Binnekort krijgek eindelijk mijne eigen, nieuwe pc. Alles van onderdelen is al beslist (ik heb hem al besteld) maar ik zoek nog naar een goede speakerset.
Deze MOET 5.1 zijn, gaat vooral gebruikt worden voor games en muziek (mp3). Ik heb al gedacht aan de Logitech x530 set, maar de ene zegt dat hij goed is en de ander zegt dat de speakers nogal dof klinken. Nu heb ik hier op het forum ook gelezen dat Altec Lansing betere speakers maakt dan Logitech en creative én goedkoper. Ik heb eens gezien en de Altec Lansing Enchanced 5100 lijkt me wel wat. Bedoeld voor gamers maar ook voor muziek, met een prijs van €88 op pixmania.be . Heeft er iemand ervaringen met een van deze 2? Of zijn er nog andere sets die beter/goedkoper zijn?

LinkBack URL
About LinkBacks
. Alles van onderdelen is al beslist (ik heb hem al besteld) maar ik zoek nog naar een goede speakerset.
, gaat vooral gebruikt worden voor games en muziek (mp3). Ik heb al gedacht aan de Logitech x530 set, maar de ene zegt dat hij goed is en de ander zegt dat de speakers nogal dof klinken. Nu heb ik hier op het forum ook gelezen dat Altec Lansing betere speakers maakt dan Logitech en creative én goedkoper. Ik heb eens gezien en de Altec Lansing Enchanced 5100 lijkt me wel wat. Bedoeld voor gamers maar ook voor muziek, met een prijs van €88 op pixmania.be . Heeft er iemand ervaringen met een van deze 2? Of zijn er nog andere sets die beter/goedkoper zijn?
Met citaat reageren
dit vind IK dan eigelijk de beste oplossing voor geluid maar uiteraard stuk duurder.