|
||||||
| Aankoopadvies - Better safe than sorry... |
![]() |
|
|
LinkBack | Discussietools | Zoek in deze discussie | Discussie waarderen |
|
|
#21 | |||||
|
Citaat:
|
|||||
|
||||||
|
|
#22 (permalink) | ||||
|
Je hebt een duurdere tv, maar dan zou ik toch naar die Pioneer gaan. Die heeft ook nog altijd de beste beeldkwaliteit. Daar kan je eender welk toestel naastzetten (met dezelfde bron uiteraard) en dan zal je telkens overtuigd worden.
Of je de toestellen met aparte tunerboxen kan krijgen weet ik niet zeker, en ik vrees er zelfs een beetje voor, dit zou je eventueel eens bij een speciaalzaak moeten gaan horen. Een goede home cinema set: Als je er dan toch wat geld tegenaan kan smijten, zou ik voor een samengesteld setje gaan met een a/v receiver en 6 speakers waaronder een basskast. Voor receiver en speaker zou je dan best ook eens gaan horen welke je het beste klinken vindt. Geluid is nu eenmaal persoonlijk. Goede merken receivers: Marantz, Denon, Onkyo ... Goede merken speakers: B&W, Canton, Warfedale, KEF ... |
||||
|
|||||
|
|
#23 (permalink) | |||||
|
Citaat:
is BOSE niet goed voor home cinema? Da moet nu ook ni hét van hét zijn, maar wel redelijk deftig ![]() |
|||||
|
||||||
|
|
#24 (permalink) | |||||
|
Citaat:
Bose is niet echt slecht, maar profiteert ENORM van de merkbekendheid. Andere merken bieden vaak (minstens) evenwaardig gerief aan een fractie van de prijs. |
|||||
|
||||||
|
|
#25 (permalink) | ||||
|
Bij plasma: 46" panasonic: Panasonic Viera TX-P46G15E - Plasma Televisie, Full HD, DVB-T, 600 HZ - Panasonic | redcoon Belgi
Verleden week geïnstalleerd bij mijn ouders. Heel mooi beeld, zwart=zwart, en een scherpe prijs bij redcoon. Levertermijn 4 dagen... De enige reden om LCD TV te nemen tov plasma is wanneer er fel en direct zonlicht op de TV valt. Indien niet --> plasma all the way Laatst gewijzigd door Lan; 23 augustus 2009 om 13:56 |
||||
|
|||||
|
|
#26 (permalink) | |||||
|
Citaat:
Bose is idd zeker niet slecht, maar zeer duur voor wat je krijgt. De V-reeks is een reeks hoger dan de G-reeks bij panasonic. Deze zorgt voor iets betere beeldverwerking blijkbaar en nog enkele andere opties. Je hebt ook de Z-reeks, maar die is zeer duur en biedt weinig meerwaarde voor zijn geld, buiten het design (heel dun). |
|||||
|
||||||
|
|
#27 (permalink) | ||||
|
zelf heb ik deze weet de 42G10 Panasonic Viera besteld, vond de meerprijs (440€ duurder) van de V-serie van Panasonic het niet waard. zeker als je iedereen hoort zeggen dat je binnen 5jaar weer immens veel betere tv's zal hebben voor die prijs.
buiten het uiterlijk en THX-certificaat (en internet, maar daar heb je pc's voor ) is er niet veel extra's op de V-versie. |
||||
|
|||||
|
|
#29 (permalink) | ||||
|
Wij hebben in de living dit scherm
Pioneer PDP-LX6090 PDP-LX6090 Pioneer KURO Television - Flat Screen TVs Niet als show off bedoeld maar het beeld is echt subliem! |
||||
|
|||||
|
|
#32 (permalink) | ||||
|
sorry dak em nog ff up,m aar heb vraagje
wa is het verschil tussen deze: PANASONIC TX-P42V10E Grote LCD / Plasma (+80cm) Kenmerken bij Vanden Borre en deze: PANASONIC TX-P42C10E Grote LCD / Plasma (+80cm) Kenmerken bij Vanden Borre buiten het feit dat de ene hd ready is en de andere full hd ( wat ge naart schijnt nu nog ni et echt merkt) |
||||
|
|||||
|
|
#34 (permalink) | |||||
|
Citaat:
![]() Kzeg nie da led beter is dan plasma, gewoon dat er ondertussen al recentere modellen uit zijn met 200Hz... bvb Samsung UE46B8000 - LED Televisie, Full HD, Internet@TV - Samsung | redcoon Belgi |
|||||
|
||||||
|
|
#35 (permalink) | ||||
|
Ga anders eens langs bij Saturn, daar hangen zóveel tv's om te vergelijken. Wij hebben er onze Samsung LE50A656 gekocht en nog geen moment spijt van gehad.
|
||||
|
|||||
|
|
#36 (permalink) | |||||
|
Citaat:
eerst en vooral zit in de V serie het nieuwe neoDPD paneel veel betere beeldverwerking, betere helderheid/contrast, heb de 2 tv's naast elkaar gezien en geloof me de V10E serie is veel beter ![]() |
|||||
|
||||||
|
|
#39 (permalink) | |||||
|
Citaat:
|
|||||
|
||||||
|
|
#40 (permalink) | |||||
|
Citaat:
![]() EDIT: gevonden, iets met het onvolledig blokkeren van het background licht ![]() |
|||||
|
||||||
![]() |
| Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) | |
| Discussietools | Zoek in deze discussie |
| Geef een waardering voor deze discussie | |
|
|