Weergegeven resultaten: 1 t/m 4 van 4
    Member Snowpanther's schermafbeelding
    iTrader
    11 (100%)

HiSense LHD 3207 LCD-TV

In de mediamarkt staat er nu een 32" HiSense LHD 3207 LCD-TV. Heeft iemand ervaring met dit merk? Is het een B-merk van een bekend merk?

Specs:

82cm
    HD-Ready
    16:9
    reactie: 8ms
    contrast: 2000:1
    helderheid: 500cd/m
    res: 1366x768
    DVB-T
    2x HDMI
    2x scart
    1x PC-input
    prijs: 388€

Member Breznik's schermafbeelding
    iTrader
    4 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Snowpanther Bekijk bericht
    In de mediamarkt staat er nu een 32" HiSense LHD 3207 LCD-TV. Heeft iemand ervaring met dit merk? Is het een B-merk van een bekend merk?

Specs:

82cm
    HD-Ready
    16:9
    reactie: 8ms
    contrast: 2000:1
    helderheid: 500cd/m
    res: 1366x768
    DVB-T
    2x HDMI
    2x scart
    1x PC-input
    prijs: 388
    Ik heb deze gisteren gekocht in de mediamarkt (Antwerpen) de prijs is dacht ik wel 398. Ik ben een student en het was de bedoeling om een LCD tv te kopen voor op kot mijn budget was 400 euro en daar past deze tv perfect in.

Ik had eerst ook schrik omdat het inderdaad zr weinig is voor een LCD van dit formaat. Toch vind ik de beeldkwaliteit heel goed en zuiver, ik heb zonet mijn xbox 360 met HMDI aangesloten en het ziet er gewoon prachtig uit ook de VGA poort doet zijn werk perfect hetzelfde voor Digitale TV. Kwa beeldkwaliteit ben ik dus heel tevreden.

Op het vlak van functionaliteit is het ook heel erg geslaagd, een stijlvol menutje + het is erg handig om te switchen van bv uw tv naar uw HDMI.

Ik ben niet zoon TV expert maar ik ben gelukkig met deze aankoop en ik denk dat ge prijs/kwaliteit heel goed zit met dit toestel maar het zal natuurlijk met de tijd bevestigd moeten worden hoe duurzaam deze tv is maar met de (naar mijn mening) goede garantiedienst in de mediamarkt heb ik er een gerust gevoel bij .

Member Snowpanther's schermafbeelding
    iTrader
    11 (100%)
    Wel mijn bedoeling is ook om er een xbox360 op aan te sluiten. Ik las op internet wel dat sommige van deze TV's het maar een jaartje uitzingen jammer genoeg. En de prijs is wel degelijk 388€, je bent nog voor 10€ in het zak gezet dan

Alvast erg bedankt voor je bijdrage!

Member Breznik's schermafbeelding
    iTrader
    4 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Snowpanther Bekijk bericht
    Wel mijn bedoeling is ook om er een xbox360 op aan te sluiten. Ik las op internet wel dat sommige van deze TV's het maar een jaartje uitzingen jammer genoeg. En de prijs is wel degelijk 388, je bent nog voor 10 in het zak gezet dan

Alvast erg bedankt voor je bijdrage!
    je het zowiezo die 2 jaar garantie en Hisense is al bij al nog een deftig merk dus ga ervoor zou ik zeggen !

Discussie informatie

Users Browsing this Thread

Op dit moment bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)

Tags for this Thread

Regels voor berichten