|
||||||
| Aankoopadvies - Better safe than sorry... |
![]() |
|
|
LinkBack | Discussietools | Zoek in deze discussie | Discussie waarderen |
|
|
#4 (permalink) | |||||
|
Als ATI zijn nieuwe chips voor de launch van Windows 7 op de markt zou brengen is het in ieder gaval voor 22 Oktober, deze datum is al vastgelegd door Microsoft. Voor de rest :
Citaat:
|
|||||
|
||||||
|
|
#5 (permalink) | ||||||
|
Zondag weer een leuk gerucht opgevangen, op een Chinees forum is het gepost en op andere forums zoals Beyond3D, Tweakers,... zijn ze er al een paar dagen over aant discussiëren. Het gaat erover dat de opkomende RV870 chip van ATI wel eens een natieve dualcore GPU zou kunnen zijn (2x RV830) :
Citaat:
Citaat:
Ik ben echt benieuwd wat hier van waar is, dit zou wel eens de technologische verassing van het jaar kunnen zijn... |
||||||
|
|||||||
|
|
#11 (permalink) | ||||
|
Dat is waar maar de Nvidia is stiller en zo kun je door blijven gaan op van die kleine verschillen... daarom liever een echte duidelijk betere (en als stille "nvidia fan" hoop ik nvidia
) |
||||
|
|||||
|
|
#15 (permalink) | |||||
|
Citaat:
Ati staat hier echt niet bekend om... =) |
|||||
|
||||||
|
|
#17 (permalink) | ||||
|
De Chinezen zijn weer aant roddelen, ook nu wordt er weer gemeld dat de RV870 een dualcore-gpu zou zijn, maar dan wel met 2 RV840 chips, ook zou die RV840 maar 800 Stream Processors hebben ipv de eerder vermelde 1200, de RV870 zou dus 1600 SP 's aan boord hebben.
Eén RV840 zou ongeveer dezelfde prestaties bieden als de huidige HD4870, maar de oppervlakte van de chip is een stuk kleiner tov de RV770, de RV870 zou dus prestaties bieden van 1 HD4870X2, R800 is dan 2x RV870 op 1 PCB en zo krijg je een monsterkaart met 3200SP 's. Voor diegene die Chinees kennen : д«ÎÅ - RV870¹æ¸ñÐÔÄÜ(תÌû£© - ÏÔ¿¨ÊÓÏñ¼¼Êõ¼°ÐÐÇé×ÊѶÌÖÂÛÇø - µçÄÔÓ²¼þÐÂÉúÍøÉçÇø - ¹úÄÚ×îºÃµÄµçÄÔÓ²¼þ½»Ò×¼°¶þÊÖÖû»»¥¶¯Æ½Ì¨ |
||||
|
|||||
|
|
#18 (permalink) | ||||
|
AMD “Evergreen” Graphics Chips: You Won’t Believe Your Eyes… Nvidia! TechPulse 360
Er gaan ook geruchten rond dat AMD dit weekend op Quakecon iets gaat laten zien... |
||||
|
|||||
|
|
#20 (permalink) | ||||
|
Kben van plan om een game pc te kopen (zelf samenstellen). Wil dit alles zeggen dat ik dus beter wacht tot na 22 oktober? Mijn laptop kan het nog wel uithouden tot dan.
Gaan deze nieuwe kaarten de prestaties van de vorige generatie zoals da Ati 4890 verpulveren? Komen er tegen dan ook nieuwe procesoren uit door de komst van Windows 7 en zijn deze nieuwe producten echt wel het wachten waard? Of valt er nog niets veel ze zeggen en is het op dit moment alleen maar speculeren over hoeveel maal beter die nieuwe graka's het gaan doen ten opzichte van voorgaande generatie?
|||||
![]() |
| Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) | |
| Discussietools | Zoek in deze discussie |
| Geef een waardering voor deze discussie | |
|
|