Pagina 2 van 3 EersteEerste 123 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 21 t/m 40 van 42
    Member SkIpPy_UCB's schermafbeelding
    iTrader
    12 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door [SMURF]Lolsmurf Bekijk bericht
    In de Alternate zit geen 8600GT , dus lees ff goed voor ge zon comment schrijft

Krijg het gwn van mensen die in een thread komen zeveren en niet op de vraag antwoorden , heb wel respect voor diegene die helpen , maar niet voor café gangers

Soit kheb nog altijd geen duidelijk antwoord welke ik nu zeker moet kopen en waarom...
    Leest gij eens eerst u eigen comments

Das waar , maar op basis van wat ?

En ik heb zelf een pc Intel Pentium 4, dus ni eens dual core met 8600 GT 512 mb en ik kan alle games draaien , SIMS3, Empire Total war , dus kbegrijp echt ni waarom deze pc's met betere kaarten en betere processors dat niet zouden kunnen.
    Iedereen leid uit die zin af dat gij ne pc heb met een 8600GT DUS als wij dan zeggen dat die nieuwe pc`s een slechtere videokaart hebben dan zitten wij te zeveren... Goed bezig

Approved 9-lifer Tiim's schermafbeelding
    iTrader
    14 (82%)
    Man je doet moeilijk. Doe dan je eigen gedacht, we zeggen enkel dat die van Alternate beter presteerd.

Met een 8600GT kan je nooit alle games deftig draaien en al zeker niet op high. Ik weet dat uit ervaring want dat was mijn vorig kaartje.
    Wil je een topsysteem dan moet je er eentje zelf samenstellen

SXe
    SXe is offline
    Banned
    iTrader
    6 (100%)
    Das waar , maar op basis van wat ?

En ik heb zelf een pc Intel Pentium 4, dus ni eens dual core met 8600 GT 512 mb en ik kan alle games draaien , SIMS3, Empire Total war , dus kbegrijp echt ni waarom deze pc's met betere kaarten en betere processors dat niet zouden kunnen.
    ik zou u wel eens GTA 4 willen zien spelen...

antwoord op uw vraag voor de 6de keer ofzo: ALTERNATE

Approved 9-lifer Mr. Humphries's schermafbeelding
    iTrader
    16 (94%)
    In de Alternate zit geen 8600GT , dus lees ff goed voor ge zon comment schrijft

Krijg het gwn van mensen die in een thread komen zeveren en niet op de vraag antwoorden , heb wel respect voor diegene die helpen , maar niet voor café gangers

Soit kheb nog altijd geen duidelijk antwoord welke ik nu zeker moet kopen en waarom...
    Leer jij dan eens schrijven.
    En ten tweede: ik ben hier niet de café-ganger hoor ...
    Telken male is er geopperd dat die van alternate beter is. Dus 'raden wij je deze aan'. Toch neem je de Packard Bell en zeg je dat je verward bent door ons?

Die Packard Bell zal trouwens ook veel meer onnodige software bevatten.

SXe
    SXe is offline
    Banned
    iTrader
    6 (100%)
    ook staat er bij die PB geen RAM dus god knows hoeveel en welke windows

Approved 9-lifer Vincort's schermafbeelding
    iTrader
    45 (100%)
    Alternate PUNT

Member Titanium X's schermafbeelding
    iTrader
    13 (100%)
    zelf samengestelde pc > Alternate > packard bell

ik snap alleen niet waarom je niet zelf eentje zou samenstellen als je dan iets veel beter voor je geld zou kunnen krijgen

Approved 9-lifer Vincort's schermafbeelding
    iTrader
    45 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Titanium X Bekijk bericht
    zelf samengestelde pc > Alternate > packard bell

ik snap alleen niet waarom je niet zelf eentje zou samenstellen als je dan iets veel beter voor je geld zou kunnen krijgen
    Heb ik al voorgesteld (pag 1), maar daar kon ie niet mee lachen...

iTrader
    13 (100%)
    @ vincort i know... ma miss na 100X zal hij het wel inzien.

Approved 9-lifer SpeedFreak.be's schermafbeelding
    iTrader
    2 (100%)
    Ik zou geen packard bell nemen als je die later wilt upgraden krijg je de probs: slechte airflow als je een zwaardere graka er in steekt, nieuwe voeding want de voedingen van PB zijn echt net berekend wat er nu in zit. Upgraden is echt een crime bij PB.

Conclusie voor mijzelf na er 2 gehad te hebben: nooit weer.

Approved 9-lifer Glade's schermafbeelding
    iTrader
    5 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door johan tb Bekijk bericht
    Ik zou geen packard bell nemen als je die later wilt upgraden krijg je de probs: slechte airflow als je een zwaardere graka er in steekt, nieuwe voeding want de voedingen van PB zijn echt net berekend wat er nu in zit. Upgraden is echt een crime bij PB.

Conclusie voor mijzelf na er 2 gehad te hebben: nooit weer.
    idd , ik heb paar dagen geleden een nieuwe voeding en nieuwe graka in zone packard media pc moete steke , en da is egt proppe , en dan nog me zo'n onnozel frame da de helft van die case inneemt .. das egt amper te doen

SXe
    SXe is offline
    Banned
    iTrader
    6 (100%)
    waar zit hem nu ineens?

iTrader
    2 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Glade Bekijk bericht
    idd , ik heb paar dagen geleden een nieuwe voeding en nieuwe graka in zone packard media pc moete steke , en da is egt proppe , en dan nog me zo'n onnozel frame da de helft van die case inneemt .. das egt amper te doen
    Dat heb ik dus ook gedaan met als gevolg dat ik de graka bijna kookte. Dus er moest toen ook nog eens een nieuwe kast omheen.

Banned
    iTrader
    0
    Heb toch de Packard Bell gekocht , kreeg je nog extra's bij

Een vriend van me heeft een pc van 1000 euro laten ineensteken en heeft er last mee , dus nee liever niet.

De pc die nu is aangekocht is niet bedoeld om up te graden of whatever , gwn zo gekocht , zo laten zolang alles draait.
    En ik weet dat wanneer je een nieuwe graka in een packard bell steekt je een nieuwe voeding erbij zal moeten pakken , heb het zelf al gedaan dus...
    Ik vind het goede pc's en ben er tevreden mee dus daarom.

Hier mag een slot op en bedankt voor de reacties.

iTrader
    13 (100%)
    veel plezier met de aankoop maar volgende keer toch eens nadenke om een vraag te posten als je er toch helemaal niet naar luistert. Dit kan veel mensen toch weer wat tijd besparen

iTrader
    2 (100%)
    Idd je moet het zelf weten, maar 1 kanttekening je zegt dat je niet gaat upgraden ok mss nu niet alleen denk je er over een jaar nog zo over? Voor de rest succes en gelieve geen topic te maken als je je keuze toch al hebt gemaakt.

Approved 9-lifer Roald's schermafbeelding
    iTrader
    56 (100%)
    Als je aankoopadvies vraagt, luister je best naar dat advies.
    Iedereen stelde je voor om een pc te laten samenstellen, ok je wou dit niet.
    Iedereen zei Alternate PC en je koos de Packard Bell (merk-pc, kan nooit even goed zijn voor dezelfde prijs...).

Blijf dan gewoon weg he .

Registered User
    iTrader
    2 (100%)
    Met die houding is't niet moeilijk dat niemand je wilt helpen he. (toch niet meer)
    Je geeft geen reden aan om er zelf geen samen te stellen, dus als je jezelf in t zak wilt laten zetten met een packard bell doe gerust.

edit :
    OEM Free Assembling and Configuration
    0,00 €
    AOPEN QF50E (black, atx, 350 watt)
    56,96 €
    AMD Phenom II Dual 550 (3.1 ghz, 7 mb, am3, 85 watt, boxed)
    95,98 €
    KINGSTON ValueRam (4096 mb, 800 mhz, CL5, 1.8 v, non-ecc, unbuffered, kit of 2)
    45€
    SAPPHIRE RADEON HD4850 (625 mhz, 512 mb, DDR3, 1986 mhz, 256 bit, 10.1, fan)
    89,31 €
    WESTERN DIGITAL Caviar SE16 (500 gb, sata/300, 8.9 ms, 7200 rpm, 16 mb, 3.5")
    45,71 €
    MSI K9A2 Corssfire (790X, 2 x pci-e, ddr2, sata2, 7.1 channel)
    69,67 €
    SAMSUNG SH-S223F (black, 22x, sata)
    19,90 €
    MICROSOFT Windows Vista Home Premium with upgrade Windows 7 (64, OEM, EN, SP1)
    111,49 €

Sub-totaal: 534,15 €

zo moeilijk is da om zelf ene samen te stellen...
    betere cpu dan die packard bell of alternate premade brol pc's en een veel betere 3d kaart
    windows vista zit er bij en het is de versie die ge gratis kunt upgraden naar windows 7 eens het uit is.
    Assemblage is gratis in die winkel , levering aan huis kost 9 euro ofzo me taxipost.
    kost nog minder dan die prebuilt pc ook

edit: kzie da t al te laat is, haha koppigaard, ge hebt toch maar uzelf in 't zak gezet.
    Kunt niet minder wensen voor mensen die hun mening staven aan anekdotisch 'bewijs'.
    Ne vriend van mij dien at vorige week ne kebab en was er ziek van, m.a.w kebabs zijn slecht
    Laatst gewijzigd door assaulter_g4; 3 juli 2009 om 17:16

Approved 9-lifer Tiim's schermafbeelding
    iTrader
    14 (82%)
    Wat haat ik zo'n mensen...
    Wij doen ons best om hem te helpen en houd toch vast aan eigen gedacht. Omdat je vriend last had met een samengestelde pc kan goed zijn, maar dat was dan waarschijnelijk door eigen schuld en slechte samenstelling

Approved 9-lifer Karre's schermafbeelding
    iTrader
    4 (100%)
    Weblogs
    5
    Heb toch de Packard Bell gekocht , kreeg je nog extra's bij

Een vriend van me heeft een pc van 1000 euro laten ineensteken en heeft er last mee , dus nee liever niet.

De pc die nu is aangekocht is niet bedoeld om up te graden of whatever , gwn zo gekocht , zo laten zolang alles draait.
    En ik weet dat wanneer je een nieuwe graka in een packard bell steekt je een nieuwe voeding erbij zal moeten pakken , heb het zelf al gedaan dus...
    Ik vind het goede pc's en ben er tevreden mee dus daarom.

Hier mag een slot op en bedankt voor de reacties.
    Dan ligt het gewoon aan het feit hoe de PC gemonteerd is of je vriend dat een PC niet kan onderhouden. Merk PC's, dat is nu eens pas brol. Ten eerste laat men u al te veel betalen, ten tweede krijg je altijd van die voor geďnstalleerde brol mee die uw PC vertraagt en ten derde begint de miserie pas wanneer er iets mankeert aan je hardware. Ik heb eens een Packard Bell gehad en er scheelde iets aan het moederbord. Begin dan maar eens, nog nooit heb ik zo'n slechte support ook geweten, na tal van "herstellingen" was het zelf nog niet eens gemaakt. In elk geval, veel plezier met uw Packard Bell maar als je iets of wat verstand hebt van PC's dan mijdt je gewoon desktops van een merk in mijn ogen.
    For science.

Pagina 2 van 3 EersteEerste 123 LaatsteLaatste

Discussie informatie

Users Browsing this Thread

Op dit moment bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)

Regels voor berichten