|
||||||
| Aankoopadvies - Better safe than sorry... |
![]() |
|
|
LinkBack | Discussietools | Discussie waarderen |
|
|
#1 | ||||
|
Nieuwe flatscreen tv
Hey,
mijn ouders zouden graag een nieuwe tv kopen en vroegen aan mij of ik er geen raad mee wist wat goed is en wat niet. Aangezien ik er zelf niet veel van ken vraag ik het liever hier eens. Het zou een full HD moeten zijn en zo'n +-100cm diameter. Budget ligt rond de 1500 euro. Iemand aanraders? thnx alvast! |
||||
|
|||||
|
|
#4 (permalink) | ||||
|
wel ik kan u 1 ding zeggen, kameraad van mij heeft een viera staan 42" ( 1250 euro ) en dat is zalig mooi beeld
is wel een plasma met een iets hoger verbruik maar daar krijg je wel schoon beeld van terug ik zou zeggen ga met u ouders op stap en ga de winkels af, maar let wel op er zijn veel winkels die geen hd materiaal afspelen op hun tv's in de kreeffel stond een viera met hd formaat en ik was zeer verschoten.. is te vergelijken met de scherpte van een gewoon computerscherm alst nie beter is zelf ^^ |
||||
|
|||||
|
|
#9 (permalink) | ||||
|
Pioneer is duurder omdat zij op een andere markt gericht zijn. DIt is eerder voor de markt waarvoor mensen voor toch de beste kwaliteit toch wel veel meer willen betalen. Hoewel deze prijzen toch ook al wel gedaald zijn. Voor ronde 2000 heb je al een pioneer.
@ sele: durf nu geen samsung naast een pioneer zetten he. Daar krijg ik de weube van hoor . Persoonlijk vind ik samsung op niets trekken. Er zijn verschillende personen het hier niet mee eens, maar ja. |
||||
|
|||||
|
|
#10 (permalink) | ||||||
|
|
Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd door Davion; 8 december 2008 om 16:38 |
||||||
|
|||||||
|
|
#17 (permalink) | ||||
|
Eerst en vooral zie deze post van mij.
Voor 1500 euro een scherm van 100 cm vinden, is vrij easy. Je hebt zelfs al een 50" Samsung Plasma scherm voor dat geld. Als het een scherm moet zijn van ongeveer 100 cm zou ik tussen deze 2 kiezen: - Panasonic TH-42PZ85 (review). - Panasonic TH-42PZ800 (review -> "Recommended" i.p.v. "Highly Recommended" omdat de prijs/kwaliteit minder is dan de PZ85). Wil je gewoon zo groot mogelijk voor 1500 euro? Dan zou ik voor de Samsung PS50A756 gaan. Van alle LCD/Plasma schermen die er zijn, is 1 merk kampioen nl. Pioneer. De Pioneer PDP-LX5090 (review) is de beste HDTV die er is, alleen betaal je er ook wel voor. In de mediamarkt werd dit ook al snel duidelijk. Alle LCD/Plasma TVs bij mekaar, maar geen Pioneer te bespeuren. Totdat ik een winkeltje "in" de mediamarkt tegen kwam waar hifi apparatuur stond aangesloten op de Pioneer PDP-LX5090. :P |
||||
|
|||||
|
|
#18 (permalink) | ||||
|
Deze lijkt mij wel een koopje ?
Sony LCD TELEVISIE BRAVIA KDL-32L4000 test prijsvergelijking prijs vegelijken Sony LCD TELEVISIE BRAVIA KDL-32L4000 - België |
||||
|
|||||
![]() |
| Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) | |
| Discussietools | |
| Geef een waardering voor deze discussie | |
|
|