Pagina 7 van 8 EersteEerste ... 345678 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 91 t/m 105 van 112

Discussie: TVgas

Approved 9-lifer Wijsheid's schermafbeelding
    iTrader
    42 (100%)
    Weblogs
    5
    Moet kunnen! Maar goed, wat ik eigenlijk wou zeggen: Mij kan het niet schelen of een T-VGAS werknemer een review schrijft of niet. Zolang de review goed geschreven is en zowel de zwaktes als sterktes toelicht is het oké. Daarbij moet de eindredactie hier altijd zijn groen licht nog geven. Wat bij iAnn haar review wel het geval was.
    Piew piew poew

Member Taxandrian's schermafbeelding
    iTrader
    29 (100%)
    Tsja, het verleden blijft je nu eenmaal achtervolgen he...zeker op het internet waar niets ooit helemaal verdwijnt...

Banned
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Praga Bekijk bericht
    Verwacht trouwens geen reviews van mensen in loondienst bij TVGAS op 9lives want enkel en alleen de vaste 9lives redactie mag en moet reviewen. Zo kunnen jullie ons ook daar niet van gaan beschuldigen. Een les die we in het verleden geleerd hebben en nog steeds hanteren.
    Dus wat jij doet voor 9lives is vrijwilligerswerk?

Member Scavenger's schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Wijsheid Bekijk bericht
    Moet kunnen! Maar goed, wat ik eigenlijk wou zeggen: Mij kan het niet schelen of een T-VGAS werknemer een review schrijft of niet. Zolang de review goed geschreven is en zowel de zwaktes als sterktes toelicht is het oké. Daarbij moet de eindredactie hier altijd zijn groen licht nog geven. Wat bij iAnn haar review wel het geval was.
    Probleem van zulke user-reviews is vaak dat ze geschreven worden door die-hard fans en daardoor altijd wel een stuk positiever zijn dan van een ervaren redacteur. Ann heeft in haar review zeker een aantal punten van kritiek genoteerd, maar toch mis ik heel wat andere belangrijke tekortkomingen die ik zelf heb vastgesteld en ook in "professionele" reviews worden aangehaald.

Voornamelijk om die reden heb ik geen probleem met user-reviews op zich, maar zouden ze beter niet als special tussen de andere artikels van de redactie gepost worden.

Crew Member pina's schermafbeelding
    iTrader
    14 (100%)
    Over die fable 3-review: als praga of bij uitbreiding, grote boze tvgas het écht wilde onder stoelen of banken schuiven, stond haar naam nooit in het groot en in het breed onder de tekst. Maar gewoon 1 of andere nickname of zelfs niks.

en ook al is het een review geschreven door iemand in loondienst van tvgas, iedereen kan PERFECT nalezen of die review goed werd geschreven of dat het zogezegd om pure promotie gaat: dus nazien of de aangehaalde positieve punten kloppen en of er niet te veel werd verbloemd.
    We live in a mess-age, because the medium is the message - Marshall McLuhan (1911-1980)

Crew Member Thallyos's schermafbeelding
    iTrader
    7 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Scavenger Bekijk bericht
    Probleem van zulke user-reviews is vaak dat ze geschreven worden door die-hard fans en daardoor altijd wel een stuk positiever zijn dan van een ervaren redacteur. Ann heeft in haar review zeker een aantal punten van kritiek genoteerd, maar toch mis ik heel wat andere belangrijke tekortkomingen die ik zelf heb vastgesteld en ook in "professionele" reviews worden aangehaald.

Voornamelijk om die reden heb ik geen probleem met user-reviews op zich, maar zouden ze beter niet als special tussen de andere artikels van de redactie gepost worden.
    Ik had ook liever een aparte categorie daarvoor gezien. Meer nog, er zijn genoeg ideeën over zoiets. Jammer genoeg is dat blijkbaar te duur om nog in het huidige sitedesign in te werken.

Iets bij de specials zetten is de enige manier om 'losse' content deftig te kunnen plaatsen. We zouden het ook liever anders zien, maar zo is het nu eenmaal.
    Nothing to see here, please, continue elsewhere...

Member Tomba's schermafbeelding
    iTrader
    24 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Malines7 Bekijk bericht

Praga heeft hier een eeuwigheid voor nul komma niks nieuws gepost (terwijl hij ook gewoon een job had), en als hij nu niet voor tvgas werkte, zou hij nog altijd hetzelfde voor 9L doen
    Il y a des gens qui parlent beaucoup, mais ne disent rien du tout
    You ever notice how people who believe in creationism look really unevolved?

Member Jayred's schermafbeelding
    iTrader
    5 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Thallyos Bekijk bericht
    Ik had ook liever een aparte categorie daarvoor gezien. Meer nog, er zijn genoeg ideeën over zoiets. Jammer genoeg is dat blijkbaar te duur om nog in het huidige sitedesign in te werken.
    Are you kidding me? Dat is geen kwestie van geld, maar van willen.
    Jayred A.K.A. Jaered

iTrader
    14 (100%)
    ik denk dat je daar beter niet zomaar zaken moet beginnen insinueren als je niet weet hoe de vork in de steel zit. Als alles afhangt van goede wil, dan zou de wereld nogal prachtig geweest zijn
    We live in a mess-age, because the medium is the message - Marshall McLuhan (1911-1980)

Member Jayred's schermafbeelding
    iTrader
    5 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door pina Bekijk bericht
    ik denk dat je daar beter niet zomaar zaken moet beginnen insinueren als je niet weet hoe de vork in de steel zit. Als alles afhangt van goede wil, dan zou de wereld nogal prachtig geweest zijn
    Waar een wil is is een weg is een spreekwoord voor iets, my friend. Leg mij het probleem dan uit. Ben zelf met een user-generated database bezig at the moment, waar heb ik nog niet aan gedacht?
    Jayred A.K.A. Jaered

Crew Member Thallyos's schermafbeelding
    iTrader
    7 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jayred Bekijk bericht
    Waar een wil is is een weg is een spreekwoord voor iets, my friend. Leg mij het probleem dan uit. Ben zelf met een user-generated database bezig at the moment, waar heb ik nog niet aan gedacht?
    Het probleem is dat Zend ontwikkelaars niet goedkoop zijn en weinig te vinden zijn. We zitten (door foute ontwerpkeuzes aan de top vroeger) met een backend die op Zend gebaseerd is en nooit compleet afgewerkt is. Alleen al het opzetten van een live testomgeving kost heel veel geld en dan zijn we niet eens begonnen met de ontwikkeling.

We kunnen niet zomaar om het even wie aan onze code laten prutsen, hoe slecht die ook is nu. Dit is geen kleine site meer die ergens in het klein gehost wordt. Er wordt wel wat ontwikkeld tegenwoordig, maar die kunnen op zijn hoogst bugfixes doen (met wisselend succes). Nieuwe features is al helemaal een stap te ver voor hen.
    Nothing to see here, please, continue elsewhere...

Member spinx's schermafbeelding
    iTrader
    -1 (0%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Malines7 Bekijk bericht
    Als je Praga zijn werklast ziet voor zowel GUNKtv, Gunk magazine en 9lives kan je dit eigenlijk als vrijwilligerswerk beschouwen...

Een beetje respect mag wel voor de man zijn gedrevenheid en inzet voor 9lives...

iTrader
    14 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jayred Bekijk bericht
    waar jij niet aan denkt is een soort van kosten-baten analyse. Deze site werkt met telenet en een mediabedrijf die moeten overleven. Ze krijgen niet maandelijks 100.000 euro van het ocmw om te overleven, ze krijgen niet wekelijks zomaar zakgeld zoals tieners en moeten budgetten beheren.

Member Scavenger's schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door pina Bekijk bericht
    waar jij niet aan denkt is een soort van kosten-baten analyse. Deze site werkt met telenet en een mediabedrijf die moeten overleven. Ze krijgen niet maandelijks 100.000 euro van het ocmw om te overleven, ze krijgen niet wekelijks zomaar zakgeld zoals tieners en moeten budgetten beheren.
    Volgens deze pagina krijgen ze in optimale omstandigheden maandelijks meer dan 100.000 euro aan advertentie inkomsten. De skin alleen al brengt 20.625 euro per week op, en daar komen de opbrengsten van de banners, popups en nieuwsbrief nog bij.

Volgens Stefan kost 9lives 40.000 euro per maand, alle kosten inbegrepen. Ik ben geen boekhouder noch manager, maar volgens mij houden ze toch wel budget genoeg over om een deftige frontpage te laten ontwerpen. Als ik zie hoeveel kleine sites daar in slagen, waarom kan 9lives dat niet?
    Laatst gewijzigd door Scavenger; 22 november 2010 om 23:58

Member Stefan_TVgas's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Scavenger Bekijk bericht
    Volgens deze pagina krijgen ze in optimale omstandigheden maandelijks meer dan 100.000 euro aan advertentie inkomsten. De skin alleen al brengt 20.625 euro per week op, en daar komen de opbrengsten van de banners, popups en nieuwsbrief nog bij.

Volgens Stefan kost 9lives 40.000 euro per maand, alle kosten inbegrepen. Ik ben geen boekhouder noch manager, maar volgens mij houden ze toch wel budget genoeg over om een deftige frontpage te laten ontwerpen. Als ik zie hoeveel kleine sites daar in slagen, waarom kan 9lives dat niet?
    Ik zou het graag willen maar de realiteit is anders. De prijzen op de Tvgas website zijn brutto prijzen en daar gaan nog kortingen af. Maximaal tot 60% afhankelijk van type klant, totaal budget en lange termijn relatie. In de topmaanden is de site gevuld tot 70% van de advertentieruimte.

We hebben deze discussie al dikwijls gehad. Het is trouwens geen financieel probleem maar een technisch probleem. De nieuwe frontpage komt er zowiezo aan, maar het is niet maar een simpel design toepassen, maar heel de back-end moet herzien worden en aangepast en dat is een huzarenstuk omwille van slechte technische keuzes die in het verleden gemaakt zijn.

De vergelijking met de kleine sites gaat niet op, omdat zij geen rekening moeten houden met een database van complete gamefiches, duizenden artikels, links tussen deze, comments, seo etc etc...

Maar we komen er wel.

Pagina 7 van 8 EersteEerste ... 345678 LaatsteLaatste

Tags for this Thread

Regels voor berichten