|
||||||
| Aankoopadvies - Better safe than sorry... |
![]() |
|
|
LinkBack | Discussietools | Zoek in deze discussie | Discussie waarderen |
|
|
#41 | ||||
|
Panasonic Viera TX-P46G15E - Plasma Televisie, Full HD, DVB-T, 600 HZ - Panasonic | redcoon Belgi
is er qua BEELDKWALITEIT ( dus niet qua design, internetopties etc) veel verschil tussen dit toestel en de 42V10E? |
||||
|
|||||
|
|
#43 (permalink) | ||||
|
hm vond verschil wel de moeite, heb de G en V naast elkaar gezien. Groot probleem is wel dat die V geen usb-poort heeft en kwou er absoluut dit toestel op kunne aansluite: Review: Western Digital WD TV HD Media Player
hm da ding aansluiten op uwen tv gaat blijbkaar via HDMI poort, dan is de keuze gemaakt he ![]() Laatst gewijzigd door LaCucaracha; 2 september 2009 om 16:42 |
||||
|
|||||
|
|
#44 (permalink) | ||||
|
Die USB poort heeft enkel zin om eventueel foto's te laten zien, maar voor de rest weet ik niet precies wat die nog kan. Maar dat kan je via die WD ook doen
. |
||||
|
|||||
|
|
#45 (permalink) | ||||
|
ja idd, er zit bij die WD HD TV player wel geen HDMI kabel... komt die bij die tv? en is die nodig om dat ding op de tv aan te sluiten? Tzou wel straf zijnd at die kabel die nodig is om het toestel op de tv aan te sluiten nog niet eens bij het toestel zelf zit
![]() |
||||
|
|||||
|
|
#46 (permalink) | |||||
|
Citaat:
Bovendien kan het zijn dat je een lange kabel wil (of net een korte) waardoor de kans bestaat dat de meegeleverde kabel je toch niet bevalt. Als je een losse HDMI kabel koopt, koop dan zeker een kabel die 1080p beelden kan doorsturen (daar zie je het versienummer "1.3" bij staan). |
|||||
|
||||||
|
|
#47 (permalink) | |||||
|
Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door LaCucaracha; 3 september 2009 om 01:12 |
|||||
|
||||||
|
|
#48 (permalink) | |||||
|
Citaat:
![]() Wat steekt men zoal in HDMI poorten: decoder (digitale tv Telenet/Belgacom/etc), spelconsoles, WD HD TV, Blu-ray/DVD players, ..... ![]() |
|||||
|
||||||
|
|
#49 (permalink) | ||||
|
ik ben dus in forcom om die WD HD TV media player geweest en wou er dan ineens n HDMI kabel bijkope, dus ik vroeg of da versie 1.3 was (zoals hier werd aangeraden om die te pakke) en die had er geen flauw idee van dat daar versies in bestonde
![]() waar kunt ge da zien da het de 1.3 versie is? Laatst gewijzigd door LaCucaracha; 4 september 2009 om 03:23 |
||||
|
|||||
|
|
#50 (permalink) | ||||
|
mijn ouders zijn vandaag gaan kijken en ze willen deze: Robberechts NV, Grimbergen
nu, volgens mijn pa ligt de beeldkwaliteit dicht bij die plasma van panasonic en is het geluid ook veel beter ( bij die panasonic trok da blijbkaar op nix)... het contrast lijkt mij wel heel laag bij die B en O ![]() |
||||
|
|||||
|
|
#51 (permalink) | ||||
|
Over dat scherm vind ik niet veel info, maar moest ik u zijn zou ik een panasonic kopen en een 7.1 geluidsinstallatie ...
Ge zult aan dezelfde prijs liggen wss maar ge zult er meer voor hebben ... |
||||
|
|||||
|
|
#52 (permalink) | ||||
|
ja das wa ik ook zei teg emijn pa, maar we hebben nergens plaats om al die boxen te zetten en vermits de tv in n relatief kleine hoek komt, is er ook geen plaats voor zo'n tafel (nu zou die B en O op n pikkel kome). Tis dus vooral uit designoverwegingen da ze hem pakken. Ik vind het ook veel te veel geld als je voor minder dan de helft van de prijs een (qua beeldkwaliteit) even goede tv kan kope; Langs de andere kant kom je bij die panasonic ( inclusief tafeltje, boxen) ook aan 3700 euro... En volgens mijn pa heb je bij die B en O niet direct luidsprekers nodig. Naja die B en O kost inclusief pikkel wel bijna 5000 euro, toch vreselijk veel geld voo reen 40 inch
![]() |
||||
|
|||||
|
|
#53 (permalink) | ||||
|
Volgens mij gebruikt B&O ook panelen van Panasonic en betaal je voor het design en de naam. Het blijft natuurlijk jullie keuze. B&O heeft ook wel de naam van dubbel zo lang mee te gaan dan andere merken...
|
||||
|
|||||
|
|
#55 (permalink) | ||||
|
De geluidskwaliteit van de ingebouwde speakers in een TV is altijd heel wat minder goed dan dat van een losse set (en dat geldt evenzeer voor de extra-dure merken zoals B&O of Loewe).
B&O produceert idd zelf geen panelen en koopt die daarom elders in (en dat kan wel eens Panasonic zijn). Toch kan er nog een verschil in beeldkwaliteit veroorzaakt worden door gebruik van betere elektronica binnenin (een krachtere/duurdere beeldprocessor kan voor betere scaling zorgen, ...). Het is echter wel zo dat de verschillen steeds kleiner worden: tussen een Medion TV en een Panasonic is het verschil véél duidelijker merkbaar dan tussen een Panasonic en een B&O. Dat is de voornaamste reden waarom ik die extra-dure TV's weggesmeten geld vindt. |
||||
|
|||||
|
|
#56 (permalink) | ||||
|
ben nog s teruggeweest naar forcom en heb da nog s gevraagd voor die HDMI-kabel. Die gast heeft mij zo ne kabel meegegeven van 5 meter voor 20 euro, goldplated en hij zei da die beter zijn dan de duurdere ( die nota bene ook ind e winkel hingen) maar da die zo goekoop waren omda zij die in massas bestelden en ook in de winkels gebruiken etc... zo had ik het toch begrepen. Nu voreg ik mij af of da goldplated erop wijst da da versie 1.3 is? Dees is de link: equip - Products and Solutions
|
||||
|
|||||
|
|
#60 (permalink) | ||||
|
Onlangs voor m'n broer een WD HD TV player gekocht en tevreden over.
Speelt alle HD media af. Mocht je geen geluid hebben bij HD films is het aangeraden om een Toslink audio kabel te kopen. |
||||
|
|||||
![]() |
| Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) | |
| Discussietools | Zoek in deze discussie |
| Geef een waardering voor deze discussie | |
|
|