Bienvenue sur Facebook
De volle 137 wel hé !
![]()
Wegen GUNKtv en Frank Molnar scheiden 1/09/2010
T.Vgas, het bedrijf achter GUNKtv heeft beslist de samenwerking met Frank Molnar vanaf 1 september 2010 niet langer verder te zetten.
Frank Molnar stond als gezicht en creatief directeur aan de basis van de groei van de zender sinds zijn start op 1 mei 2009.
Ondertussen wil GUNKtv zijn groei verder bestendigen door het zetten van een nieuwe toon en zal het bedrijf zich herorganiseren.
De huidige CEO van T.Vgas, Stefan Devroey, neemt voorlopig de leiding van de zender over, samen met Station Manager Thorn Weyers (ex-TMF).
(showbizzsite.be)
Nee, ik ook niet. Was enkel wat sarcasme van me, maar het feit blijft dat het straf is dat een reactie zo lang op zich laat wachten. Moest éénder wie van ons dat in een sales of director functie doen, ge zou nog niet met uw vingers kunnen knippen of ge zou al ontslagen zijn.
Het is het principe bij mij en ik struikel meer over het feit dat kennelijk hoe bekender iemand is, hoe meer er kennelijk door de beugel kan...
Eindelijk.
Maar dan meteen het slechte nieuws:
Ik hou mijn hart vast als een ex-MTV de leiding krijgt.Thorn Weyers (ex-TMF).
Trouwens: Groei verder bestendigen? Met welk referentiepunt? De oprichting van de zender? Tijdens de release vond ik het een stuk meer de moeite dan nu, ongeacht de af en toe knullige presentatie.
Ik hoop dat de focus nu terug rond games, gaming en alles daaromtrent zal draaien, en dat al die TMF-bagger, lingerie bowl, bowlers, en andere onzin verdwijnen of op de achtergrond komen te staan.
Laatst gewijzigd door Starrk; 1 september 2010 om 21:36
Stefan, je hebt op dit forum hopen feedback over hoe de (iets) oudere gamer/jongeling NIET wil dat je de zender runt, daarnaast zal je op Gunk waarschijnlijk een hoop info vinden over hoe ze het wel willen.
Combineer die 2 en mogelijks komt er een zender uit die op termijn meer kan doen als enkel een kanaal vullen op men TV en op termijn zelfs kan gaan concurreren met JIM en TMF!
Alvast heel veel succes gewenst!
PS: profi met het ontslaan van Frank, de doorn in het oog van vele foragangers is verwijderd waardoor niet enkel Praga stilaan meer aan respect zal winnen (want die doet ECHT wel veel voor 9lives), maar mogelijks zullen de forum- en 9livesgangers nu ook minder negatief tegenover de fusie beginnen staan...
Oorspronkelijk geplaatst door Furiez
Met die van Riksingen fokt ge niet!
Ne toek op Frank z'n façaat!
Klein applausje voor Stefan.![]()
Nu zien of het effect heeft. Want haters hebt ge altijd, in mijn ogen geven weinig mensen om dit soort zaken...
Die "bagger" komt juist voornamelijk uit de hoed van Frank als ik een gok mag doen. Die was al lang niet meer met games bezig.
Doe anders ook eens niet meteen negatief. Ik ken Thorn wel wat en hij kent tenminste iets van het maken van televisie. Het maken dan, niet erin figureren. Op die manier komt, voor zover dat praktisch iets uitmaakt, de leiding in handen van iemand die echt capabel is.
Voor zover ik weet was Thorn nog altijd Station Manager van GUNK dus is hij sowieso overal al van op de hoogte. Vergeet trouwens een koerswijziging maar, die zal er zeker niet aankomen. Ik denk - ken de kijkcijfers niet - dat ze bij T-Vgas ondertussen al weten dat tetten en bloot (hoe ordinair dat ook mag zijn) garant staan voor goede kijkcijfers. Alleen kan er misschien iets subtieler gewerkt worden, maar meer moet je zeker niet verwachten.
Frank valt imo nog het meeste mee van al die gunktv presentatoren ( en dat zegt veel over de kwaliteit natuurlijk).
Eerlijk gezegd lijkt het alsof er meer achter zit en ze al een tijd zoeken achter een reden tot ontslagen.
Nu is de volgende vraag natuurlijk wat Frank verder gaat uitspoken. Een nieuwe zender oprichten?Voorts vraag 'k mij ook nog af in hoeverre hij echt 'weg' is. Jess, z'n vrouw, zit nog steeds op sales en naar verluidt heeft Frank enkele aandelen in T.Vgas. Is 't enkel als creative director dat ie weg is of zou hij nog bepaalde programma's voor z'n rekening kunnen nemen, puur als presentator? Wat met Gunk als magazine? Toekomst zal ongetwijfeld meer duidelijkheid brengen, en in de tussentijd wensen we T.Vgas natuurlijk alle succes met het 'zetten van een nieuwe toon'
![]()
Zijn er dingen die ik morgen speciaal moet vragen of voorstellen?![]()
Op dit moment bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)