West-Vlaanderen
- PCpro te Avelgem en Menen
- Fester's solutions te Brugge, Oedelem en Oostende
- Command prompt te Wingene
West-Vlaanderen
- PCpro te Avelgem en Menen
- Fester's solutions te Brugge, Oedelem en Oostende
- Command prompt te Wingene
Laatst gewijzigd door apa; 10 april 2012 om 21:06 Reden: Verdwenen shops opgekuist
Oost-Vlaanderen
- Forcom express te Merelbeke
- ITWare te Sint-Niklaas
- Computerparts te Aalst
- Wallabie te Lokeren
- Microforce te Gentbrugge
- VDH computers te Sint-Denijs-Westrem
- Codima te Gent
- All In One Systems te Gent
- Padeg te Aalst
- LinuxBelgium shop te Gent en Zelzate
- 2Compute te Gentbrugge
- Tones te Sint-Martens-Latem
- Extrasoft te Mariakerke
- YourSystem te Maldegem
- Core computing te Zelzate
Laatst gewijzigd door apa; 16 april 2012 om 11:32 Reden: Verdwenen shops opgekuist
Antwerpen
- Tones te Mechelen
- Forcom te Edegem
- Bytes@Work te Baarle-Hertog en Wijnegem
- ITWare te Kontich
- Info-Tech te Zwijndrecht, Berendrecht en Kalmthout
- Boozt te Willebroek
- Zeta te Mechelen
- Megamobile te Mechelen
- OnlinePC-shop te Merksem
- Plug&Play te Herentals
- DVS te Antwerpen
- Fashion computers te Putte
- Gamegear te Turnhout
- IT-Service te Wuustwezel
- Alternate te Aartselaar
- Bytes at work te Wijnegem
- Sysar te Stabroek
- Com technology te Boom
- Computerstore te Antwerpen
- Goedkopelaptop te Kontich
- Honeybadger te Antwerpen
- Chameleon te Geel
Laatst gewijzigd door apa; 12 april 2012 om 09:57 Reden: Verdwenen shops opgekuist
Brabant
- Crazycamel te Boortmeerbeek
- Netsquare te Heverlee
- Goetvinck te Affligem
- Compu-Squ@re te Wijgmaal
- Fashion computers te Aarschot
- Vobicom te Galmaarden
- Shop4ICT te Opwijk
- Dendron te Halle
Laatst gewijzigd door apa; 12 april 2012 om 09:58 Reden: Verdwenen shops opgekuist
Laatst gewijzigd door apa; 10 april 2012 om 21:14 Reden: verdwenen shops opgekuist
Thread grondig opgekuist. Bij deze stel ik de volgende hervormingen van deze thread voor:
Vanaf heden moet deze thread enkel nog dienst doen als index voor de verschillende Belgische shops. Heb je een link die nog niet vermeld staat: post die dan hier.
Discussies omtrent individuele shops (ervaringen, feedback, ...) moeten vanaf nu in losse threads gebeuren. Voor iedere shop mag 1 thread opgestart worden binnen het Aankoopadvies forum. Het onderwerp van een shop-thread moet beginnen met "[SHOP] " gevolgd door de naam van de shop (bv. "[SHOP] NewEgg"). Links naar deze shop-threads zullen bijgehouden worden binnen de index: creëer je zo'n shop-thread, post dan binnen deze index-thread een link naar je shop-thread.
Happy posting!
PC: C2D E8400 (@3600) | GA-X38-DQ6 | 2x2GB OCZ | GTX 660 | X-25M 80GB | WD 1TB | Eizo CX240
MCE: X2 3k8+ | A8N-SLI Dx | 1GB Corsair | GT240 | WD 1+2TB | Origen S16V | Panasonic P46VT20 | Marantz SR7500 | JBL SCS178
PHOTO: 1D MkIIN | EF 24-70 f/2,8 L USM | EF 70-200 f/4 L USM | 430EX | Selphy CP800 | backpack full of ammo
[ blog ]
Limburg:
Eurosys Hasselt + Heusden-Zolder + Houthalen + Hechtel + Neerpelt + Tongeren + Diest + Genk
LIFETRONICS COMPUTERS te Geraardsbergen
zeker deze niet vergeten!
PC Warehouse
Web-shop only
Mijnitshop.be
Forcom mag hier naar alle waarschijnlijkheid geschrapt worden. Naar wat ik vernomen heb is het faillissement aangevraagd..
is alvast nog niet gepubliceerd:
HV - SC
maar het faillissement, eens uitgesproken kan nog gepubliceerd worden
Redcoon
http://www.redcoon.be/index.php/cmd/...U2312HM/#sheet
Er scheelde iets met de monitor en zonder morren hebben ze die terug genomen en me een nieuwe gegeven. Nu lijkt alles in orde te zijn.
Ik vond de service/hulp uitstekend voor mijn eerste aankoop aldaar.
Als het goed is mag het gezegd worden (anders ook maar dan van moeten).
Gisteren verstuurd en vandaag aangekomen x2. Ondertussen even €12 goedkoper geworden.
Ik ben zeer tevreden over de monitor.
edit: Ik had onderaan links een witte vlek/schijn dat zich (als je beter keek) verder uitweek naar de ganse linkerkant. Vrij miniem maar de grote witte vlek/schijn was tot ergerlijk (wanneer het zwart/donker werd). Dus zonder het scherm na te kijken en vooraleer het terug in de winkel was hebben ze me de nieuwe gestuurd en deze is volledig. Bedankt Redcoon, tot onze volgende deal!
Blijkt dat de slechte monitor nog steeds in het uitwisselingskantoor ligt (post international of zoiets in Nederland) vandaag 18u 07, 15 december 2012
Laatst gewijzigd door wieda; 6 januari 2013 om 17:32 Reden: schrijffoutje
OOST-vlaanderen
ITcenter te Hamme IT Center Hamme
ANTWERPEN
NiCOMplus.be (Pure player - Webshop only)
Op dit moment bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)