Weergegeven resultaten: 1 t/m 8 van 8
    Approved 9-lifer lloerdy's schermafbeelding
    iTrader
    5 (100%)

portable dvd/divx player

Ik heb al een tijdje rondgezocht, maar vind eigenlijk geen goede reviews voor dergelijke apparaten eventueel met ingebouwde hard disk.

Ik zoek een draagbare dvd speler die ook Xvid/Divx kan afspelen. (kunnen de meeste van die apparaten dat ondertussen wel of moet je daar echt naar uitzien?)

Welke merken of welke apparaten zijn aanraders? (het moet geen super klein apparaat zijn, met draagbaar bedoel ik 'te dragen in een tas en makkelijk te bekijken op de trein' )

Approved 9-lifer lloerdy's schermafbeelding
    iTrader
    5 (100%)
    *hup*
    En blijkbaar ben ik ook zowat de enige die naar zo'n ding zoekt?

Niemand die er iets van af weet?

Member gerco's schermafbeelding
    iTrader
    11 (100%)
    Met ingebouwde HDD ga je niet vinden.

Maar wat aanraders zijn, zie dat je er zeker een vindt met batterij en waar je de batterij van kan opladen, dit is meestal niet bij de goedkopere modellen. Daar moet je dan een aantal AA batterijen insteken en dan werkt dat voor een paar uur, maar werkt dan niet (of maar heel even op herlaadbare AA batterijen, dus een groot nadeel).

Crew Member dresse's schermafbeelding
    iTrader
    0
    ik zoek ook naar zo'n ding voor op de trein!
    maar vraag me ook af welke formaten deze beestjes eigenlijk aankunnen... als er staat divx/mpeg4.. kunnen ze dan ook xvid lezen??

de perfecte voor mij zou zijn met batterij+stroomadapter, usb aansluiting om externe harde schijf aan te hangen, herkenning van xvid/divx/mpeg4.

ik vind jammer genoeg geen exemplaar die al die functies heeft precies. Er zijn er een paar met usb, maar die ondersteunen dan weer geen xvid (staat er toch niet uitdrukkelijk bij) en de enige die ik vind waar xvid wel uitdrukkelijk bijstaat heeft geen usb...

een beetje hulp van mensen die er eentje hebben is dus welkom!

Member
    iTrader
    14 (100%)
    ik heb een archos 604 WiFi
    deze heeft een 4.3" scherm (om een ideetje te geven, het apparaat is +- even groot als een gewone portefeuille) met en resoltie van 480x272 en een schijf van 30GB
    ondersteunt xvid/divx/mpeg4 standaard, maar voor ac3, h264 en/of vob files heb je de twee extra plug-ins nodig

't is zeker groot genoeg voor alleen naar een film te kijken bvb op de trein, in de auto, maar jammer genoeg is het scherm wel niet echt optimaal bij veel daglicht (bvb in de zomer) of als het licht er recht in schijnt
    voor de rest ben ik er eigenlijk ook zeer tevreden over, klein minpuntje is dat je standaard alleen via usb kunt opladen, maar zo'n adaptertje kost 10-15€ als je ook via het stopcontact wil laden, dus dat is de kost niet

maar ik denk dat jij eerder iets zoekt als de 704 WiFi of 705 WiFi, deze hebben een 7" scherm (wat dus in oppervlakte toch een pak groter is), de harde schijf is standaard ook groter
    de 704 WiFi verschilt op het grotere scherm en grotere schijf nauwelijks van de 604 WiFi, dus zal zeker ook met gemak xvid, divx en mpeg 4 afspelen en extra plug-ins nodig hebben voor ac3, h264 en vob (20-30€ samen dacht ik), ondertitels in een srt/ssa/sub bestand werken wel niet, als je die wilt, moet je ze er in 'branden'

dus ik zou zoeken naar reviews van de 704 wifi en de 705 wifi (ik weet niet of die echt al verkrijgbaar is, maar staat al bij enkele shops, wel nog niet leverbaar gezien), 'k denk dat deze wel min of meer voldoen voor wat jullie willen (behalve de prijs misschien dan...)

Crew Member dresse's schermafbeelding
    iTrader
    0
    inderdaad perfect, enkel de prijs valt idd een beetje tegen...
    ik had liever iets gezien tot maximum 250€...
    Meer geld geef ik niet aan zo'n speeltje want dan kunt ge al bijna beter een goed tweedehands laptopje kopen en in de trein aan het stopcontact gaan zitten (moest de batterij niet lang genoeg meegaan)

Member
    iTrader
    14 (100%)
    voor dat budget heb je de archos 404, 405 en de 605 WiFi Flash. de laatste heeft wel slechts 4GB geheugen (maar kan uitgebreid worden met een SD-kaartje).
    of misschien dat je hier en daar een goedkope 504 of 604 (Wifi) de deur zult zien uitgaan nu de nieuwe ge´ntroduceerd zijn

goedkope tweedehands laptop is ook geen slecht idee, maar voor 250€ heb je ook niet veel en qua gewicht gaat dat toch al een pak meer zijn. Eerder 2-3kg tegen over 300-600gr

Member Robijntje007's schermafbeelding
    iTrader
    0
    archos, toen ik mijn 604 kreeg kon ik hem meteen terug op sturen, speelde niet te goei af en starte na een tijdje gwn niemr op; ik wacht nu nog steeds op pixmania....
    heel goeie reclame enzo

Discussie informatie

Users Browsing this Thread

Op dit moment bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)

Regels voor berichten