Weergegeven resultaten: 1 t/m 6 van 6

Discussie: Aankoop HIFI-keten

Member gummie's schermafbeelding
    iTrader
    0

Aankoop HIFI-keten

Aangezien mijn huidige stereoketen na 8 jaar de geest gegeven heeft
    - de lens is wss kapot, hij springt van 2.56 naar 2.34 enzo bij elke cd ( ligt dus niet aan de cd's zelf ), alsk em es openvijs en de lens schoonmaak werkt ie weer 5 min deftig, dan begint em weer te skippen om uiteindelijk de cd ni meer te lezen Hij is afkomstig uit de makro, maar kan ik dat bij een andere elektrowinkel binnendragen en laten repareren? Zoja, hoeveel kost mij dat? Zonee of te kostelijk, lees verder - zou ik een nieuwe keten willen kopen bij www.pixmania.be ( mijn broer moet een nieuwe dvdwriter hebben en aangezien de prijs daar ook goed is, zouden we het allebei daar vandaan halen ). Vereisten zijn gewoon MP3cd's kunnen aflezen. Daarom dacht ik aan deze keten:

ROADSTAR Micro set HIF-5811MPT ( 80€ )

Ik verwacht hier natuurlijk geen superieure geluidskwaliteit van ^^ Zijn er echter andere dingen waar ik op moet letten? Zou ik beter een iets duurdere keten nemen die echter langer zal meegaan?
    Zijn er andere winkelalternatieven dan pixmania ( DVDwriter + hifiketen te verkrijgen ) die beter zijn qua prijs / garantie / service?

Dank bij voorbaat

Member Thorens's schermafbeelding
    iTrader
    2 (100%)
    Volgens mij kan je van zo een set niet alleen geen superieure geluidskwaliteit verwachten maar gewoon niets noemenswaardigs verwachten. Er zal geluid uitkomen, ja. Volgens mij ga je van zoiets echt spijt krijgen...

Ik zou u één van deze setjes aanraden:
    http://www.eltax.com/eltax/index.php?item=10&id=11026
    http://www.tangent-audio.com/product...php?item=11102

Tangent/Eltax staan nu eenmaal bekend voor zeer goede prijs/kwaliteitsverhoudingen.

Maar, om over uw oude set te praten, welkeen is't? Want als die het repareren nog waard is, ja dan...

iTrader
    0
    Dat is een pioneer XR-A100-K met S-A100-K boxen Ik had daar niets van klachten over, kwaliteit was ( voor mij ) goed genoeg, enig idee hoe die roadstar zich daarmee vergelijkt? De S-A100-K boxen zijn wel met een oude aansluiting ( geen idee hoe die noemt, maar tzijn in elk geval dingskes die niet op een pc passen Tis een heel klein beetje vergelijkbaar met een internetkabel, ook een vierkantige vorm die ge erin moet klikken ), bestaan die nog altijd of werkt da nu allemaal zoals bij pc-boxen?

iTrader
    2 (100%)
    De standaard aansluitingen zijn tegenwoordig ofwel
    zo: http://www.audioc.com/library1/images/push.jpeg
    of zo: http://www.audioc.com/library1/images/5way1.jpeg

Die Roadstar gaat trouwens een serieus stapje naar beneden zijn volgens mij. Maar uw Pioneer is ook niet echt de moeite om te laten maken.

iTrader
    0
    Een push hebk dus Nog eens naar mijn aansluiting gekeken en tkomt daarmee overeen ^^ Kan ik een Eltac of tangent overal kopen, of alleen in de betere audiozaken? En zijn er andere degelijke merken te verkrijgen bij pixmania, of is da ni te doen

iTrader
    2 (100%)
    Eltax/Tangent vind je vooral bij de betere audiozaak. Ik heb ze nog maar zelden in de grotere zaken gezien. Ik weet niet van waar je bent maar ik kan vooral Accurate te Haacht aanraden.
    Laatst gewijzigd door Thorens; 2 januari 2006 om 18:03

Discussie informatie

Users Browsing this Thread

Op dit moment bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)

Regels voor berichten