Weergegeven resultaten: 1 t/m 10 van 10

Discussie: Laptop

Banned FroFro's schermafbeelding
    iTrader
    8 (100%)

Laptop

Heypiepelepoepa,

Ik zou ne laptop willen kopen en moet hem eind augustus ten laatste hebben. Mijn unief biedt de volgende 2 aan;
    ICTO TU Delft: Specificaties laptop

De rechtse lijkt me wel nen heel goeie deal, maar what about de FX770M? Als ik die in augustus wil moet ik eigelijk nu al bestellen. Denken jullie dat er tegen augustus betere bang for the buck zou zijn?

Greetz,

Bruno

Approved 9-lifer Mr. Humphries's schermafbeelding
    iTrader
    16 (94%)
    Die grafische kaart is meer voor grafisch werk voor programma's die gebruik maken van opengl denk ik. Op die rechtse zit ook vista business en niet de home premium. Wat ga je er mee doen?

iTrader
    8 (100%)
    mja, vooral werken, maar heb geleze da die in games evegoed als de 9600GT presteert. Maar denkte da er voor augustus iets beter bang for the buck zou komen? Want das ne laptop da normaal 1700 euro kost voor 880 euro..

Lan
    Lan is offline
    Member Lan's schermafbeelding
    iTrader
    0
    De prijs van die 8530w is echt wel zeer scherp. De combo van de dure T9600 met de FX770M en dat voor slechts 879 €...
    Bij Dell ben je hier 1500+ eurokes voor kwijt

Member suiraCLAW's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Had gisteren een uur voordat deze topic was gemaakt in de thread "aankoopadvies" hetzelfde gevraagd.
    Ik kan dus niet rekenen op zo'n grote korting als die van Delft (UGent zal waarschijnlijk ook een laptop aanbieden, maar ik vind nog nergens welke).

Situatie: volgend jaar ga ik op kot (school: UGent) en daar hoort een laptop bij. Zou vooral gebruikt worden voor schoolwerk (informatica is redelijk belangrijk in mijn opleiding), internet, films bekijken en wat gamen.

Nu was ik aan het kijken naar de laptops van academicshop aangezien die blijkbaar goedkoper zouden zijn (wordt gezegd). Hoe dan ook, het aanbod laptops is beperkt: enkel van HP.

Enfin, zou iemand met meer verstand van zaken aan de hand van deze specs
    kunnen zeggen of het zijn prijs waard is (1350 euro met 3 jaar garantie) en eventueel nog wat advies.

Belangrijkste specs:
    Spoiler:

Bedankt .

iTrader
    8 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Lan Bekijk bericht
    De prijs van die 8530w is echt wel zeer scherp. De combo van de dure T9600 met de FX770M en dat voor slechts 879 €...
    Bij Dell ben je hier 1500+ eurokes voor kwijt
    en klopt het da die fx770m ongeveer evegoed is als ne 9600GTM?

Dan koop ik hem wel denk ik =)

Member r_a_c's schermafbeelding
    iTrader
    2 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door suiraCLAW Bekijk bericht
    Had gisteren een uur voordat deze topic was gemaakt in de thread "aankoopadvies" hetzelfde gevraagd.
    Ik kan dus niet rekenen op zo'n grote korting als die van Delft (UGent zal waarschijnlijk ook een laptop aanbieden, maar ik vind nog nergens welke).
    Die grafische kaart is niet geweldig natuurlijk...weet niet hoeveel je die nodig hebt? Voor de rest wel een degelijke laptop ja...
    Op de site van de phl bieden ze de laptop aan tegen 859euro. Daar zeggen ze dat als je die laptop in de winkel koopt, met alles erop en eraan zoals bij hen, je dan 1900euro betaald, geloof ik wel niet veel van, maar kom...

HP Elitebook 8530p

1350 is dan wel veel geld vind ik. Daar heb je deze sony vaio bijvoorbeeld al, die een betere processor, blu-ray, een betere grafische kaart en een beter scherm(dual lamp zelf) heeft:

VAIO : VGN-FW41M/H : België

Member
    iTrader
    14 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door FroFro Bekijk bericht
    en klopt het da die fx770m ongeveer evegoed is als ne 9600GTM?

Dan koop ik hem wel denk ik =)
    die FX770M is hardwarematig (quasi) gelijk aan de 9600M GT. performance in games zal ongeveer het zelfde zijn, soms zal het misschien wat minder lopen omdat de drivers er niet voor geoptimaliseerd voor zijn.
    dat kan misschien zelf helemaal vermeden worden met aangepaste drivers (bvb die van laptopvideo2go.com), maar dat is maar een ideetje

@suiraCLAW:
    Dell UGent Notebook 2008
    hier zou de info van de notebook moeten opkomen, hij zou er zelf al bijna een week moeten staan, maar met het DICT moet ge wat geduld hebben
    maar verwacht een gelijkaardig model als dit jaar, maar een recenter model en lichte upgrade (ik verwacht iets van 250-320gb hdd, intel t6400, 3-4gb geheugen, iets hogere resolutie en mss 64-bit windows (hoewel ik denk dat ze dat niet gaan wagen))

die HP die je voorstelt vind ik niet zo'n mooie deel. de prijs is vrij hoog: 3 jaar support betaal je wel, maar voor die specificaties vind ik het toch niet zo de moeite.
    die Vaio die r_a_c hier voorstelt ziet er wel nog mooi uit voor z'n prijs.
    natuurlijk heb je de business garantie niet en 't zal ook maar 2 jaar zijn
    Laatst gewijzigd door Yank; 26 juni 2009 om 10:57
    Fractal Design Node 304 || Asus H87I-PLUS || Intel i5 4570 || 16GB DDR3 || Club3D HD 7970 XT2 || Samsung 840 EVO 250GB
    Fractal Design Define XL || Gigabyte 790X-UD3P || AMD Phenom II X4 955 || 4GB DDR2 || HD4850 || 20TB
    HP Envy 15 || Intel Core i7 720QM || 8GB DDR3 || ATI HD5830
    Lenovo Thinkpad X61 || Intel T7300 || 4GB DDR2

Member suiraCLAW's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Jep, heb die site van de UGent ook al vaak opgezocht. Ik ga zeker niet beslissen vooraleer dat ik hun aanbod weeg (sowieso ga ik zo lang mogelijk wachten met de laptop ook echt te kopen, m.a.w. pas in september).

Bedankt voor de tip van die Vaio (alhoewel iemand me afraadde om zo'n hoge resolutie te gebruiken). Heb dit ook nog eens opgezocht op het GoT forum. Blijkbaar is dit de "notebook best buy" van dit jaar, wat al positief. Als nog anderen geinteresseerd zou zijn:
    hier: Tweakers.net Notebook Best Buy Guide: juni 2009 (2/5) | Core | Tweakers.net
    en in deze post:
    Spoiler:

Wordt het model vermeld.

Zal dus nog wat rondkijken, maar alvast bedankt .
    Laatst gewijzigd door suiraCLAW; 26 juni 2009 om 19:48

Member r_a_c's schermafbeelding
    iTrader
    2 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door suiraCLAW Bekijk bericht
    Jep, heb die site van de UGent ook al vaak opgezocht. Ik ga zeker niet beslissen vooraleer dat ik hun aanbod weeg (sowieso ga ik zo lang mogelijk wachten met de laptop ook echt te kopen, m.a.w. pas in september).

Bedankt voor de tip van die Vaio (alhoewel iemand me afraadde om zo'n hoge resolutie te gebruiken). Heb dit ook nog eens opgezocht op het GoT forum. Als iemand anders geinteresseerd zou zijn hier een "review":
    Spoiler:

Zal dus nog wat rondkijken, maar alvast bedankt .

Maar die Sony was ook maar om aan te tonen dat je voor minder geld al een betere laptop hebt...en dan ook nog voor een sony, wat meestal toch duurder is. Maar bij die hp betaal je voor die garantie en dat bussines model, zoals de poster hierboven zegt. maar daarbuiten is die prijs geen geweldige deal ofzo.

Ik heb zelf een sony vaio fw31j en ben daar zeer tevreden over.
    2 en half jaar geleden had ik een acer 9410(ofzo), en die is compleet uit elkaar gevallen: schroefjes losgekomen, scharnier helemaal gebroken, dingen die loskwamen, en helemaal op het einde mijn stroom toevoer wat naar binnen is geschoten.
    Mijn broerke had op dezelfde moment een vaio, die nu nog in perfecte staat is. Omdat ik de vaio's ook goed vindt presteren, ze heel goede schermen hebben, en meestal toch ook wel een goede behuizing, kijk ik daar meestal eerst naar voor een laptop. Maar andere personen zijn weer meer voor andere merken... persoonlijke voorkeur gewoon, want ander emerken zijn ook zeer goed.

Discussie informatie

Users Browsing this Thread

Op dit moment bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)

Regels voor berichten