Pagina 5 van 6 EersteEerste 123456 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 81 t/m 100 van 112

Discussie: TVgas

Member Taxandrian's schermafbeelding
    iTrader
    29 (100%)
    A-OK, daar heb je ergens wel een punt.
    Al zou je toch van een eindredacteur verwachten dat hij zich aan de regels houdt zoals die op het moment gelden (al was het maar om het goede voorbeeld te geven). Niet dat ik klaag trouwens, ik heb er geen problemen mee.

Ik heb natuurlijk wel dezelfde bedenking als boeffel: wanneer is deze regel in voege gekomen, en wil dit dan zeggen dat iedereen die voor die datum registreerde niet bestraft kan worden voor het reclame maken voor adbl0x0rz?

Member Tomba's schermafbeelding
    iTrader
    23 (100%)
    Bestraft puur owv het feit dat hij adblock gebruikt of dit toegeeft? Normaalgezien niet nee. Maar dit constant overal posten komt op zich wel neer op overbodige posts, en kan in die zin bestraft worden neem ik aan...

Member Jayred's schermafbeelding
    iTrader
    5 (100%)
    Wijzigingen in gebruikersvoorwaarden moeten duidelijk worden weergegeven (i.e. nieuwspost op de FP + pb aan alle leden) en moeten opnieuw geaccepteerd worden voor de geldigheid ervan. Ook de datum moet weergegeven worden dacht ik.

Community Leader Praga's schermafbeelding
    iTrader
    4 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Tomba Bekijk bericht
    Daar kan 9L of eender welke games site weinig aan doen. Als uitgevers ons pas een exemplaar bezorgen net voor de release kan je moeilijk verwachten dat er twee dagen later een review af is.
    Klopt Tomba, dankjewel!

Wat betreft al die kritiek djeezes... IEDEREEN die goed schrijft en mij goede teksten bezorgt die dan ook nog eens een positieve evaluatie krijgen van de eindredactie, zal zijn tekst online zien verschijnen.

Ann is als dusdanig GEEN medewerkster van 9lives (wel Tvgas) maar iedereen die haar kent (natuurlijk kennen jullie haar beter aan jullie comments te beoordelen) weet dat zij een die hard-Fable 3-fan is die ook kritisch is in haar tekst (of hadden jullie hem nog niet gelezen?). Ze had die tekst geschreven en aan mij laten lezen en ik heb haar zelf gevraagd of ik die mocht gebruiken, nadat ook Thalyos en Pina zeiden dat hij dik in orde was.

Wie ben ik dan om die mensen hun arbeid naast mij neer te leggen? Als zij (en al die andere mensen) de tijd nemen om een goed stuk af te leveren, dan gebruik ik dat. Wie dat ook moge zijn. Goede content is altijd welkom!

Verwacht trouwens geen reviews van mensen in loondienst bij TVGAS op 9lives want enkel en alleen de vaste 9lives redactie mag en moet reviewen. Zo kunnen jullie ons ook daar niet van gaan beschuldigen. Een les die we in het verleden geleerd hebben en nog steeds hanteren.

En al die complottheoriŽn en weet ik veel wat nog van jullie das gewoon allemaal zo een dikke zever djeezes... Het strafste van al is dat jullie jullie eigen complotten en fantasieŽn nog eens voor werkelijkheid nemen ook. Alsof MS ons zou gevraagd hebben om een special over Fable 3 te schrijven naar aanleiding van die Fable 3-review... Misschien kan je een mail naar MS sturen en vragen wat er van aan is?? (Maar dan wel het antwoord hier eerlijk posten he)

PS: bij deze wil ik trouwens al de mensen bedanken die wel positief staan ten opzichte van 9lives en die wel waarderen/ respecteren wat zowel de redactie, crew als andere 9lives mensen doet!

iTrader
    5 (100%)
    u da man

Member Scavenger's schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Praga Bekijk bericht
    Verwacht trouwens geen reviews van mensen in loondienst bij TVGAS op 9lives want enkel en alleen de vaste 9lives redactie mag en moet reviewen.
    Hoe... een flink deel van de reviews komen van u en Wimpie, en ge hebt zaterdag nog een review geplaatst die geschreven is door iemand anders die in loondienst is bij TvGas?

Omdat jullie niet altijd moeten geloven wat wij jullie vertellen zoals in de review van Fable III krijgt hier een lezeres de kans om haar gedachten over het spel met jullie te delen in haar review.
    Laatst gewijzigd door Scavenger; 22 november 2010 om 15:09

Approved 9-lifer Wijsheid's schermafbeelding
    iTrader
    42 (100%)
    Weblogs
    5
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Scavenger Bekijk bericht
    Hoe... een flink deel van de reviews komen van u en Wimpie, en ge hebt zaterdag nog een review geplaatst die geschreven is door iemand anders die in loondienst is bij TvGas?

Omdat jullie niet altijd moeten geloven wat wij jullie vertellen zoals in de review van Fable III krijgt hier een lezeres de kans om haar gedachten over het spel met jullie te delen in haar review.
    Ja, die horen deels dan ook bij 9L.

En de review van zaterdag kwam omzeggens niet van een werknemer van T-VGAS maar van een fable III fanaat die een stuk schreef en aangeboden heeft om te plaatsen. Enja, ik ga niet mee in de complottheorieŽn.

iTrader
    1 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Wijsheid Bekijk bericht
    de review van zaterdag kwam omzeggens niet van een werknemer van T-VGAS
    Leer lezen

iTrader
    42 (100%)
    Weblogs
    5
    Dat weet ik, en het komt OMZEGGENS niet van een werknemer van TVGAS omdat ze het niet geschreven heeft in opdracht van TVGAS, leer begrijpend lezen!

iTrader
    1 (100%)
    Dat weet ik, en het komt OMZEGGENS niet van een werknemer van TVGAS omdat ze het niet geschreven heeft in opdracht van TVGAS, leer begrijpend lezen!
    Ik had het woord omzeggens van m'n leven nog niet gehoord eerlijk gezegd

iTrader
    42 (100%)
    Weblogs
    5
    Moet kunnen! Maar goed, wat ik eigenlijk wou zeggen: Mij kan het niet schelen of een T-VGAS werknemer een review schrijft of niet. Zolang de review goed geschreven is en zowel de zwaktes als sterktes toelicht is het okť. Daarbij moet de eindredactie hier altijd zijn groen licht nog geven. Wat bij iAnn haar review wel het geval was.

Member Taxandrian's schermafbeelding
    iTrader
    29 (100%)
    Tsja, het verleden blijft je nu eenmaal achtervolgen he...zeker op het internet waar niets ooit helemaal verdwijnt...

Banned
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Praga Bekijk bericht
    Verwacht trouwens geen reviews van mensen in loondienst bij TVGAS op 9lives want enkel en alleen de vaste 9lives redactie mag en moet reviewen. Zo kunnen jullie ons ook daar niet van gaan beschuldigen. Een les die we in het verleden geleerd hebben en nog steeds hanteren.
    Dus wat jij doet voor 9lives is vrijwilligerswerk?

iTrader
    1 (100%)
    Moet kunnen! Maar goed, wat ik eigenlijk wou zeggen: Mij kan het niet schelen of een T-VGAS werknemer een review schrijft of niet. Zolang de review goed geschreven is en zowel de zwaktes als sterktes toelicht is het okť. Daarbij moet de eindredactie hier altijd zijn groen licht nog geven. Wat bij iAnn haar review wel het geval was.
    Probleem van zulke user-reviews is vaak dat ze geschreven worden door die-hard fans en daardoor altijd wel een stuk positiever zijn dan van een ervaren redacteur. Ann heeft in haar review zeker een aantal punten van kritiek genoteerd, maar toch mis ik heel wat andere belangrijke tekortkomingen die ik zelf heb vastgesteld en ook in "professionele" reviews worden aangehaald.

Voornamelijk om die reden heb ik geen probleem met user-reviews op zich, maar zouden ze beter niet als special tussen de andere artikels van de redactie gepost worden.

Crew Member pina's schermafbeelding
    iTrader
    14 (100%)
    Over die fable 3-review: als praga of bij uitbreiding, grote boze tvgas het ťcht wilde onder stoelen of banken schuiven, stond haar naam nooit in het groot en in het breed onder de tekst. Maar gewoon 1 of andere nickname of zelfs niks.

en ook al is het een review geschreven door iemand in loondienst van tvgas, iedereen kan PERFECT nalezen of die review goed werd geschreven of dat het zogezegd om pure promotie gaat: dus nazien of de aangehaalde positieve punten kloppen en of er niet te veel werd verbloemd.

Crew Member Thallyos's schermafbeelding
    iTrader
    7 (100%)
    Probleem van zulke user-reviews is vaak dat ze geschreven worden door die-hard fans en daardoor altijd wel een stuk positiever zijn dan van een ervaren redacteur. Ann heeft in haar review zeker een aantal punten van kritiek genoteerd, maar toch mis ik heel wat andere belangrijke tekortkomingen die ik zelf heb vastgesteld en ook in "professionele" reviews worden aangehaald.

Voornamelijk om die reden heb ik geen probleem met user-reviews op zich, maar zouden ze beter niet als special tussen de andere artikels van de redactie gepost worden.
    Ik had ook liever een aparte categorie daarvoor gezien. Meer nog, er zijn genoeg ideeŽn over zoiets. Jammer genoeg is dat blijkbaar te duur om nog in het huidige sitedesign in te werken.

Iets bij de specials zetten is de enige manier om 'losse' content deftig te kunnen plaatsen. We zouden het ook liever anders zien, maar zo is het nu eenmaal.

Member Tomba's schermafbeelding
    iTrader
    23 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Malines7 Bekijk bericht
    Dus wat jij doet voor 9lives is vrijwilligerswerk?

Praga heeft hier een eeuwigheid voor nul komma niks nieuws gepost (terwijl hij ook gewoon een job had), en als hij nu niet voor tvgas werkte, zou hij nog altijd hetzelfde voor 9L doen

iTrader
    5 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Thallyos Bekijk bericht
    Ik had ook liever een aparte categorie daarvoor gezien. Meer nog, er zijn genoeg ideeŽn over zoiets. Jammer genoeg is dat blijkbaar te duur om nog in het huidige sitedesign in te werken.
    Are you kidding me? Dat is geen kwestie van geld, maar van willen.

Crew Member pina's schermafbeelding
    iTrader
    14 (100%)
    ik denk dat je daar beter niet zomaar zaken moet beginnen insinueren als je niet weet hoe de vork in de steel zit. Als alles afhangt van goede wil, dan zou de wereld nogal prachtig geweest zijn

iTrader
    5 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door pina Bekijk bericht
    ik denk dat je daar beter niet zomaar zaken moet beginnen insinueren als je niet weet hoe de vork in de steel zit. Als alles afhangt van goede wil, dan zou de wereld nogal prachtig geweest zijn
    Waar een wil is is een weg is een spreekwoord voor iets, my friend. Leg mij het probleem dan uit. Ben zelf met een user-generated database bezig at the moment, waar heb ik nog niet aan gedacht?

Discussie informatie

Users Browsing this Thread

Op dit moment bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)

Tags for this Thread

Regels voor berichten