Hallo iedereen,
Ik ben op zoek naar een nieuwe laptop.
Maar door mijn hoge eisen (en beperkte kennis) vind ik niet meteen al wat ik zou willen.
Al een paar vrienden hebben mij goed vooruit geholpen, maar onder het motto
"better safe than sorry" post ik hier toch nog ff iets, in de hoop wat reacties te krijgen.
Ik ben op zoek naar een laptop, die vlotjes mijn school programma's kan draaien,
zoals Inventor 11 (systeemvereisten voor >1000 onderdelen zie hier), Photoshop (systeemvereisten) , Illustrator (systeemvereisten).
waar ik in mijn vrije tijd filmpjes en tv op kan kijken, en waar mijn vriendje WoW ea. moeiteloos op kan draaien(dan klaagt hij niet over mijn slecht aankoop
)
Ik ben dus op zoek naar een laptop, die aan deze miniuum vereisten voldoet.
Mijn huidige (bijna dode) HP pavillion heeft een 17 inch scherm,
wat ik destijds vnl gekocht heb voor het inbegrepen numeriek gedeelte, ik vind dit wide screen erg handig als ik in een van m'n tekenpakketen bezig ben,
maar een 17 inch is echt geen must als ik beter (lees: goedkoper) af ben met een 15 inch met een extra scherm op kot, dan zal ik zeker daarvoor kiezen,
want ik sleep het ding echt overal mee, het is dus ook belangrijk dat het niet te veel weegt, of super groot is
(de vraag is natuurlijk in hoeverre een 17 inch klein is).
Mijn nieuwe laptop moet zeker beschikken over Bluetooth en draadloos internet, verder zou ik der graag een S-Video uitgang in hebben steken (ook een tv tuner en numeriek stukje zijn zeker welkomen mijn camera heeft een xD kaartje, mijn telefoon een memorystick pro duo het zou fijn zijn moest m'n laptop dit ook kunnen lezen)
en als het nog ffkes kan, wil ik graag een heel mooi dingetje
allerlaatst dan nog, ik ben helemaal geen voorstander voor HP
aangezien ik hier nare ervaringen mee heb (mijn bijna dode laptop is nog maar net 2jaar geworden) en ook dell is niet echt aan mij besteed
Als je nu nog steeds aan't lezen bent, alvast erg bedankt voor de aandacht
en 't geduld bij mijn super lange 'brief', en hopelijk kun je me verder helpen.
groetjes akefietje
ok nog een klein dingetje vergeten zie ik, aangezien ik nog steeds student ben is de prijs zeeer belangrijk

LinkBack URL
About LinkBacks
(dan klaagt hij niet over mijn slecht aankoop
)
) HP pavillion heeft een 17 inch scherm,
en mijn camera heeft een xD kaartje, mijn telefoon een memorystick pro duo het zou fijn zijn moest m'n laptop dit ook kunnen lezen)
Met citaat reageren

)