde met de Sony's van 800€ en meer, daar ga je niet mee gekloot zijn.

Approved 9-lifer Mr. Humphries's schermafbeelding
    iTrader
    16 (94%)
    Hmm, die LG komt niet uit tests zoals ik wil zien voor een tv met zo'n prijs hoor. Slechte kijkhoek, grijs zwart en laat wat steekjes vallen bij SD beelden.

Wanneer gaan ze nu eindelijk eens een goede tv maken ... Sinds de Kuro is er nog geen enkele tv gekomen die echt geweldig is. De VT20 komt in de buurt, maar toch ...
    www.servicepointturnhout.be voor reclame en beletteringen

Member
    iTrader
    2 (100%)
    Deze avond die LG gezien en niet echt overtuigd, was wel in supermarkt.

Bon, morgen de definitieve keuze en het gaat, na veel lezen, tussen:

Panasonic TX-P42G20 (plasma - 869€)

Sony KDL-40EX700 (led - 899€)

Samsung UE40C6000 of 6700 (led - 950 a 1000€)

Ik heb de laatste dagen wat rondgereden en ik denk dat dat de 3 beste toestellen zijn in hun prijsklasse.
    Ik zou er haast een poll over kunnen beginnen :-)

iTrader
    95 (99%)
    als je puur op beeldkwaliteit kijkt en je niet in een overbelichte kamer zit zal die TX-P42G20 er toch boven uit steken, ik blijf erbij.

Member Phaetor's schermafbeelding
    iTrader
    19 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Samus007 Bekijk bericht
    als je puur op beeldkwaliteit kijkt en je niet in een overbelichte kamer zit zal die TX-P42G20 er toch boven uit steken, ik blijf erbij.
    agreed, let wel op dat omgevingslicht als je vr plasma gaat eh.

En anders voor de C6000 gaan.

Approved 9-lifer Mr. Humphries's schermafbeelding
    iTrader
    16 (94%)
    Ik zou anders voor de sony gaan... na de panasonic.
    www.servicepointturnhout.be voor reclame en beletteringen

Member Atrox's schermafbeelding
    iTrader
    9 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Atrox Bekijk bericht
    Ik wil deze tv ook kopen, maar ik lees dat het zicht mindert bij een sterke belichting. Bedoelt men hierbij direcht zonlicht? In mijn toekomstig appartementje is er namelijk veel indirect zonlicht, maar weinig direct (geen enkel raam is gericht op de tv btw)
    Niemand?
    PSN: Atrox87.

Pagina 2 van 3 EersteEerste 123 LaatsteLaatste

Regels voor berichten