|
||||||
| Aankoopadvies - Better safe than sorry... |
![]() |
|
|
LinkBack | Discussietools | Zoek in deze discussie | Discussie waarderen |
|
|
#21 | |||||
|
Citaat:
yeah right . Voor een budget van 2000 euro kan je al aan deze geraken en ik zeg het eerlijk, een betere zal je niet vinden! (wel qua specs, maar niet qua echte beeldkwaliteit). |
|||||
|
||||||
|
|
#23 (permalink) | ||||
|
Voor zo'n beeld heb je geen full HD nodig. Ik heb zelfs de 60" variant ervan gezien en dan kan je nog vanop een meter afstand alles heel deftig zien. Full HD is niet alles hoor, dit is enkel nodig als je hem aan een computer zou hangen. Ik meen dit echt, dit is de beste tv die je kan krijgen voor die prijs!
|
||||
|
|||||
|
|
#29 (permalink) | ||||
|
euh... ff even teruggekomen op deze discussie...
@ Mr. Humphries: Pioneer is idd zeer goed, maar loewe is dat zonder twijfel eveneens qua kwaliteit. alleen spijtig dat die meestal nog iets duurder zijn. Verder sluit ik me wel aan bij Vinteg, want ik ben ook van mening dat je bij een tv best zelf eens een winkel als vb de fnac, mediamarkt, ... binnenstapt en eens de toestellen met eigen ogen kan beordelen |
||||
|
|||||
|
|
#30 (permalink) | ||||
|
Loewe is idd ook zeer goed. Deze tv's zijn meestal beter dan anderen door hun tuner. De kwaliteit hiervan geeft uw beeld weer, dit is wat merken als samsung en toshiba enzo missen.
|
||||
|
|||||
|
|
#31 (permalink) | ||||
|
heb dernet is weesten kijken in de krefel naar de tv's, en die sony die ik zei, kost daar 2599
en het beeld was echt het beste dat er hing... kdenk dak mij toch deze ga kopen boys, heeft full hd en alles op en eraan... dus dan zitk zekr goe vo de toekomst... nu nog een deftige dolby ! ![]() |
||||
|
|||||
|
|
#32 (permalink) | ||||
|
Ik moet Humphries gelijk geven. Pioneer is de top. Ik wist niet dat die zo weinig kostte. Is trouwens hun vorig topmodel. Zie hier voor een review. Alleen moet ik er wel bijzeggen dat een HD Ready TV hier niet binnenkomt. Dat verschil zie je weldegelijk mits de juiste kijkafstand.
|
||||
|
|||||
|
|
#34 (permalink) | |||||
|
Citaat:
|
|||||
|
||||||
|
|
#35 (permalink) | ||||
|
Ziezo, aangezien je budget met de minuut de hoogte ingaat, heb ik hier even het beste wat je kan krijgen (of toch bijna). Deze zou ik zelf nemen, moest ik er het geld voor hebben!
KRP-500A Pioneer KURO Television - Flat Screen TVs |
||||
|
|||||
|
|
#36 (permalink) | ||||
|
Sony KDL40W4500 / KDL40W4500U Review
hier staat dat die w4500 echt 1 van de beste kopen is voor zijn prijs... tword deze jong ![]() weet iemand trouwens of redcoon.be een goeje shop is ? ze zijn alesinds stukken goedkoper dan alle concurenten... |
||||
|
|||||
|
|
#38 (permalink) | |||||
|
Citaat:
Edit1: Paar voorbeelden van clouding bij de W4500 reeks: - http://img519.imageshack.us/img519/5079/s8300380eu5.jpg - http://img72.imageshack.us/img72/9475/s8300378pc8.jpg - http://img95.imageshack.us/img95/6945/s8300386an6.jpg (backlight op 2) - http://img504.imageshack.us/img504/3209/s8300387zo4.jpg (backlight op max) Edit2: Kijk eens op de main page van hdtvtest. Dan zie je dat de Panasonic TH-xxPZ85 nog boven die Sony KDL-xxW4500 staat. ![]() Laatst gewijzigd door CobraX; 16 december 2008 om 15:15 |
|||||
|
||||||
|
|
#39 (permalink) | ||||
|
Doe wat je wil, maar zoals al eerder gezegd...je hebt er veel betere voor die prijs.
Je zegt dat die Sony het beste speelde in de winkel hé. Wel, zal ik je iets zeggen, koop niet zomaar een tv omdat hij het beste speelde in de winkel. ![]() Een trukje van de verkopers is aan de duurste tv's het beste signaal te geven (HD signaal, blu-ray speler,...). De andere tv's krijgen een SD signaal of een simpele DVD speler. Automatisch ga je die duurdere tv's beter vinden. Believe me, werk bij een bekende EP en op de EPCS afdeling van Carrefour, ik ken de trukjes wel. Dan hebben sommige het over Loewe. Wel loewe is idd een fatsoenlijk merk met enorm goede tv's, maar het is eerder een merk voor de oudere bevolking. Meer een imago merk. Je betaalt grootendeels voor de merknaam. Standaard spelen ze idd goed omdat ze een ingebouwde DVB-C tuner hebben. Pioneer is quasi het beste merk dat je kan vinden. Geen enkele (>€5000) tv speelt beter dan een fatsoenlijke Pioneer. Maar die PDP-508XD zou ik niet kopen, dit is al een ouder model en je gaat bij deze grootes wel degelijk het verschil zien tussen een hd-ready of full-hd, ookal is het een Pioneer. Wil je een Pioneer, koop dan op zijn minst de PDP-LX5090. Alleen kost deze al rap €3000. De LG's zijn idd goede tv's en ze hebben een enorm goede service. Maar LG is beter in de lagere klasses. Een interessante optie is de Samsung LE52A856 of LE46A856 of LE46956. Op de eerste twee krijg je respectievelijk €300 en €200 terug als je hem aankoopt voor de 31/12 in een winkel en de laatste is zelfs nog interessanter aangezien dat al een LED-lcd is. Allemaal onder de €2000. Of wil je liever een meer natuurlijk spelende plasma dan kan je eens kijken voor een Panasonic. Panasonic is heer en meester in de plasma tv's rond de €2000. Je krijgt zelfs bij een aankoop (winkel of internet) voor 31/12 €125 terug als je voor de TH-46PZ85 gaat. Wat die Sony betreft. Niemand zal hier beweren dat het een slechte tv is. Sony heeft geen slechte tv's...alleen zijn ze nogal duur terwijl je bij andere merken voor de zelfde prijs veel betere tv's hebt, zoals de bovengenoemde versies.
|
|||||
![]() |
| Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) | |
| Discussietools | Zoek in deze discussie |
| Geef een waardering voor deze discussie | |
|
|