Pagina 8 van 11 EersteEerste ... 4567891011 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 106 t/m 120 van 156
    Member Matthew's schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jayred Bekijk bericht
    Praga, ik denk dat je die kritiek een beetje te hard opneemt. Ik snap je punt dat ze hun best doen e.d. maar charisma maakt of breekt een audio-review. Te vergelijken met een leerkracht die inhoudelijk goede stof saai brengt en omgekeerd.

Oefening baart kunst, dat jullie zo jullie ding kunnen doen is uiteraard goed; maar het is geen garantie voor succes. En ik denk dat er hier weinig mensen zijn die niet willen dat 9lives TV het goed doet. :-)
    Er zijn er altijd, dat heet concurrentie.

Maar ik denk ook dat het niet meer volledig nu om 9lives TV gaat, maar ook om de andere kritiek zoals "het nieuws trekt op niets" en "de reviews zijn verkocht" en "van 9lives verwacht ik niets anders".

Ik ben hier naartoe gekomen omdat ik zag dat het beter ging en er echt zin was om te veranderen. 9lives heeft een lange tijd stil gestaan, maar ze willen er echt aan werken en dan wil ik daar graag deel van uitmaken. Er staan heel leuke dingen te gebeuren en er is dan misschien wat overlapping tussen 9lives en Gunk, maar is dat slecht? Zolang we maar toffe dingen brengen, hoeft er toch geen probleem te zijn?
    Matthew

Member Jayred's schermafbeelding
    iTrader
    5 (100%)
    Daarom zei ik ook weinig mensen, omdat ik betwijfel dat ze een aanzienlijk percentage van de userbase innemen, die concurrentie. ;-)

Nochtans heb ik hier ook andere kritiek gelezen als slecht geluid, licht en weinig charisma. Dat zijn punten die wél aux serieux te nemen zijn.

Ik had het dan ook niet over die overlapping van Gunk & 9Lives, Levicious had het daar ook niet over.
    Jayred A.K.A. Jaered

Crew Member Wimpie's schermafbeelding
    iTrader
    8 (90%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door rscaboy Bekijk bericht
    Ik weet niet over wie je het juist hebt, maar Levicious heeft een punt.
    Wimpie zijn tekst klinkt geforceerd, ik heb het dan niet over de intro, maar over de bespreking zelf waar hij teveel probeert om AN te praten.
    Het zou waarschijnlijk een stuk beter klinken als hij niet zo een 'artificieel Nederlands' zou spreken.

En wat GUNKmagazine betreft ik heb het al een tijdje niet gelezen maar ik vond het nogal puberaal. Maar als je me een exemplaar wil opsturen hou ik je natuurlijk niet tegen.
    ha ik weet het... Was m'n eerste voice over ooit en daarom is het voor mij ook wat wennen. Ik probeerde inderdaad m'n Antwerps dialect te verbergen, maar zo komt het niet goed over. Dus volgende keer zal het platter zijn ^^. In 't ergste geval zal ik mezelf dan ondertitelen in de montage achteraf
    PSN ID: Almighty_one| PS4
    - Playing: GTA V (Next Gen) - 9lives Editor -
    -When you do things right, people won't be sure you've done anything at all-

Banned quake3's schermafbeelding
    iTrader
    96 (99%)
    tegen dialect hebk niks, zolang er ondertitels zijn

Crew Member Thallyos's schermafbeelding
    iTrader
    7 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door quake3 Bekijk bericht
    tegen dialect hebk niks, zolang er ondertitels zijn
    Daar moet ik je toch tegenspreken. Persoonlijk ben ik van mening dat iedereen die op tv wil komen maar moet oefenen tot hij vlot AN spreekt.

Het minimum zou een taal moeten zijn waar amper nog iets van accent in te horen is. Je kunt zeggen uit welke provincie of streek de persoon komt, maar niemand heeft ondertitels nodig om iets te verstaan.

In tegenstelling tot wat sommige mensen denken wordt Antwerps, West-Vlaams, Limburgs, Gents, ... door veel mensen niet verstaan.
    Nothing to see here, please, continue elsewhere...

Banned quake3's schermafbeelding
    iTrader
    96 (99%)
    Je moet natuurlijk niet plat gaan spreken, maar je dialect kan je niet zomaar verstoppen. Ik wil zeggen dat het mij niet boeit of iemand nu een Antwerpenaar is of Limburger, zolang 'iedereen' wordt ondertiteld. Niet zoals op tv dat de west-vlamingen altijd worden ondertiteld ookal spreken ze AN.

Member Levicious's schermafbeelding
    iTrader
    123 (99%)
    Weblogs
    1
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Praga Bekijk bericht
    Och ja, je zal nooit goed kunnen doen voor iedereen zekers... Het is echter opvallend dat het altijd dezelfden zijn die neuten en zagen.

Toevallig zijn dat dan ook mensen van andere sites of ex-9lives schrijvers.

Maar doe gerust zo verder want hoe harder jullie poken, stoken en steken hoe harder ik zal vechten en strijden om nog beter te doen.

Er zijn heel wat mensen hier in de crew die werken, studeren,... en die idd geen tijd hebben om alle events mee te gaan of te coveren.

Is het dan zo een slecht idee dat we zelf een korte repo maken?

Toevallig werk ik zowel voor GUNKmagazine als voor 9lives (net als Wimpie en nog andere mensen hier op 9lives.be trouwens). Dat Wimpie en ikzelf dus af en toe in die repo's voorkomen, ja dat is mogelijk.

De nieuwste repo's die de mannen gemaakt hebben, is allemaal door hun zelf en daar zie je mij of Wimpie niet in. Wat betreft Cliff in RIFT, inderdaad die mensen waren in België is het dan zo fout om een repo van 2'30 online te zwieren?

Ik ben fier op de 9lives crew en als je het GUNKmagazine eens zou zien, dan zal je zien dat ook daar de 9lives crew een groter aandeel in krijgt.

Het GUNK van vroeger is meer en meer een GUNK van 'nu' aan het worden dus misschien is het eens tijd om een streep onder het verleden te trekken en ons eens de kans te geven om onze eigen geschiedenis beginnen te schrijven. Los van alles wat er vroeger gebeurd is...
    Kweet niet of die quote op mij sloeg?
    Want jullie vragen "commentaar" en als ik die dan geef ( om jullie vids beter te maken , het is OPBOUWENDE kritiek ) dan ist ook niet goed ?
    Kgeef u gelijk over de motivatie van Wimpie , maar soms is dat niet genoeg.
    Iemand zonder benen die super gemotiveerd is om te voetballen zal ook nooit aan de top geraken.

Wil gewoon zeggen , smijt wa schwung in die teksten. Lees ze niet zomaar af.
    Gebruik intonatie, etc etc
    Ik breek u en Wimpie dan ook niet af hé

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door rscaboy Bekijk bericht
    Ik weet niet over wie je het juist hebt, maar Levicious heeft een punt.
    Wimpie zijn tekst klinkt geforceerd, ik heb het dan niet over de intro, maar over de bespreking zelf waar hij teveel probeert om AN te praten.
    Het zou waarschijnlijk een stuk beter klinken als hij niet zo een 'artificieel Nederlands' zou spreken.

En wat GUNKmagazine betreft ik heb het al een tijdje niet gelezen maar ik vond het nogal puberaal. Maar als je me een exemplaar wil opsturen hou ik je natuurlijk niet tegen.
    Bedankt

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Wimpie Bekijk bericht
    ha ik weet het... Was m'n eerste voice over ooit en daarom is het voor mij ook wat wennen. Ik probeerde inderdaad m'n Antwerps dialect te verbergen, maar zo komt het niet goed over. Dus volgende keer zal het platter zijn ^^. In 't ergste geval zal ik mezelf dan ondertitelen in de montage achteraf
    Het kwam gewoon beetje over alsof je tekstje aant aflezen was.
    Mss uw tekst inspreken terwijl ge naar de video aant kijken zijt.
    Maar kan me wel voorstellen dat da goed komt !
    Zoals ge zegt , tis den eerste keer. Kan nooit goed zijn van de eerste keer hé
    Vette Schijven Quality House-Minimal-Progressive tracks en het Vette Schijven forum

Psn : Jood_BE
    Xbox Live : JoodBE

Member VictorVonDoom's schermafbeelding
    iTrader
    0
    ze zouden beter gunk tv laten of het op youtube de uitzendingen zetten
    dan bereik je meer mensen dan via digitale tv. er zijn nog mensen die alles missen
    Ik ben een ziel geteisterd met autisme. ben het beu dat mensen op mijn kap zitten hoe ik speel

Member
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door VictorVonDoom Bekijk bericht
    ze zouden beter gunk tv laten of het op youtube de uitzendingen zetten
    dan bereik je meer mensen dan via digitale tv. er zijn nog mensen die alles missen
    Als ik hun Facebook even bekijk, denk ik dat het dat is waar ze mee bezig zijn: zoveel mogelijk op Youtube zetten

Member McGregor's schermafbeelding
    iTrader
    62 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Eckerr Bekijk bericht
    Als ik hun Facebook even bekijk, denk ik dat het dat is waar ze mee bezig zijn: zoveel mogelijk op Youtube zetten
    Heb jij plannen om mee te werken aan 9lives TV?
    If you can achieve something without a struggle it's not going to be satisfying. -Greg LeMond

Member
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door CoolerMaster Bekijk bericht
    Heb jij plannen om mee te werken aan 9lives TV?
    Gezien ik op dit moment de activiteiten voor 9lives stilgelegd heb, niet nee

iTrader
    62 (100%)
    Gezien ik op dit moment de activiteiten voor 9lives stilgelegd heb, niet nee
    , waarom wel?
    If you can achieve something without a struggle it's not going to be satisfying. -Greg LeMond

Member
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door CoolerMaster Bekijk bericht
    , waarom wel?
    Haha, wat een teleurgesteld uitziende emoticon, had ik niet van je verwacht, CoolerMaster . Ik neem (even) een pauze, zodat ik wat extra tijd win voor school en andere interesses en binnen een paar maandjes zien we dan wel weer

OT: Ik verwacht veel van de EA Showcase reportage

Banned boeffel's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Haha, wat een teleurgesteld uitziende emoticon, had ik niet van je verwacht, CoolerMaster . Ik neem (even) een pauze, zodat ik wat extra tijd win voor school en andere interesses en binnen een paar maandjes zien we dan wel weer
    Neemt dat dan zoveel tijd in beslag?

iTrader
    62 (100%)

OT: Ik verwacht veel van de EA Showcase reportage
    Nu moeten we een nieuw zwart schaap zoeken

Pagina 8 van 11 EersteEerste ... 4567891011 LaatsteLaatste

Regels voor berichten