Weergegeven resultaten: 1 t/m 9 van 9
    Approved 9-lifer Michster's schermafbeelding
    iTrader
    212 (100%)
    Weblogs
    18

nieuwe gsm via telenet walk&talk promo

Binnekort loopt mijn abonnement af bij mobistar en ik dacht van de gelegenheid gebruik te maken om bij een nieuwe provider te profiteren van een 'gratis' gsm.

Nu ik zou liefst maar tot 20 (maximum 25) euro per maand uit geven aan zo een abonnement.

Het liefst van al zou ik een goede touchscreen hebben MET volledig toetsenbord. Wifi/3G is leuk als extra maar bijlange niet noodzakelijk.

De Samsung B3410, Samsung S5230 Star Wifi en nokia 5530. Nu mijn budget
    is vrij beperkt +-70 euro dus kan ik me helaas niet wenden tot toestellen zoals nokia E71.

Iemand enig advies/ervaring met deze toestellen? Of een betere suggestie dan telenet hun aanbiedingen?
    Shintoïsme 101
    For well you know that it's a fool who plays it cool by making his world a little colder
    Last.fm

iTrader
    212 (100%)
    Weblogs
    18
    Niemand advies?

Approved 9-lifer Mr. Humphries's schermafbeelding
    iTrader
    16 (94%)
    heb je al telenet? Dan kan je ook een abo nemen bij je huidige abo: dan betaal je enkel je verbruik, maar dit is pas leuk als je minder dan 20 euro per maand opbelt.

iTrader
    212 (100%)
    Weblogs
    18
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mr. Humphries Bekijk bericht
    heb je al telenet? Dan kan je ook een abo nemen bij je huidige abo: dan betaal je enkel je verbruik, maar dit is pas leuk als je minder dan 20 euro per maand opbelt.
    Neej, kom van Mobistar

iTrader
    16 (94%)
    ik wil zeggen: internet of vaste telefoon ...

Banned
    iTrader
    16 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Michster Bekijk bericht
    Binnekort loopt mijn abonnement af bij mobistar en ik dacht van de gelegenheid gebruik te maken om bij een nieuwe provider te profiteren van een 'gratis' gsm.

Nu ik zou liefst maar tot 20 (maximum 25) euro per maand uit geven aan zo een abonnement.

Het liefst van al zou ik een goede touchscreen hebben MET volledig toetsenbord. Wifi/3G is leuk als extra maar bijlange niet noodzakelijk.

De Samsung B3410, Samsung S5230 Star Wifi en nokia 5530. Nu mijn budget
    is vrij beperkt +-70 euro dus kan ik me helaas niet wenden tot toestellen zoals nokia E71.

Iemand enig advies/ervaring met deze toestellen? Of een betere suggestie dan telenet hun aanbiedingen?
    Zo'n 1 euro gsm raad ik allesins niet aan want je zal een pak duurder uitkomen dan anders zenne.
    En telenet werkt via het mobistar netwerk.

Je gaat bij deze niet goedkoper uitkomen zenne.
    Ik begrijp wel er mensen dat nemen omdat ze niet in ene keer 150 euro of meer aan een gsm moeten dokken maar op dus lange termijn betaal je wel dubbel en dik + ik meende je zelfs 2j vast zit inplaats van mss 1jaar anders?Tenzij ik mij zo vergis?

Als je niet echt dringend een nieuwe gsm moet hebben raad ik u aan om nog te wachten en wat langer te sparen zodat je meteen een deftig toestellek hebt.

iTrader
    212 (100%)
    Weblogs
    18
    Mja ik weet het, ge betaalt minstens 480(24*20) euro int totaal met da contract. Das opzich niet zo een probleem mits ik toch gemakkelijk 30 euro per maand uitgeef aan belwaarde, maar idd mss toch beter wat sparen dan Ook al moet ik geen HTC ofzo hebben

iTrader
    16 (94%)
    Hmm, als je rond dat bedrag belt, kan je toch goedkoper uitkomen hoor. Daarbij zou het wel eens kunnen dat het niet zo lang meer duurt voordat telenet zijn eigen frequentie gaat hebben (binnenkort komt er een 4de speler bij, en één van de geïnteresseerden is nu eenmaal telenet.

Approved 9-lifer toru's schermafbeelding
    iTrader
    33 (100%)
    contractduur is zoizo 2 jaar bij elk abo dat je neemt.
    0,17 cent per minuut is ook niet echt duur, de rest van de operatoren zit gemiddeld rond de 0,20.. Alleen de smsen die er niet bij zitten kan voor sommige mensen duurder uitkomen, maar voor de rest? Je gaat dit niet terugbetalen hoor..

Discussie informatie

Users Browsing this Thread

Op dit moment bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)

Regels voor berichten